Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a lényeg, nem ő választja a társakat, ő csak a sebességet az útvonalat és a pihenőpontokat választja.
Hát................kicsit görcsös és fosós lettem a tél után.
És túl fehér volt az aszfalt így visszább fogtam magam.
Ilyen travasszal ataa-val voltam tavaly mikor pofáraestem szlovákban................így szerintem azis az ő számlájára írható.
Ez nem kényszer, hanem csordaszellem és esetenként mindenkit elragad.
Nem basztatom tovább a témát, mert szerintem érted a lényeget.
Azért kérdeztelek téged, mert minden bizonnyal több tapasztalatod van a két típussal, mint nekem
Egyik ismerősöm akarja eladni a Transalp-ját, egyetlen dolog miatt töprengtem csak el, szerinte kényelmes a motorja, pedig magasabb nálam, szerintem meg nekem határeset a GS.
Te nem voltál birka, meg is tudtál állni, jól csináltad.
Mesélj erről
Esetleg Honda CBR 600R-hez is keresünk...
Ha akksit akarsz venni elképzelhető hogy tudok jó árban.
Szerintem nem az ő hibája... max annyiban hogy rosszul választja meg a társakat
Ezt neked kell tudnod. Szerintem nem nyújt többet mint a GS. Terepen (max földút..) picit jobb, de ennyi..Aszfalton meg biztos nem olyan tedd ide tedd oda motor mint a GS.

Ha motorcsere akkor biztos drasztikusabban váltanék... azt legalább meg lehet magyarázni
Nem én vezettem ezt a túrát, ezesetben teljesen szabadon mentem előre. A másik meg ha előre is megyek bevárok mindenkit elágazásnál, mindenki motorozzon úgy ahogy biztonságosan tud, senkin nincs kényszer. Nem erőszak a disznótor...
Én rohadtul nem akartam utolérni.
Azért mekkora királyság volt, hogy csak elővettem a cserét és kértem egy 10-es kulcsot (utólag rájöttem, az is volt ám nálam)
Fék és kuplungkar van nálam mindig, talán még egy váltókar kéne pótba
Örülök, hogy megúsztátok, de ezt most már a helyedben figyelmeztetésként értékelném! Ha gyorsabb vagy a többieknél, akkor néhányan, mint a birka igenis utol akarunk érni, mint mi is tettük.
4-600km-en azért már elfárad az ember, elbambul, hibázik. Pláne ha nem ment még le a szezonban 2-3 ezer km-t.
Ezzel nem azt mondom, hogy te vagy, vagy voltál a hibás, hiszen most a srác, múlt héten meg mi basztuk el, benne van a pakliban. De azon érdemes elgondolkozni, hogy a tempóddal mennyivel növeled a kockázatát, hogy egyszer valakinek nem lesz ekkora szerencséje, hogy van bukótér és szar helyen esik. Okos srác vagy te, tudod miről beszélek és azt is, hogy nem támadni akarlak, de azért ez 2 hét alatt 3 esés a vezetésed alatt.
Bocs, kicsit off:
jól gondolom, hogy nem javaslod a GS lecserélését egy hasonló korú 600-as Honda Transalp-ra?
Ha rászántam volna azt a némi pénzmagot egy új aksira, és nem a tujacsemetéim társaságát helyezem előtérbe, nekem is pont ideális lett volna első gurulásnak idén... ez van
Ez nekem olyannak tűnik, mintha hegesztettek volna a szádban valamit... vagy félreértettem a helyzetet?
Persze, az úszógumidban, ha Te is akkora vagy, mint én (110-120kg között muterlátogatástól függően :D )

A lényeg, hogy nagy embernél a GS már 2 főt számol. Fújd 2,6-2,8 közé a hátsót, hasalj rá a tankra és meglesz ott a 180+ is, csak kicsit trükkösen. Ne kapkodj a váltással, pörgesd végig rendesen, és csak a legvégén válts egy gyorsat.

Ha így sem adja le, akkor keress más hibát (szerintem)
Van egy 2000-res évjáratú motorom. Forgalmi szerint 34 Kw os, de kb.150-160 a vége. Eredetileg mikor vettem folytott légszűrő volt benne. Azt kicseréltem. Megnéztem, nincs kifurva a tolattyú.
Tegnap levettem a karbi alját, mert bosszaton a dolog, kiderült ,hogy 115 ös főfuvoka van benne. Az ETZ fuvókák jok bele megnézem holnap veszek 2 db.
120 ast vagy 125 -öst vegyek?
Kérdés lehet még máshol folytás?
Az nagyon McGyver lett, a helyében én le sem cserélném.
kellet volna képet csinálni a mechanikáról
Hát................legközelebb mondasz egy célállomást és ott találkozunk.
Az se rossz.
Csak a többiek kedvéért. Volt velünk egy negyedik srác, aki szintén le tudja támasztani a motort kuplungkarra. Ő sem tudta elmondani hogy mi volt, valószínűleg megilyedt valamitől, és ráhúzott kanyarban az első fékre. De semmi baja nem lett.
Én nem láttam az eseményt, csak arra lettem figyelmes, hogy szörnyen magányos vagyok.
Visszamentem, akkor már ment a szerelés.
A törött kuplungkart drótokkal, kacsaszalaggal, meg Foregon tépőzáras "kézifékével" fixáltuk a helyére, és így simán hazaért Selmecbányáról Dél-Pestre.
Hogy oldottátok meg a dolgot? Mi anno így (Románoktól ajándékba kapott bicikli fékkar, amit megtoldottunk egy kicsit)
nem mondok semmit majd meglátod....