Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhoz képest hogy az enyém most egy teljes fényezés és daytona futómű beszerelése után kerül 1,8-ba tökig kiglancolva nem tűnik túl vonzónak.
2-3 éves lényegesen erősebb hatkilóst lehet kapni ennyiért.
De haggyuk a használtakat.
Egy sfv650 egy 100-assal olcsóbb,GSX650F ugyanennyi,DL650 3 kilóval drágább de be lehet alkudni szerintewm hozzá több mindent és még sorolhatnám.
Akkor még nem volt. De szerintem ez hiába 2CT, hamar megeszi.
Nem arra megyünk.
Arra visszafelé jövünk.
Mindenesetre a 600-as négyhengeresek,amelyek csak a fordulat egy szűkebb tartományában meggyőzőek, unalmasak mellette, élményben bőven alulmaradnak tőle.
Ezt most kihagyom, de ha Bicskén lesz, vagy bárhol idén, szóljatok!
Amúgy ha tudom hogy ez is van..................na akkor ez lett volna.
Nincs azzal baj, csak az áráért egy szintén 0km-es sor négyest kapsz 650cc-vel és 2x annyi nyomatékkal... szerintem...
Mi lenne ha én monnyuk 11-11:30-körül lennék az M3 shellnél?
Persze hogy fel van marva, mert új burkolatot kap!
Nyugi, megvárunk!
Zoli, Esztergomban kezdünk 10:30-kor. Ahogy a dobogókői úton jössz be, a második körforgónál van egy benzinkút a Tesco parkolóban. Itt agyig nyomjuk, és a GS-esek Balassagyarmaton tudnak majd újra tankolni, a nem GS-eseknek meg Besztercebányán van mindenféle kút. (OMW, Shell, Agip, Slovnaft...)
Én valószínűleg megyek
Valaki jön még a Hollóshoz tesztnapra holnap?

Ataaa, gyere el, hátha lesz valakinél gixxer, csak rádumálod, hogy adja oda!?
Egy kis képes ízelítő... Csak hogy tudjátok, a Canada Dry igazi Suzuki fan üdítő. Nem sikerült elég élesre a kép, de a palackon a juharlevélben a következő felirat áll: "Canadian Way of Life"
Akkó olyan mint egy ezres cbr.
Ma tesztvezettem az új 2 hengeres Honda CBR500-ast. Szenzációs meglepetés a motor. Zsebre vágja az összes létező 500-as 2hengerest beleértve a CBF500-ast is. Egy teljesen más dimenzió. 2-szer olyan erősnek és nyomatékosnak érződik mint amilyen papíron. Nem tudom, hogy csinálták. Olyan erősnek érzed mintegy 500-as kétütemű cross motort. Emelgeti az orrát /egykerékre azért nem áll/ és szűkívű kanyarban száraz aszfalton elpörög a kerék. Rendkívül dinamikus már 2000-es fordulattól, nincsenek benne lukak, megtorpanások, kegyetlenül húz minden fordulaton, magas fordulaton sem érzed,hogy elfogyna. 150-nél még akkurátusan gyorsul.
A jó szélvédelem mellett úgy ülsz rajta mint egy naked bike-on, tök kényelmes és minden kézre esik. Dögös a hangja is. Futóműve kiváló. Kategóriatársait keményen alázza vezetési élményben. Valamit rettenetesen eltaláltak. Szerintem kasszasiker.
Ha van kedvetek valami hihetetlent megtapasztalni, próbáljatok ki egy ilyet.
Merre kezdünk?
Épp várom az Eötvös-ben a Csirkebrassóit Nem bírtam ki, csak feljöttem! Sajna Szentendre és Pomáz között fölmarták az utat, fölötte meg elég kátyús, de azért akad egy jó motornyi széles sáv! Végre megint élek!
Ez nagyon durva. Kíváncsi lennék mikori papucs?

Akkor legyen 10:30 vasárnap! Ha 3/4 10-ig végzek a sráccal, csak odaérek
Pirelli Sport Demon 14ért? :)
Vasárnap akkor hány órára tudnál odaérni az esztergomi benzinkúthoz a tecsó mellett? Mert akkor hozzád igazítjuk a találkozó időpontját.
Vasárnap 9h-ra bejelentkezett egy vevő. Ha megnézte mehetünk bármerre!

A szombat meg a tesztvezetés után ugyanez, szóval nem eshet az eső
Ja-ja, de nem tudtam, hogy nyílt nap lesz, most már tudom
Még nem dőlt el, agyalok...
Na, már nem is ír esőt vasárnapra a köpönyeg. Mondjuk a záport amúgy is leszartam volna.