Nekem a visszafordulással együtt olyan 540-re jött ki, de faszán el is fáradtam. Egyébként k..va jó volt! Kár hogy ilyen messze van, de jövő hétvégén megnézzük azt a Lockenhaust.
Most hogy már van viszonyítási alapod, az milyen az 577-hez képest?
Kapd be!
Oszlassuk el gyorsan a gyanút, nem a tempózás volt a gond, különben is én akkor már a szomszéd faluban voltam.
Írt a srác? Kíváncsi lennék hogy ért haza.
Az egyszer biztos, én is veszek egy csere kuplungkart.
Jelentem 577 ugyan olyan jó mint tavaly. (legalább is a besztercebányai oldala) Nem kavicsos, nem olajos, nem kátyús, és az odavezető út is tisztul, már közel sem olyan mint 2 hete...
Igen, ez az lett volna, csak neked kicsit messze van
Mentünk egy laza tempót ha valaki lemaradt, megvártuk, egy idő után be is álltuk egy nézelődős kanyargászós sebességre. Láttunk lovakat, fákon leveleket, kutyát, macskát és úgy általában az volt a cél, hogy relaxáljunk és egyben hazaérjünk! Sikerült!
valóban valami lehet a km óra mutatóval....140-nél megál...még gyorsulok...aztán hirtelen 160...
Visszafelé a pályán megküldtem....160-nál is megáll...azaz le föl mocorog...aztán váratlanul felugrott 190-re
..na ettől beszartam..mert még ereztem ,hogy gyorsul..
..szóval tutira vacak értéket mutat killa negyven fölött..
Az egy gumi tipli. Az alsó felében fémanyával. Ha meghúzzuk a csavart szétlapul a gumi és az fogja össze a plexit meg a műanyagot. Óvatosan le kell fogni a kis gumiszegélyt ami kilóg a csavar alól és akkor elméletileg ki lehet csavarozni.
Még egészítsük ki azzal, hogy tankolni felesleges lesz, ugyanis egész napos motorozással kicsit több lesz a tankban mint indulás előtt.........Ez kihagyhatatlanul csábító.
Na.
Ganja ismét üzeni, holnap az érdi turbó körforgónál 10-kor és egy nyugdíjas gurulás várható, nehézségi fok 1-es.
Velence- dobogókő-lusta-lassú-unalmas, én megyek.
Ha ataa jön, utolsó lesz.
Amit ajánlunk:
Látod a tájat, levelek lesznek a fákon, nem elmosódó zöld takony.
Ha jön a bogát szembe, el tudod rántani a fejed.
A kanyarban 3-szor tudsz korrigálni és utána még választasz ívet.
A minden kanyar után meg lehet fogni a féktárcsát és nem ég meg a kezed.
Ha út közeben seggen csapsz egy bringás lányt, nem fáj neki, hanem kacsint.
10-kor indulunk.
Én tavaly engedtem be a számba a fogorvost, elbarkácsolt az mint annak a rendje. Aztán már kezdett túlkapás szagú lenni a dolog, kéthetente jártam, úgyhogy ezt a hobbimat jegeltem, bár volna még mit tenni.
Nameg most fúrták 3x-osára az egyik fogam.
Meg volt valami amiben elektromosság volt,meg kellett fogni egy darab vasrudat amiből vezeték állt ki és égett macskahús szaga lett a pofámnak.
Most hogy már van viszonyítási alapod, az milyen az 577-hez képest?
Oszlassuk el gyorsan a gyanút, nem a tempózás volt a gond, különben is én akkor már a szomszéd faluban voltam.
Írt a srác? Kíváncsi lennék hogy ért haza.
Az egyszer biztos, én is veszek egy csere kuplungkart.
És egy már biztos ha ataaa megy elöl valaki elesik
Mentünk egy laza tempót ha valaki lemaradt, megvártuk, egy idő után be is álltuk egy nézelődős kanyargászós sebességre. Láttunk lovakat, fákon leveleket, kutyát, macskát és úgy általában az volt a cél, hogy relaxáljunk és egyben hazaérjünk! Sikerült!
A mai menet isteni volt, köszönöm!
A mai extra pedig a tollaslabdázó lányok
Éljen a relax
valóban valami lehet a km óra mutatóval....140-nél megál...még gyorsulok...aztán hirtelen 160...
Visszafelé a pályán megküldtem....160-nál is megáll...azaz le föl mocorog...aztán váratlanul felugrott 190-re
..na ettől beszartam..mert még ereztem ,hogy gyorsul..
..szóval tutira vacak értéket mutat killa negyven fölött..
Ha szereted a rokon munkat.
Roadshow
A Suzuki palettáján most nincs egy épkézláb motor sem...
Pedig megnéztem volna az arcodat, amint rájössz, hogy a fáknak levele van az út mellett!
Hétvégén ráértek egy hasonló lightosra? (Pilis, Budai hegyek...)
Ganját sem láttam még idén...
Ganja ismét üzeni, holnap az érdi turbó körforgónál 10-kor és egy nyugdíjas gurulás várható, nehézségi fok 1-es.
Velence- dobogókő-lusta-lassú-unalmas, én megyek.
Ha ataa jön, utolsó lesz.
Amit ajánlunk:
Látod a tájat, levelek lesznek a fákon, nem elmosódó zöld takony.
Ha jön a bogát szembe, el tudod rántani a fejed.
A kanyarban 3-szor tudsz korrigálni és utána még választasz ívet.
A minden kanyar után meg lehet fogni a féktárcsát és nem ég meg a kezed.
Ha út közeben seggen csapsz egy bringás lányt, nem fáj neki, hanem kacsint.
10-kor indulunk.
Gyengem az edesseg.
Laltszik is a legendas foka alakomon.
Ezt leszámítva a fogsor is olyan mint a motor Ha rendesen tisztogatod, karbantartod, nem lehet baja
Meg volt valami amiben elektromosság volt,meg kellett fogni egy darab vasrudat amiből vezeték állt ki és égett macskahús szaga lett a pofámnak.