Igazándiból nem értek a motorokhoz...csak ez ugrott be hirtelen...
..volt már olyan ,hogy egy gyertya nyomáson nem adott szikrát....a szabad ég alatt tökéletesen szikrázgatott....hmmm fura ez a fizika...
Na, ma lefoglalózták az autóm, de mivel hetek mire viszi, ezért most már tuti, hogy GS-el kezdem a szezont, amit nagyon nem bánok
Aztán meglátjuk, mit hoz a keleti szél....
Meglátják, hogy mit kell fényezni és hirtelen előkerül a vastag filc
Mi szegény Suzukisok meg bebattyogunk, sírunk nem telik BKV-ra sem, azért a Suzuki, közben szigszallaggal összetekerjük a bakancsunkat és rögtön megértően fog a rotring
Nem gondolnám a tűszelep felakadást, mert ahogy hazaértem rögtön teszteltem a gyertyát állóhelyzetben és nem adott szikrát. (gyertya kiteker, pipa rajta, letestel, indítózás). Igazándiból nem csavartam be a másik oldalra, hanem csak szimplán rádugtam a balos pipát és az előbb leírtak szerint teszteltem bal oldalt is. Ott volt szikra, ezért gondolom, h a gyertya jó. Egyébként ma vettem új gyertyákat, mert egyébként is kéne cserélni, szóval holnap kicserélem mind a kettőt és akkor tutira kizárom ezt a lehetőséget.
Ha felakad a tűszelep, akkor nem túl sok benyát kéne kapnia és dadognia? Olyan már volt, h áteresztett a tűszelep, akkor teljesen másképp viselkedett. Nalám a hiba nem dadogás, hanem viszonylag normálisan viselkedik, csak semmi erő nincs benne és természetesen a gázadásra sem rendesen reagál. 80-ra elég lassan gyorsul fel.
Elindult a szezon, gondoltam mocival jövök haza (Zugló-Nagykovácsi)
Árpád hídtól olyan volt, mintha csak 1 henger ment volna, de azért hazajöttem vele. Gyertya ki, jobb oldalnál nincs szikra és láthatóan nem ment rendesen a henger (be volt "köpve"). Gyertya és a pipa jónak tűnik, mert baloldalra átrakva adta a szikrát.
Reggel vissza melóba menet , viccesen, szinte ugyanott (Árpád híd) megint előjött a hiba. Melóban hagytam kihűlni kb. 2 órát és utána megint jó. Gondolom vmi felmelegszik és ettől baszakodik. Volt már vkinek ilyen hibája? Melyik alkatrész lehet szar?
Trafó is jónak tűnt, de azért azt még holnap megpróbálom kizárni teljesen a hibalistából.
Kétlem.
3 éve egy sv tankot 2 plexitartót fentre és egy sárvédőt festettek 20-ért.
Most egy tankot egy óratakarót egy hasidomot és két ülés alatti idomot festett 70-ért ugyanaz.
25 volt csak a tank.
Igencsak megdrágult mind az anyag mind a munkadíj réghez képest.
Nekem annó a teljes gyári szettre mondtak 18-at szalonban. Grafikus 6-ért legyártotta. A festés-fényezés volt 35. Jó, nem tegnap volt, de a 100-at akkor is sokallom! Este ha majd nem telóról netezek dobok pár linket jó árakkal...
..volt már olyan ,hogy egy gyertya nyomáson nem adott szikrát....a szabad ég alatt tökéletesen szikrázgatott....hmmm fura ez a fizika...
Aztán meglátjuk, mit hoz a keleti szél....
Csak fest és fizettet.
Mi szegény Suzukisok meg bebattyogunk, sírunk nem telik BKV-ra sem, azért a Suzuki, közben szigszallaggal összetekerjük a bakancsunkat és rögtön megértően fog a rotring
Ha felakad a tűszelep, akkor nem túl sok benyát kéne kapnia és dadognia? Olyan már volt, h áteresztett a tűszelep, akkor teljesen másképp viselkedett. Nalám a hiba nem dadogás, hanem viszonylag normálisan viselkedik, csak semmi erő nincs benne és természetesen a gázadásra sem rendesen reagál. 80-ra elég lassan gyorsul fel.
Az a gyertya amelyik beköpődött...a másik hengerben melegen is jó volt?
Elindult a szezon, gondoltam mocival jövök haza (Zugló-Nagykovácsi)
Árpád hídtól olyan volt, mintha csak 1 henger ment volna, de azért hazajöttem vele. Gyertya ki, jobb oldalnál nincs szikra és láthatóan nem ment rendesen a henger (be volt "köpve"). Gyertya és a pipa jónak tűnik, mert baloldalra átrakva adta a szikrát.
Reggel vissza melóba menet , viccesen, szinte ugyanott (Árpád híd) megint előjött a hiba. Melóban hagytam kihűlni kb. 2 órát és utána megint jó. Gondolom vmi felmelegszik és ettől baszakodik. Volt már vkinek ilyen hibája? Melyik alkatrész lehet szar?
Trafó is jónak tűnt, de azért azt még holnap megpróbálom kizárni teljesen a hibalistából.
3 éve egy sv tankot 2 plexitartót fentre és egy sárvédőt festettek 20-ért.
Most egy tankot egy óratakarót egy hasidomot és két ülés alatti idomot festett 70-ért ugyanaz.
25 volt csak a tank.
Igencsak megdrágult mind az anyag mind a munkadíj réghez képest.