osztottam...szoroztam....ismerem új korától fogva.....ez tényleg megkímélt ,szervizelt.... Ameddig egy szűz ,új mocira nincs pénzem...addig ez bőven jó lesz...
...sőt ..válság motornak ennél jobb motort...ennél jobb paraméterekkel nem is találnék..
....ha pedig egyszer a büdös életben sikerül megszabadulnom ettől a nyomorult országtól...akkor lehet akár álommotorom is...
uff..
Nem hiszem,hogy fúvóka kérdése lenne, hiszen az egyik 115 a másik 120 as méretű! Holnap veszek szűrőket, legrosszabb esetben is hét végén ki derül mi a helyzet!
Van benne cső, ha kiveszem a csövet 6-7000-es fordulatnál hörög mintha nem kapna anyagot. Lett bele téve nagyobb föfúvóka de nem lett jobb, amugy 115-ös van benne.
Mindegyikben ugyan az a fojtás! Nincs varia. És ha a tied nem fúrt, akkor nem is fojtott. Levegő szűrő milyen van benne? A fojtottnak a közepébe be megy egy cső úgy jó félig!
Én előző nap fogom feldobni az új (használt) gumikat, és még nem is biztos hogy beválnak. Elég keménynek tűnnek tapintásra, bár elég hűvös helyen pihennek. Ha meg nem jutok el gumishoz, akkor "slickkel" megyek.
Azért még rám ne számítsatok, mert akkor fogok kiemenni a garázsba a vashoz és elkezdeni felkészíteni, aksi vissza, olajcsere, röffentés... viszont mivel előtte nagyon durva napjaim lesznek, nem tudom mikor lesz az a garázsba kimenetel...
Azért azt nem gondolnám, hogy 500-550 körül kéne adnod... lehet 720 alkuval, vagy 660-680 alku nélkül már vonzóbb lehetne!
Valaki írta, hogy kevesebb infóval kirakva és helyben istenítve a gépet talán jobb esélyeid vannak, de tuti recept nincs, csak tuti vevő, de azt is csak akkor tudod, amikor már elvitte.
Én örülnék a legjobban, ha 750-ért elmenne!
Az új láncszett, gumik/stb. sajna jelenleg annyit nyomnak a latba, hogy az ugyanolyan árú vasak közül az az eladhatóbb, amin extra/frissen cserélt alkatrész van, de alapban nem igazán áremelő tényező! Nem azért mert nem ér többet, egyértelműen többet ér, csak nem fizetik ki!
Konkrétan az a gáz az értékesítésben, hogy minden annyit ér, amennyit adnak érte
Megint azt mondom, hogy azt kell nézned, mennyire akarod cserélni, ez határozza meg, hogy mennyire akarod eladni, mennyi veszteséget könyvelsz el a vágy oltárán!
Semmi extrát! Ki veszed a karbi két elő gáz tolattyúját, és szépen beforrasztod az oldalukon lévő négy lyukacskát.Vissza szereled, és be kell állítani a karbit, ja és ki cserélni a levegő szűrőt a nem fojtott verzióra !
Dedobálta őket egy turmixgépbe, jól megkeverte és felhajtotta.
Nincs a környezetedben valami szaki aki tud ebben segíteni? A karbi szétszedésnél jól oda kell figyelni ha össze is szeretnéd utána rakni.
..az enyém 2003-as....a szakszervizben nyitották ki...
...sőt ..válság motornak ennél jobb motort...ennél jobb paraméterekkel nem is találnék..
....ha pedig egyszer a büdös életben sikerül megszabadulnom ettől a nyomorult országtól...akkor lehet akár álommotorom is...
uff..
Ez már 8 éve volt, egyedi fényezés metál sötét zöld !
Pl: itt egy az enyémek közül
Valaki írta, hogy kevesebb infóval kirakva és helyben istenítve a gépet talán jobb esélyeid vannak, de tuti recept nincs, csak tuti vevő, de azt is csak akkor tudod, amikor már elvitte.
Én örülnék a legjobban, ha 750-ért elmenne!
Az új láncszett, gumik/stb. sajna jelenleg annyit nyomnak a latba, hogy az ugyanolyan árú vasak közül az az eladhatóbb, amin extra/frissen cserélt alkatrész van, de alapban nem igazán áremelő tényező! Nem azért mert nem ér többet, egyértelműen többet ér, csak nem fizetik ki!
Konkrétan az a gáz az értékesítésben, hogy minden annyit ér, amennyit adnak érte
Megint azt mondom, hogy azt kell nézned, mennyire akarod cserélni, ez határozza meg, hogy mennyire akarod eladni, mennyi veszteséget könyvelsz el a vágy oltárán!
Majd kiötlünk valami jót.
Még a Kékesen is 60-70cm hó van! Akkor Szlovákban?!
De ilyenkor lehet jó kis motoros havas képeket csinálni!
Nincs a környezetedben valami szaki aki tud ebben segíteni? A karbi szétszedésnél jól oda kell figyelni ha össze is szeretnéd utána rakni.