Jogos, GSX650F szorult be, majd egy GS500F (lovi), majd XJ900 és a végén én, jogos.
Azért utána még meg is álltam, mert bekaptam egy darazsat a sisakomba.
Na ezért lenne jó ötlet a kommunikáció, vagy pedig be kell várni mindenkit megadott pontokon.
Javítanék,egy GS500F és mi szakadtunk le......Előtte ment a GSX,ami nem nagyon bírta a tempót.Miután van paírja végre a Kawának,bírom tartani a lépést veletek Ez hajlandó kanyarodni:)))))))))))))))
hát most szerpentinen beszoptunk egy úrvezetőt és egy GSX650F, majd egy XJ900 és nekem sikerült lemaradnunk elég csúnyán, jó az ha tudunk kommunikálni.
Ami rámegy a karbira, ahol kapja a levegőt, na az ha repedt, akkor farsot szívhat, de az szegényíti a keveréket, tehát nem pörög (by xj900, mert ezt sem tudom magamtól ám ) Azt megnézhetitek úgy hogy odafújtok féktisztítót és gumicsőhöz, ha repedt, akkor azt beszívja és felpörög a motor.
Viszont Xj hamarosan hazaér és válaszol neked, hátha...
ataa azt mondja jössz vasárnap és állítólag neked van valami kommunikátorod?!
Nekem van egy interphone-om és, ha jössz esetleg beszerelném addig és akkor össze tudjuk tartani a csapatot!
nem az enyém az ismerősöm-é és szerelőnél van a gép de nem jön rá a dolgokra mindent meg csinált ami kell csak az alapjárat nem jó vagyis nem esik kétezer alá.
Olyan kérdésem lenne,hogy nem olyan régen volt itt a fórumon szó az alapjáratról vagyis olyan gond lenne,hogy nem akar le menni a fordulat 2e alá és ez nagy gond minden meg volt szűrő csere karbi szinkron stb. de be állíthatatlan valakinek ötlete esetleg valami cső vagy ilyesmi.
Attól függ, mekkora vagy, de max a mellkasodról kapja le a szelet, sisakod kapni fogja, ha ezt a kicsit rakod fel. Nekem van és jó, de ne várj csodákat.
Azért utána még meg is álltam, mert bekaptam egy darazsat a sisakomba.
Na ezért lenne jó ötlet a kommunikáció, vagy pedig be kell várni mindenkit megadott pontokon.