Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 577 a parkolótól lent addig a vendéglátóig tökéletes. Már fent is rohasztó megeg van, nincs hó, kavics vízátfolyás.
Csak hát lehetne közelebb
Mihamarabb épülj fel! Szlovákiában is hétről hétre tisztulnak az utak.
2004-ben még gyártottak Japó GS-t? A dekli oldalán a fekete alapú Suzuki felirat erre utal...
gyógyulj...aztán jössz velünk nyugger túrára!
Gyógyulj és gyógyulj! Jelentkezz, mi a helyzet!
Nem tudom, de nekem tök nem ilyen óracsoportom van, nektek igen?
Km/h 240-ig, de a fordulat már 10-nél pirosban?
Ez milyen kivitel?
Ha engem kérdezel, ebben nem az eredeti óra van.
Hali srácok!

Újra itthon. Ahogy visszaolvastam zajlik az élet nélkülem is (mármint az esések számát nézve)
Szóval a lényeg, hogy eddig minden jól alakul. A sbességem még alulról súrolja egy 3 évesét, de napról napra gyorsulok.
Remélem tanulok majd a hibámból, és nem lesz több hasonló esetem.
Egy ideig kimaradok a túrákról. Kéretik igazoltnak tekinteni.
Gumifákat mindenhova. Vigyázzatok magatokra, és a gépekre. Inkább mások kárából tanuljatok, mint a magatokéból
2004.05 havi

hol itt az átvágás?
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
Próbáltam a GS500 szervizkönyvében megkeresni, hogy a váltó tengely, ahogy kijön a bal oldaldekliből, milyen méretű szimering végzi a tengely tömítettségét de sajnos nem találtam hozzá méretet. Ha esetleg valaki tudja a pontos méreteit ennek a kis szimeringnek, akkor légyszi írja már meg, hogy előre megvehessem, ne a szétszedést követően kelljen utána rohangálnom motor nélkül!
Köszönöm előre is a segítséget!
Szakműhely lesz belőle...lehet,hogy csak pucolni kell..
..amúgy tisztára idegesít,hogy valami nem tökéletes a szaromon :(
Nekem a számlapból esett ki egyszer csavar és hát elég gáz volt szétszedni a műszert, lemez van rá hajtogatva, elég pepecs meló, belül viszont egyszerű a cucc. A szélén végig hajtogatva van rá egy lemez körbe, na azt leszedegetni, meg visszahajtogatni, tök fasza meló, pláne, hogy ne is látszódjon utána, de szerencsére alul takarja a tartója!
Azért nézz utána...járd körül a témát...mert szezon alatt kísérletezni...khmm..szar dolog!
Milyen színűek a gyertyák ha kicsit megzavarod a motort?
Lehet ,hogy csak a karbid talpa alól szív fals levegőt...ezért nem pörög ki rendesen..
Nem a spirálokkal van gond...télen mindkettőt lekezeltem (ház kimos...spirál végig tapiz...zsír..kenyesz stb.) a műszer a bibis...
tavaly egyszer már csinálta...aztán elmúlt...aztán nyugger lettem....oszt most szar..
Köcsög Digi...utálom is ezért őket
Nálam dettó
Nem a 90 kg mal van a baj :-). Hanem hogy nem tud kipörögni rendesen a motor. 5 -ben sem megy 8600 fölé mert benne van a folytás. A 150-et 2 szemméllyel is tudja.
Nem mintha , nem lenne elég, de ha papíron nem folytott akor ne is legyen az.
Travel channel.

Általában ez zümmög mióta a digi kinyírta a discoveryt.

http://youtu.be/r0gL5I9KL_Q
Mivel eleve nem tudnám annyiért eladni a GS-t, amennyire a Transalp-ot tartja, plusz még az áldozat a bürokrácia oltárán... szóval most már még kevésbé valószínű, hogy csere lesz belőle, de köszi az érveket :)
A kilométer-mennyiségről meg annyit, hogy pont ennyi volt a tavalyi gurulásom egész idényben (munkanélküliség meg hasonló nyalánkságok), szóval ettől még akár lehetne cserélni... de mindegy.
Biztos kényelmesebb mint a csutkakormányos GS, valószínűleg az üléspozíciója is jobb.

Rosszul biztos nem járnál vele, mert műszakilag elég jó konstrukció. Egy motorcsere a bürokratikus költségek és a szokásos apróságok miatt 100 körül van..(3000 kilométer és 5-6 nap keleti motorozás; szóval szerintem leginkább ezért nem éri meg a csere a GS-ről Transalpra)
Kurva élet, visszakötöm a tv-m
Persze, meg a Euro-válság is és a dinók kihalásához is köze volt
Na befejeztem, uff.
Te leszel a mumus.
A két BMW-s fazon csak feltólta az Everest alaptáborba a sznob seggét.
Azt a túrát sem én vezettem, de ám legyen.