Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gumisnál maradt szemétnek...
Csütörtökön megyek kontrollra, ha a doki rábólint hétvégén nyeregbe ülök
És miután lecserélted, ezt az elsőt hova raktad? Nekem kéne facsemete köré védelemnek a kártevők ellen...
Egyébként itt is van egy menekülő út, és akkor a 11-esre sem kell kimenni a lámpákkal szopni. Csak itt el lehet véteni az utcákat aztán csak keringesz mit az a bizonyos a levegőben...
Pirelli Sport Demon

Röviden annyit róluk, hogy olyan, mintha oda lennél ragasztva az aszfalthoz. A képeket tavaly szeptemberben csináltam, ataaa-ékkal voltunk Szlovákiában, ahogy látod eléggé kopottak, de még így is nagyon fogták az utat.

Kb 12ekm-t mentem velük, lehet az első még bírt is volna pár ezrest, de nagyon adok a biztonságra, így egyben cseréltem őket. Hogy milyenekre? Természetesen ugyanezekre!

Szerintem ha kipróbálod, Te sem akarsz majd többé mást.

Itt egy hely, ahonnan jó áron be tudod szerezni:

Revolution Motor

Rákattintasz a gumik melletti linkre, és bejön egy excel file, amiben márkára csoportosítva benne van minden elérhető gumi euro-ban.

Nem kell parázni, ha megrendelted kérheted, hogy az üllői 206-ban lévő szervízben rakják fel potom 1000 huf-ért és oda is szállítják Neked. Fizetni csak a helyszínen kell, ft-ban vagy euroban, csak ezt előre kell mondd.

Velem nagyon korrektek voltak, és árban sem tudtam versenytársra akadni, azóta sem...
OK főnök!
Inkább azt mond hogy vagy. Mikor pattansz újra nyeregbe?
Annyi, hogy ne a Szentendre-Pomáz vonalon menjetek föl, mert itt fel van marva végig, hanem Budakalászon át.

A Börzsönyön át van egy erdei út, de nem gyors inkább látványos. Krissalt már elvittem arra, neki úgy tudom tetszett... Én a helyetekben azt is beletenném...
Dehogyis, azt én mondom!
Váltó, kuplung, gyári komplett kipufogó rendszer, kormány, első és hátsó felni (hátsó fékkel együtt), első féktárcsa van nekem hozzá? Az nem érdekel véletlen? Nekem csak porosodik a padláson...

Más használható alkatrészem nincs.. ja, meg lengővilla meg egy forgalomba nem helyezhető váz is akad.
Ők nem túrázók, versenyzők....
A túrázóknak van sátra, és akkor nem kell ennyire sietni.
Helló mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy GSX400-asom (blokk ugyan az mint a GS500-nak) és szeretnék egy kicsit több erőt kihozni belőle. Vezérműtengelyt kellene benne cserélni mivel 1,4mm-el alacsonyabb a bütyök magassága mint kellene ezért 7000-es fordulatnál többet nem forog hatodikban. Bontókat körbekérdeztem de sehol sincs, ezért gondoltam hogy GS500-as tengelyeit bele lehetne-e rakni, csak addig nem akarok venni amíg biztos nem vagyok benne hogy passzolnak a méretek. Akinek van kivett vezérműtengelye, vagy esetleg szelephézagot állít és megmérné nekem azt megköszönném, képen bejelöltem hogy milyen méretek kellenének. Vagy ha valakinek esetleg lenne 44201 feliratú GSX400 veztengely párja azt megvenném.
9-kor
Hééé, ezt a kört már én is lenyomtam.
Normál esetben nagyon pöpec kis karika. Amire figyeljetek: az 511-es út a végefelé (C pont alatt) nagyon szanaszét van.
D és E pont között én az alsó hurkon szoktam menni...érdekes kis út, az ember azt hinné hogy már nincs feljebb, de van...
Viszont amit te jelöltél be, az Street View-on keresztül nagyon jól néz ki, engem is izgat.
Selmecbánya előtt (Banska Styavnica) menjetek el az 51-es úton a pályáig, meg vissza. Nem fogjátok megbánni!
Visszafelé Selmecbányától Léváig (Levice) a 524-es út a szívem csücske, DE! 2 hete olyan szinten volt vastagon kavicsos, hogy ha a kanyarba 20 fokot döntöttünk volna, azonnal perec.
Amúgy szuper szakasz, csak kicsit kikezdte azt is a tél, de remélem most már tisztább lesz mint nekünk volt.

Hánykor indultok Komáromból?
mi szerdán erre megyünk egy haverommal kanyarogni ha esetleg érdekel valakit csatlakozhat

http://goo.gl/maps/ztLeK
..azért mondtam ,hogy kis karika...mert én melózok előtte és utána is...

...aztán lehet ,hogy "agyfaszt" kapsz az idei tempómtól..
Pont ez volt az első mondatom MentQ-nak. Az első alkalommal kicsit lassúnak is éreztem...de aztán belejött. Korrekten felgyorsult a ritmusunkra...
..sőt én még parás is vagyok...minden foltot olajnak...minden huplit gödörnek látok..

...legfeljebb mi öregek majd a végén komótosan.....bár néha nekem is elgurul a gyógyszer
Azé nem volt egy veszett rohanás.Csak úgy látszott.
Sziasztok !
Hallom mindenki többé-kevésbé épségben ért haza a mecseki túráról !
Én meg lemaradtam, szerintem már Siófokon
Azt viszont éreztem, hogy az a tempó amit ti mentetek, nekem életveszélyes lett volna! Evvel a motorral kb.3000-km-t mentem, és az A jogsim sincs még egy éves ! Remélem nem vártatok rám sokáig A legközelebbi túrát majd úgy választom, hogy a tempó ne lépje át a 75 Km/h-t
Szerintem a beintés segített a legtöbbet...
Én meg ma H100-al jöttem melózni.
Nem való nekem ez a motoros élet.

Csak kullogok a nagyok után...................és milyen jól teszem.
Én tegnap óta a Vasember páncélját stírölöm

Viszont gyerekek, éjszakára beborogattam ecetes-állott-vizes borogatással, mert a szomszéd öreg motoros azt mondta, esküszik rá és reggelre teljesen lelóhadt, alig fáj, még érzékeny, de már motorral jöttem dolgozni
Nekem elöl hátul Lasertec van. A hátsóban 21 e km van, már elég kockás és középen a minta is kb. 1-2 mm, széle a kevés döntögetés miatt szinte új , de még elmegyek vele 1-2 ezer km-et. Én is inkább csak melóba járásra használom, bár most legtöbbször arra se, mert bringázom. Az elsőben most van 10e km, az szinte teljesen újnak néz ki. Nekem nem volt gondom vele, lehetett rendesen dönteni ha arról volt szó, szerintem elég sok km-et kibírt. Hidegben (5-6 fok) környékén azért már kemény volt, de szerintem a többi se viselkedik sokkal jobban.

A Sport Demonosok írják már meg légyszi, h kb. mennyit mentek el vele, mert többen esküsznek rá. Hamarosan nekem is le kell cserélnem a hátsót, bár nekem a fontossági sorrendben első a tartósság.
Tudom..............csak rossz folt nézni a bekötetlen fehér sportcipőt.

Én mint pofáraesőművész.

Csizmában is szívás volt mikor beleállt a lábtartó.
Tavaly vette a gépet, meg a jogsit is szezon végefelé szerezte meg.
Fel akar öltözni apránként, nem hülye.