Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebayen láttam faridomra gyári matricát... 16 euro darabja.. akkor még a hasidom meg a fejidom matricáról és egyéb apróságokról nem is beszéltünk.

Nekem a Divire csak a fejidom matrica darabja 100 euro körül van.. soha nem lesz ez telibe fényezve az biztos
50 kevés lesz.............inkább 70............tengernyi az a plasztik még ha nem is csicsás 3 réteges a festés.
Tehát KB 80-100 a reális és ahogy mondtam annyit meg nem ér.
Ha most azt mondanám hogy szarjál rá, akkor Zoli megint észrevételezné hogy az nehezen kivitelezhető, és a legyekkel is gondod lenne.
De az nem lesz eredeti... szóval csökkenti a motor értékét. (hiába költött rá)
Matricát grafikai cég 10k-ból legyártja, festés-fényezés a húzós, de ha nem kérsz számlát szerintem 50k-ból kijön az egész...
Az igen :) Az tényleg nem olcsó :))
Gyári matricákkal a teljes fényezést én nagyságrendileg 100 körülre saccolnám
Egyenlőre még nem akarom, mert tudom, h lesz rajta bőven :) Csak kíváncsiságból érdekelt, hogy mennyibe kerülne, ha... :)
Én a Pirelli Sport Demon-ra esküszöm! Már a második garnitúrát vettem és nagyon-nagyon jó! Hideg-meleg mindegy neki! Ellenben kicsit puhább, ezért ez sem bír sokkal többet a gyári BT-nél, de sokkal jobban viselkedik!
Lesz azon még több is. Ha nagyon zavar akkor a mély horzsolást meg a komolyabb karcokat kezeld helyi jelleggel. Esztétikailag babusgatni egy mindennap használt motort nagyon nem éri meg.. vigyázni kell rá amennyire lehet, de egy kis patina nem árt.
Hát a képeket jó helyről kell készíteni :) Amúgy az egyik oldalára eldőltek vele, és elől, a plexi mellett, meg a hátsó idomon is van egész mély horzsolás. Meg jópár helyen apróbbak :/
Egyébként minek? Képen semmi baj nincs vele.
Pazarul illeszkedik ez a hozzászólás stílusában a lovi lovának mennyi a reális értéke sorba
Annyit nem ér.
Szerintetek mennyibe kerülne az F GSnek egy újrafényezés + matricázás?
Köszi
motorosrácnak még a szervizkönyvbe is beírják hogy cseréltek levegőt a gumikban.


Egyébként hogy ON legyek, a Lasertec nekem elöl kb 30 ezer kilométert ment el a GS-en. Vizes úton pedig kifejezetten jó volt.
Guminyomást rendszeresen mérünk nem szervízben.Eszköz ha nincs legalább kúton.
Guminyomást én magam sosem mértem, eszköz híján, de eddig egyik szerviznél sem volt vele probléma - vagy legalábbis nem jelezték. A használat: munkába járás (vidék-vidék, szóval 99%-ban országút), lazítós hétvégi gurulás asszonnyal, ide-oda szaladgálás. Tehát semmi extrém...
Én is középen látom a kopást. Több helyen kimértem a középső mintában, ott olyan 2 mm körüli, ahogy haladunk kifelé, úgy lesz egyre jobb, a legszélén meg még ott figyelnek a "szőrök" is.
Szia! Szívesen a képet, jó móka volt. Legalább csináltunk valamit. A 2 nap, a Motorrad teszt, a Hungaroring meg 2X Bp. oda-vissza kanyargászás kiadta 5000-ből. Tényleg takarékos moci. A rutinozás a nap végére már jobban ment.
Milyen guminyomással és mire használtad a gumikat? Kicsit kevés az a 10ezer km...
Szia widi !
és megy már a körbe-körbe-karika?
:)
na nézd már ott én vagyok !

Köszike a képet ! :)
Szia!

Érdekes 10 ezer alatt nekem max hátsó szokott elkopni annak is inkább a közepe. Elöl a másodikat nyúzom 34 ezer km-nél.
A Bridgestone nem rossz gumi az újak sokat fejlődtek a régihez képest ezen a mocin nagyon nem tudsz mellé nyúlni ha valami márkás gumit veszel minimális különbség.
A gyári gumi nagyon sokat elmegy betonkemény ezen nem is kell csodálkozni...
Sziasztok! Hamarosan gumicsere lesz esedékes a masinán, ebben szeretnék tippeket, tanácsokat kérni. Jelenleg elől-hátul Metzeler Lasertec gumik vannak, az első még okés, a hátsó lesz hamarosan cserés. Egyszerre lettek cserélve, mindkettőben kb. 10.000 kilométer van. A motor könyve ugye Bridgestone BT45-ös típust javasol, nem tudom, visszaváltsak-e erre a típusra. Igazából nem volt rossz a Metzeler sem, bár hűvösebb-hidegebb időben, esőben érezhetően rosszabb volt a tapadás, riszált a fara. Figyelembe véve, hogy relatíve ésszel használom (néhány kilengéstől eltekintve ), nekem kicsit kevésnek tűnik a beletett kilométer, reméltem, hogy többet is kimotorozhatok belőle.
Eddig a Metzeler gumin túl nem volt más tapasztalatom, de annyi még idetartozik, hogy amikor vettem, Bridgestone volt rajta, a szervizben azt mondták, a DOT-szám alapján könnyen lehet, hogy az még a gyári garnitúra volt. Tény, hogy gyakorlatilag zéróra kopott volt elől-hátul a gumi, kicsit para is volt a Pécs-Budapest első utam, de 30.000 kilométerrel vettem a motort, szóval ez is piszkál kicsit. Kíváncsi vagyok, Nektek mi a véleményetek, esetleg mik a tapasztalatok más típussal? Váltsak Bridgestone-ra, vagy másra, esetleg maradjon a Metzeler és fogadjam el, hogy 1 gumi / 1 szezon a "fogyasztásom"?