Bár nem BP, de a III. ker. tőszomszédsága: Budakalász, a Metro áruháznál felmész a felüljáróra, elindulsz Kalász felé, és rögtön jobbra mindenféle márkaszerviz van -Renault, stb., (ez látszik elsőre, még a 11-esről is) valamint SUZUKI aminek van motorszerelő részlege. Jelenlegi mocimat (GS500F) és elődjét is (Honda CBF 250) oda hordtam - megbízható, rosszat nem tudok róla mondani.
Szerintem egy próbát megér! (Ui.: Ha megnézted és bejött - vagy nem - lécci' jelezz vissza! )
Közben sok minden történt, már nem emlékszem, ki mit ajánlott.
Szóval a motoromba újra életet kéne lehelni a téli álom után.
Szokásos szerviz, de ami ennél is fontosabb, a gyújtásával valami gond volt, mielőtt elraktam télire. A Kékholdnál cseréltek benne gyertyát és kitisztították a karburátort, mégis tovább rángatott alacsony fordulaton a motor, hidegen lefulladt, nem tudták, mi okozza ezt, rémálom volt vezetni.
A III. kerületben van a motor szüleimnél, jó lenne arrafelé egy megbízható szerelő, vagy ha ez nincs ott, bárhol Budapesten, valahogy elküszködök odáig.
Sziasztok!
Inkább olvasója, mint aktív résztvevője vagyok a fórumnak, de -
Van egy 2008-as GS500F-em, amin így szezon elején lecserélem a (még gyári) gumikat. Metzler Laser-t javasolta a szerelő - hallgattam rá , de érveket ellenérveket nagyon szívesen fogadok. (Fő igénybevétel a napi munkába járás - 40 Km, szép időben..)
Tehát amiért billentyűzetet ragadtam:
A (még - kb. hét közepéig) fent lévő gyári gumikban 15000 km. körül van - ha valakinek kell, 5000-ért odaadom. Hogy itt ne foglaljon helyet, képet küldök emailra.
(Budapest, Szentendre, Esztergom vonal jó lehet személyes találkozóra.)
Azta rohadt hát akkor csak jobban fájt neki mint az kimutatta....
Mondtam én hogy be kellett volna már lilulnia, gyanús volt nekem hogy még mindig csak bőr színű volt a háta de mégis fájt neki
Csak le is kell érni valahogy...
Ha rajtam múlt volna akkor simán végignyomtuk volna az egész tervezett távot, de már aggódtak hogy mikor érünk így haza...
Persze, volt. Ez az incidens az odaúton történt. Szerencsére mindenki megérkezett épségben a Mecsek pihenőbe. Innen Krissalék hazafelé vették az irányt (bölcs döntés) , de mi elmentünk kanyarogni.
Egyértelműen ez a legjobb motoros hely az országban.
Nagyon jó volt, csak rengeteg autó volt, és sok jó részen (ahol előzni sem lehet igazán) beszorultunk a kocsisor mögé. Az orfűi tónál megálltunk, de innen nem mentünk tovább Hetvehely-Kővágószőlős fele, hanem Magyarhertelend felé vettük célba a 66-ös utat és onnan haza. Gyorsan F.várra értünk úgyhogy még feltankoltunk házisörből, meg megálltunk fagyizni is, és így is világosban értünk haza.
Az a féknyom voltam én valsz., na azt basztam el, ha lefektetem, beveszem és kész.
Ddundy-n, ha van egy hátproti, akkor ő is felpattant volna mint én... kurva élet, két napja vettem
Ha most kölcsönadnám a könyököm, nem éreznéd, ilyen kicsinek
Viszont valóban kicsi volt és mákos, remélem Ddundy-nak is ez a véleménye már holnap!
Viszont ma megszerettem a pázsitot!
Azon röhögtem, hogy kijöttek a "helyi lakók" és mondták, hogy ja, itt évente van pár ilyen, már megszokták!
A másik, hogy valaki otthagyott 5-10 méteres féknyomot. Na az nem negyven volt.
Egyébként amikor kijöttem a kanyarból, egyből néztem a visszapillantót. Nem kicsit sápadtam el attól amit láttam...
De szerencsére nem lett akkora baj.
Remélem Ddundy is hamar felépül, az anyagi kár meg elenyésző.
Hétvégén nyomhatnánk egy könnyedebb laza Pilis-Vissegrád esetleg Börzsöny motorozást több pihivel, több lazulással.
haverék ott lesznek, MZ találkozó van.
Lehet neked 40 volt és azért vetted be
Mi voltunk hátul, ezért mi kicsit jobban siettünk, hogy utolérjünk titeket.
Konkréten a gond, hogy ha te stabil kilóval döngetsz és előzgetsz, akkor sem tud 10 motor egyben előzni 1-2 két autót, ezért mi mindig lemaradtunk és megpróbáltuk behozni, ahol lehetett... na itt nem lehetett
Mindegy, mennyivel mentem, sok volt.
Figy, te bevetted és még 5-6 másik motor, tehát mi voltunk a faszok.
Valóban szar volt az ív, valóban kavicsos volt, meg csúszott is, de ha lassabban megyek 20-al, vagy nem bámulom ahogy lecsúszik a Kawa, akkor simán beveszem.
Igazából, most gúlát építek a hibáimból és tanulok belőle, kicsit dühös vagyok magamra, mert rossz felé figyeltem és utána nem korrigáltam.
Az zavar, hogy hasonló szitut megoldottam már 100-szor és most nem... elbíztam magam, lazultam, pihiztem... fasz tudja, de én basztam el, nem az út hullámzott be vagy ugrott elém Godzilla.
Veszek egy komolyabb könyökvédőt és köv. motorom kap bukócsövet/gombát és kész.
Egyébként meg a koponyányi manó tehet róla leginkább!
Szerintem egy próbát megér! (Ui.: Ha megnézted és bejött - vagy nem - lécci' jelezz vissza! )