Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért valamennyire pezsgett, pedig csepptöltőről van szó.
Különben feleslegesnek tartom egész télen töltőn hagyni. Ősszel kivesz (feltöltve) ......szobahőmérsékleten tárol........tavasszal kigyenlítő töltés.....motorba be....indít. Amelyik így tárolva lemerül magától annak már nincs nagy jövője., mert nagy az önkisülése amit a levált ólom szulfát okoz a cellák alján.
A kabát alá csak egy hosszúujjú pólót vettem és bőven elég volt.Meg persze 20kg védőzsír
Csepptöltésnél nincs nincs gázképződés 12.6-13V között tartja a kapocsfeszültséget csak az önkisülésböl származó veszteséget pótolja. Dugók a helyükön maradnak.
Ez engem is érdekelne!
Kössz, okosodok!
Ti!
Ez egy videó és rólad szól.
Csepptöltőm van. Úgy tudom vannak akik egész télen töltőn hagyják. Na most ezt hogy kell elképzelni?Ilyenkor is kiveszik a kupakokat? Mert ugye ilyenkor azért prüszköl, meg ereszti a gázt magából. Tavaszra fél méteres körzetben szétmar mindent, vagy teljesen elillan belőle a cucc.
Voltam csavarogni.
Most olvasztom a heréimet.
Addig fog pezsegni amíg van benne sav. Az erős pezsgés a a feltöltődés első jele. Ekkor csökkentett árammal kell tölteni a töltési végfeszültség eléréséig. Ezt végzi el az automatikus töltő, a végén átkapcsol csepptöltésre. (pár miliamper). Csak ilyen töltővel szabad 24h keresztül tölteni. A túltöltéstő szulfátosodik az akku, csökken az aktív ólomfelület. A gs-nek 12ah-ás az akksija 1.2 amperral kell tölteni 14.4 v-ig majd ennek a felével 2-3 órán át.....és ennyi. A többit a motorra kel bízni. Ha így nem indít .....kuka. Terheléses vizsgálattal megállapítható, hogy mekkora áramot ad le.
Konkrétan a nadrágja az, amit én is hordok (már hogy nem ugyanazt hordjuk, csak ugyanolyan) és betétet is tud bele rakni, meg neki van egy rendes cordura kabátja is, azért város közeli motorozáshoz 10 fokban már fel lehet öltözni, de mondjuk Szegedre nem szívesen motoroznék most le a pályán
2-10 °C, bátor ember
Most beszéltem XJ900-al és ő bizony bár nem ment ki a ringre de egész nap mászkál, motorozgat... ha nem kéne tanulnom, én is kint lennék egy kis karikára
Kész vagyok, hogy az a K.. nap legalább pár órára nem tud kisütni!
várunk...
na ez így nem smakkol, akkor csak beírom.

www.flexiobt.hu/php/letolt.php...

ha beütöd böngészőbe egyből letölti és olvashatod...
Megtaláltam a leírást is, okosulj:

Deca Mach 119 leírás [HU]
Nekem ez van:

Deca Mach 119

A leírás szerint sohasem fog elhallgatni, vagy teljesen 0-ra lemenni, de ha normál (lassú) töltésen 15h-t hagyod akkor tuti teletölti. Kedd este föltettem, szerda reggel levettem és kész is volt, szuperül működik. Ha tovább hagyod fenn, az sem baj (legalábbis ennél a típusnál), mivel ilyen esetben sem károsítja az akkut....

Ha kicsit pezseg az jó, ha nagyon akkor már fel van töltve, 24 óra nagyon elég kéne legyen egy normál töltővel, de te nem tudom mivel töltöd
Én levenném és beraknám a motorba tesztelni!
Lassan 24 órája van a töltőn és még mindig pezseg az aksi. Ez azt jelenti hogy még nem 100%-os a töltöttség? Vagy az végig pezsegni fog? Fel akarom nyomni teljesen.
Hátúlról veszélytelenebb.
Nem üt vissza.
Szemből kell megütni,nem oldalról És nem az 5 kilóssal:)
Rájöttem, ez a "határozottan" elég veszélyes dolog. A csavar is így tört el...