Gondoltam rá hogy el kéne arrafelé mozdulni, legalább egy Selmecbánya körüli "bagolybaszásra".
Viszont a tegnapi kis motorozásomon arra lettem figyelmes, hogy még felénk is ha bemegyek az erdőbe, vagy felmegyek "kemény" 200 m-es tengerszint feletti magasságba, még hóbuckák meg vízátfolyások vannak. Szerintem még Dobogókőn is hó van bőven, beljebb a Tátrában még tél van. A téli kavicsszórásról nem is beszélve. De hétről hétre beljebb merészkedhetünk!
Ki volt az a vásárló Tatáról?
Nem egy ezüst ETZ-ről volt szó és egy magas kissé vékony srác volt a vevő? Úgy emlékszem ő 4-5 éve vette, vagy talán még előbb...
Kell hozzá egy kábel kötegelő, egy pillanat páka, egy lapos tű reszelő, és egy levegő szűrő. Na meg persze kéz ügyesség. Teljesen határozottat akkor tudok majd mondani, ha már mentem is vele így!
Ahogy a szalonból elhozott új motort nem lehet "árában" eladni 1 hónap múlva de akár csak 1 nap múlva se, úgy az "új" kopóalkatrészeket se fogja újkori áron számolni egy vevő sem..(az addig volt új amíg rajta volt a matrica, vagy be volt csomagolva) ha a vételáron kell még masszírozni.
Vevői szemmel kell gondolkodni.Elsorolod hogy ez meg az új.
Jön a vállrándítás és a mutogatás az olcsóbbra.
Te tudod hogy jobban jár de a vevő nem ilyen.
Hiába magyarázom én is hogy OK szombatthelyen 30-al olcsóbb as garnitúra de el kell érte mennie.
Hidd el szarik rá hogy 40-be fog kerülni a szállítás.Ilyenek a vevők.
Viszont vettem motort.. Amin az extrák és az új vagy frissen beépített kopóalkatrészek ára több mint 300 ezer forint volt.. és a motort mennyiért adták? Kevesebb mint 500-ért.
Nem lehet érvényesíteni az árban ezeket az apróságokat.
Ha csak ezeket nézem, mármint amit kicseréltem rajta több mint 100k, hogy kineveltem a gyerekbetegségekből, ill. amit radikális változtatás nélkül jobbá tettem...
Az új dolgok alatt nem is értem miért olajcseréről beszélsz. Egy 50k-s gumiszett ára messze az olajcsere fölött van.
Ha beleveszed a munkadíjat és legyen egy kis érzelmi szál is, máris nem olyan rossz alkualap az a 750...
Persze azért látszik, hogy aki GS tulaj még mindig, az fogja csak a pártom Annyira rég volt GS-etek, hogy már el is felejtitek milyen az!
Sok minden van ami tenyezo ebben!
Annak idején én a 250-es Etz- met árultam 200ezerert,volt is pár olyan aki felhívott hogy mi kerül ebbe ennyibe, meg ez csak egy Mz. ..
Illedelmesen el köszöntem tôlük.
Majd rá egy hónapra jött egy fazon Tatarol és elvitte 180-ért alkudozás után .
Szerintem igaza van Lovinak, én sem adnám el a helyében a motort apró pénzért .
Megjegyzem manapság egy popec Mz Etz 250- simán kerül 200+++-ba, ha nem többe, pedig csak egy Mz!
750-ért én sem hirdetném meg, de 500-ért sem.
Még jó hogy nincs most bennem égető vágy a cserére.
Majd ha Cerednél ereszkedünk le a szerpentinen és a fékezéskor bekoppan az első teló lehet más lesz a helyzet.
Viszont a tegnapi kis motorozásomon arra lettem figyelmes, hogy még felénk is ha bemegyek az erdőbe, vagy felmegyek "kemény" 200 m-es tengerszint feletti magasságba, még hóbuckák meg vízátfolyások vannak. Szerintem még Dobogókőn is hó van bőven, beljebb a Tátrában még tél van. A téli kavicsszórásról nem is beszélve. De hétről hétre beljebb merészkedhetünk!