Ez igen! Nem akarsz publikálni valamilyen szaksajtóban?
Teszteken arról beszéltek hogy bár alig van köztük súlyban különbség, mégis a 750-est nehézkesebbnek találták, sőt valamelyik pályán még alázta is a kicsi a nagyobban. Biztos a főtengely giroszkópikus hatása nagyobb... (azért figyelitek milyen keményen nyomom a témát... )
Ezzel szemben a 600-as könnyedebb, szűk kanyargósokon jobban terelhető, ugyanakkor ott meg nyomatékhiány jöhet elő.
na most erről olvasgathat az ember különféle cikkeket a végtelenségig, úgyis csak akkor tud dönteni ha kipróbálja.
Két kérdésem lenne:
1: Mekkor az optimális alapjárat? :))
2: Ha nem tudom megmozdítani a motorolaj fedőjét, hogy belelessek, mit lehet tenni? Iszonyatosan rá van szorulva valamiért, és nem igazán tudom megmozdítani se :/
De legjobb ha kihasználod a pálya teljes szélességét.