Nem tudom, de nekem tök nem ilyen óracsoportom van, nektek igen?
Km/h 240-ig, de a fordulat már 10-nél pirosban?
Ez milyen kivitel?
Ha engem kérdezel, ebben nem az eredeti óra van.
Újra itthon. Ahogy visszaolvastam zajlik az élet nélkülem is (mármint az esések számát nézve)
Szóval a lényeg, hogy eddig minden jól alakul. A sbességem még alulról súrolja egy 3 évesét, de napról napra gyorsulok.
Remélem tanulok majd a hibámból, és nem lesz több hasonló esetem.
Egy ideig kimaradok a túrákról. Kéretik igazoltnak tekinteni.
Gumifákat mindenhova. Vigyázzatok magatokra, és a gépekre. Inkább mások kárából tanuljatok, mint a magatokéból
Lenne egy kérdésem:
Próbáltam a GS500 szervizkönyvében megkeresni, hogy a váltó tengely, ahogy kijön a bal oldaldekliből, milyen méretű szimering végzi a tengely tömítettségét de sajnos nem találtam hozzá méretet. Ha esetleg valaki tudja a pontos méreteit ennek a kis szimeringnek, akkor légyszi írja már meg, hogy előre megvehessem, ne a szétszedést követően kelljen utána rohangálnom motor nélkül!
Köszönöm előre is a segítséget!
Nekem a számlapból esett ki egyszer csavar és hát elég gáz volt szétszedni a műszert, lemez van rá hajtogatva, elég pepecs meló, belül viszont egyszerű a cucc. A szélén végig hajtogatva van rá egy lemez körbe, na azt leszedegetni, meg visszahajtogatni, tök fasza meló, pláne, hogy ne is látszódjon utána, de szerencsére alul takarja a tartója!
Azért nézz utána...járd körül a témát...mert szezon alatt kísérletezni...khmm..szar dolog!
Milyen színűek a gyertyák ha kicsit megzavarod a motort?
Lehet ,hogy csak a karbid talpa alól szív fals levegőt...ezért nem pörög ki rendesen..
Nem a spirálokkal van gond...télen mindkettőt lekezeltem (ház kimos...spirál végig tapiz...zsír..kenyesz stb.) a műszer a bibis...
tavaly egyszer már csinálta...aztán elmúlt...aztán nyugger lettem....oszt most szar..
Nem a 90 kg mal van a baj :-). Hanem hogy nem tud kipörögni rendesen a motor. 5 -ben sem megy 8600 fölé mert benne van a folytás. A 150-et 2 szemméllyel is tudja.
Nem mintha , nem lenne elég, de ha papíron nem folytott akor ne is legyen az.
Mivel eleve nem tudnám annyiért eladni a GS-t, amennyire a Transalp-ot tartja, plusz még az áldozat a bürokrácia oltárán... szóval most már még kevésbé valószínű, hogy csere lesz belőle, de köszi az érveket :)
A kilométer-mennyiségről meg annyit, hogy pont ennyi volt a tavalyi gurulásom egész idényben (munkanélküliség meg hasonló nyalánkságok), szóval ettől még akár lehetne cserélni... de mindegy.
Biztos kényelmesebb mint a csutkakormányos GS, valószínűleg az üléspozíciója is jobb.
Rosszul biztos nem járnál vele, mert műszakilag elég jó konstrukció. Egy motorcsere a bürokratikus költségek és a szokásos apróságok miatt 100 körül van..(3000 kilométer és 5-6 nap keleti motorozás; szóval szerintem leginkább ezért nem éri meg a csere a GS-ről Transalpra)
Csak hát lehetne közelebb