50 kevés lesz.............inkább 70............tengernyi az a plasztik még ha nem is csicsás 3 réteges a festés.
Tehát KB 80-100 a reális és ahogy mondtam annyit meg nem ér.
Én a Pirelli Sport Demon-ra esküszöm! Már a második garnitúrát vettem és nagyon-nagyon jó! Hideg-meleg mindegy neki! Ellenben kicsit puhább, ezért ez sem bír sokkal többet a gyári BT-nél, de sokkal jobban viselkedik!
Lesz azon még több is. Ha nagyon zavar akkor a mély horzsolást meg a komolyabb karcokat kezeld helyi jelleggel. Esztétikailag babusgatni egy mindennap használt motort nagyon nem éri meg.. vigyázni kell rá amennyire lehet, de egy kis patina nem árt.
Hát a képeket jó helyről kell készíteni :) Amúgy az egyik oldalára eldőltek vele, és elől, a plexi mellett, meg a hátsó idomon is van egész mély horzsolás. Meg jópár helyen apróbbak :/
Guminyomást én magam sosem mértem, eszköz híján, de eddig egyik szerviznél sem volt vele probléma - vagy legalábbis nem jelezték. A használat: munkába járás (vidék-vidék, szóval 99%-ban országút), lazítós hétvégi gurulás asszonnyal, ide-oda szaladgálás. Tehát semmi extrém...
Én is középen látom a kopást. Több helyen kimértem a középső mintában, ott olyan 2 mm körüli, ahogy haladunk kifelé, úgy lesz egyre jobb, a legszélén meg még ott figyelnek a "szőrök" is.
Szia! Szívesen a képet, jó móka volt. Legalább csináltunk valamit. A 2 nap, a Motorrad teszt, a Hungaroring meg 2X Bp. oda-vissza kanyargászás kiadta 5000-ből. Tényleg takarékos moci. A rutinozás a nap végére már jobban ment.
Érdekes 10 ezer alatt nekem max hátsó szokott elkopni annak is inkább a közepe. Elöl a másodikat nyúzom 34 ezer km-nél.
A Bridgestone nem rossz gumi az újak sokat fejlődtek a régihez képest ezen a mocin nagyon nem tudsz mellé nyúlni ha valami márkás gumit veszel minimális különbség.
A gyári gumi nagyon sokat elmegy betonkemény ezen nem is kell csodálkozni...
Sziasztok! Hamarosan gumicsere lesz esedékes a masinán, ebben szeretnék tippeket, tanácsokat kérni. Jelenleg elől-hátul Metzeler Lasertec gumik vannak, az első még okés, a hátsó lesz hamarosan cserés. Egyszerre lettek cserélve, mindkettőben kb. 10.000 kilométer van. A motor könyve ugye Bridgestone BT45-ös típust javasol, nem tudom, visszaváltsak-e erre a típusra. Igazából nem volt rossz a Metzeler sem, bár hűvösebb-hidegebb időben, esőben érezhetően rosszabb volt a tapadás, riszált a fara. Figyelembe véve, hogy relatíve ésszel használom (néhány kilengéstől eltekintve ), nekem kicsit kevésnek tűnik a beletett kilométer, reméltem, hogy többet is kimotorozhatok belőle.
Eddig a Metzeler gumin túl nem volt más tapasztalatom, de annyi még idetartozik, hogy amikor vettem, Bridgestone volt rajta, a szervizben azt mondták, a DOT-szám alapján könnyen lehet, hogy az még a gyári garnitúra volt. Tény, hogy gyakorlatilag zéróra kopott volt elől-hátul a gumi, kicsit para is volt a Pécs-Budapest első utam, de 30.000 kilométerrel vettem a motort, szóval ez is piszkál kicsit. Kíváncsi vagyok, Nektek mi a véleményetek, esetleg mik a tapasztalatok más típussal? Váltsak Bridgestone-ra, vagy másra, esetleg maradjon a Metzeler és fogadjam el, hogy 1 gumi / 1 szezon a "fogyasztásom"?
Nekem a Divire csak a fejidom matrica darabja 100 euro körül van.. soha nem lesz ez telibe fényezve az biztos