Hát.........van pinyóban egy 80x190-es asztal jó vastagon beborítva alkatrészekkel és szerszámokkal .............na ott szoktam seperni egy kis helyet ahova lebaszon azt a redva láncot.
kis hely mert spú voltam és 5 rugőé vettem egy vaskos bringaláncot az megy csak félméteres.
Nem tudom sajnos, még sosem kaptam szét a fejidomot, pedig egyszer akartam. Én is csak csavartam a csavart, de nem akart kijönni.
Szétrobbant benne egy izzóm és azt akartam kitakarítani. de aztán rájöttem hogy alul van egy rés amin ki tud potyogni, nekem csak egy horgas dróttal oda kellett piszkálnom a törmeléket.
Áhh, nem mertem erősen húzni, féltem, hogy valamit elrontok :))
Meg azt vettem észre, hogy szemből, a plexi alatti csavar, ami ott nagyon középen van, hogy az ott nem tart semmit, bele van törve félig :/ Jelent ez hátrányt számomra?
Lesz még kérdésem bőven, kezdem felfedezni a drágaságot )
Hátulról kell támadni, a műszerfal felől. Egy gumi fedő végi az egészet, azt bátran húzd le. Majd ezután kipattintod azt a feszítő huzalt (kövezzetek meg, nem tudom minek hívják ) és kiemeled. csere, oszt mindent vissza. Nem nagy ügy, nekem is csak E-s szervizkönyvem volt amikor cseréltem.
Egy kis segítséget kérnék. Ahhoz hogy cseréljem az izzókat az első lámpában, mit és hogyan kell megbontani? Mert az F kezelési útmutatón is E-s rajz van -.- És azt írja, hogy csavarjam ki a csavarokat a lámpabúrából.... De ugye az F-nél nem lehet hozzáférni csak úgy simán. Nem akartam fölöslegesen nekiállni csavarozgatni, leszedni az idomokat, hátha nem kell. :))
És még 1 kérdés: Ti hol tartjátok a lakatot? Dobozon, hátizsákon kívűl van olyan hely, ahol elfér egy 150cm-es lakat? :D
Köszi
Jó ha ilyenkor van az embernél egy kisebb lábpumpa is (kár hogy az is van vagy 1,5 kg ), mert azokkal a patronokkal gondolom elég annyira felfújni mint ahogy mondtad. Ha meg van pumpa akkor gondolom a lyukat is gyorsabban meg lehet találni. De a legjobb a szivargyújtós kompresszor...
Ha veszek javítókészletet majd jól begyakorlom a dolgot használt abroncsokon.
A spray vagy sikerül vagy nem, de a kukac eddig nekem mindig, autóban is....igaz viszont, hogy attól még fel kell fújni a spray pedig ezt megteszi magától annyira, hogy eljusson az ember az első kútig....
Feltéve ha a javító készlet nem mond csődöt, mert az tovább bonyolítaná a dolgok...
Ha már javítókészletnél tartunk. Ti mire voksoltok, defektspré vagy kukuc? Azt tudom hogy a gumis mire voksolna, de mégis egyszerűbb csak befújni a cuccot, ha a senki földjén defektet kapunk.
Mai napon kb 10:30 és 10:45 között ki járt motorral a Stadionoknál? Mögöttem volt fekete F GS, és kanyarodott rá a Hungáriára :)) Kék Fiattal voltam .)
kis hely mert spú voltam és 5 rugőé vettem egy vaskos bringaláncot az megy csak félméteres.