az üzemanyagfogyasztáshoz :bevallom idáig kételkedve hallgattam a 4 l körüli fogyasztásokat a Gs öccá-val.
mivel napi 130 km a melóbajárás (oda-vissza) így igen zsebbenyúlós lett a fogyasztás. megerőszakolva az "ideges kéz" stílusomat kísérleteztem . 5-5500 ford. 100-110km/h, nyugodt gyorsulás, egyenletes tempó, és lássatok csodát a 6- 6,5 fogyasztást 4 lityi alá vittem. ( naked + tanktáska + egyenes derékkal !)
650-700ezer körül van fönt pár 2008-as gép, én azok közül szemezgetnék. Úgyis lehet alkudni még az árukból. Ha van rajta kisebb idomsérülés, az ne riasszon el, egyrészt jó alkualap, másrészt ha első motor, jó eséllyel te is meg fogod fektetni.
Na remek akkor már legalább van egy irányvonal. Amint meglesznek a vizsgáim már "csak" egy jogsi kell és lehet is motorozgatni.
A véleményetekre adva és nézegetve a további GS árakat egyre érdektelenebbé válik ez a Kawa. Irreális az ára, szóval az már pont az a határ aminél többet nem akarok egyelőre rááldozni. Annál a motornál úgy vettem észre hogy 700-750 ezer forintnál kezdődik a "költségmentes" kategória.
Na most ennyi pénzért már nagyon-nagyon szép állapotú GS-t lehet venni, sőt úgy látom hogy a 600 ezres kategóriában is van egy-két szépség...
Valószínűleg a legmagasabb fokozat legalján, ahol még használható bármire (és itt most nem fickós kigyorsításra gondoltam). Ez alá már csak gyorsítás-kigurulással, meg a felszíni formák kihasználásával lehet menni.
Meg hardveres módosításokkal, de az nem az én asztalom. Egy kis hosszított áttétel, egész enyhe túlnyomás a gumikban még belefér Sok nem, mert pattogni fog tőle, egyes gumik meg deformálódnak, és érezhetően kisebb lesz a kontaktfelület.
De mondom, nem tudom, hol lenne vele a határ, csak sejtem, hogy alá lehetne menni 3-nak.
Egyébként nekem van türelmem 70-hez, ha nem nagyon hosszú az út. Nézem a tájat, jól elvagyok.
Egy cseppet...főleg ,hogy a szomszédom a 2004-es 1100 dragját 1,2 pénzért adná..csak nekem...van benne 8000 km. Új korától ismerem a motort..és esőt nem látott...100- nál többet nem ment..sem sebességre..sem távolságra..
Akkor mentem 3 alá amikor mentünk a határra a Lengyelben elütött motorosok elé....max tempó 80 volt az átlag kb.60km/h.
Mondjuk az enyém egy ötszázassal kevesebbet forog...
mivel napi 130 km a melóbajárás (oda-vissza) így igen zsebbenyúlós lett a fogyasztás. megerőszakolva az "ideges kéz" stílusomat kísérleteztem . 5-5500 ford. 100-110km/h, nyugodt gyorsulás, egyenletes tempó, és lássatok csodát a 6- 6,5 fogyasztást 4 lityi alá vittem. ( naked + tanktáska + egyenes derékkal !)
Dipshit ! láthattalak ma du . B.örsön ?
Szerintem azok is alkuképesek!
A véleményetekre adva és nézegetve a további GS árakat egyre érdektelenebbé válik ez a Kawa. Irreális az ára, szóval az már pont az a határ aminél többet nem akarok egyelőre rááldozni. Annál a motornál úgy vettem észre hogy 700-750 ezer forintnál kezdődik a "költségmentes" kategória.
Na most ennyi pénzért már nagyon-nagyon szép állapotú GS-t lehet venni, sőt úgy látom hogy a 600 ezres kategóriában is van egy-két szépség...
http://youtu.be/iaXJZh0H7q0
Plussz az enyém, ami az eszmei értéke szempontjából felbecsülhetetlen
Jó néz ki ám a sárga is élőben.
Meg hardveres módosításokkal, de az nem az én asztalom. Egy kis hosszított áttétel, egész enyhe túlnyomás a gumikban még belefér Sok nem, mert pattogni fog tőle, egyes gumik meg deformálódnak, és érezhetően kisebb lesz a kontaktfelület.
De mondom, nem tudom, hol lenne vele a határ, csak sejtem, hogy alá lehetne menni 3-nak.
Egyébként nekem van türelmem 70-hez, ha nem nagyon hosszú az út. Nézem a tájat, jól elvagyok.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Én megyek.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500
_f_6_honap_garancia-5023457
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/
suzuki_gs_500_f-6673058
Mondjuk az enyém egy ötszázassal kevesebbet forog...