Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát.........van pinyóban egy 80x190-es asztal jó vastagon beborítva alkatrészekkel és szerszámokkal .............na ott szoktam seperni egy kis helyet ahova lebaszon azt a redva láncot.
kis hely mert spú voltam és 5 rugőé vettem egy vaskos bringaláncot az megy csak félméteres.
Nem tudom sajnos, még sosem kaptam szét a fejidomot, pedig egyszer akartam. Én is csak csavartam a csavart, de nem akart kijönni.
Szétrobbant benne egy izzóm és azt akartam kitakarítani. de aztán rájöttem hogy alul van egy rés amin ki tud potyogni, nekem csak egy horgas dróttal oda kellett piszkálnom a törmeléket.
4kilós, 150centis, kovácsoltacél lánc... akkor nem lakat :)))
Áhh, nem mertem erősen húzni, féltem, hogy valamit elrontok :))
Meg azt vettem észre, hogy szemből, a plexi alatti csavar, ami ott nagyon középen van, hogy az ott nem tart semmit, bele van törve félig :/ Jelent ez hátrányt számomra?
Lesz még kérdésem bőven, kezdem felfedezni a drágaságot )
Ott már a súly a lényeg, hogy a brazil gépsor ne tudja felemelni a platóra.
150 cm-es lakat...?!
(izzócserében nem tudok hozzászólni mert E-m van. )
manuals

Hátulról kell támadni, a műszerfal felől. Egy gumi fedő végi az egészet, azt bátran húzd le. Majd ezután kipattintod azt a feszítő huzalt (kövezzetek meg, nem tudom minek hívják ) és kiemeled. csere, oszt mindent vissza. Nem nagy ügy, nekem is csak E-s szervizkönyvem volt amikor cseréltem.
Egy kis segítséget kérnék. Ahhoz hogy cseréljem az izzókat az első lámpában, mit és hogyan kell megbontani? Mert az F kezelési útmutatón is E-s rajz van -.- És azt írja, hogy csavarjam ki a csavarokat a lámpabúrából.... De ugye az F-nél nem lehet hozzáférni csak úgy simán. Nem akartam fölöslegesen nekiállni csavarozgatni, leszedni az idomokat, hátha nem kell. :))

És még 1 kérdés: Ti hol tartjátok a lakatot? Dobozon, hátizsákon kívűl van olyan hely, ahol elfér egy 150cm-es lakat? :D
Köszi
Én a szivargyújtós kompresszort hordtam magammal, nem nagy így könnyen elfér.....
Van kukac,ragacs hozzá és patron is.No para.
2 kilónál úgy elhagytam mint a sicc.
Jó ha ilyenkor van az embernél egy kisebb lábpumpa is (kár hogy az is van vagy 1,5 kg ), mert azokkal a patronokkal gondolom elég annyira felfújni mint ahogy mondtad. Ha meg van pumpa akkor gondolom a lyukat is gyorsabban meg lehet találni. De a legjobb a szivargyújtós kompresszor...
Ha veszek javítókészletet majd jól begyakorlom a dolgot használt abroncsokon.
A spray vagy sikerül vagy nem, de a kukac eddig nekem mindig, autóban is....igaz viszont, hogy attól még fel kell fújni a spray pedig ezt megteszi magától annyira, hogy eljusson az ember az első kútig....
Feltéve ha a javító készlet nem mond csődöt, mert az tovább bonyolítaná a dolgok...
Ha már javítókészletnél tartunk. Ti mire voksoltok, defektspré vagy kukuc? Azt tudom hogy a gumis mire voksolna, de mégis egyszerűbb csak befújni a cuccot, ha a senki földjén defektet kapunk.
Nem kell kiszedő.Van rajta menet nem tört bele...........csak ereszt.
Tehát akkor először a sérült csavarkiszedőt megjavítja és utána a végre jó csavarkiszedővel kiszedi a beletört csavart?...
Sérült csavarkiszedő javítókészlet segítségével.
Neked ezzel mindig bajod van....talán a húgodra kéne bízni az ilyen kis csavarok meghúzását...
Egy sérült csavarkiszedővel,. hogy veszed ki?...
Van sérült csavar kiszedőm...
Mai napon kb 10:30 és 10:45 között ki járt motorral a Stadionoknál? Mögöttem volt fekete F GS, és kanyarodott rá a Hungáriára :)) Kék Fiattal voltam .)
Csináltam.
Elvileg délután öcsém ránézett és száraz volt de ő elég hülye lehet elszúrt valamit.
Töröld szárazra és pumpálj rá pár keményet.
Egyenlőre van.
Műkszik is csal a légtelenítőnél folyik reggel.
Húztam rajta.Ima.
Basszus, azért nincs féked...