Gondolkodom, de még nem találtam ki. Az a baj, mindig úgy megyek, hogy csak nézelődöm, és általában egy csomó $-t eltolok, utána meg sipákolok, hogy mennyit gurultam volna belőle
motoralkatrésznagyker motoralkatresz.eu Ricsi Bontó
Utóbbinál többször vásároltam, nagyon megbízható, az üllői út mellett van telepe, de ha leírod konkrétan mire van szükséged, célirányosabban ajánlhatnék forrást...
Ismét a " jó magyar benzin" a téma. Sok hibát és gonosz dolgot tud művelni! Nekem a GS-en nem csak a karbiban szokott lerakódni, de a benzin csapban is! Érdemes lehet azt is megnézni!
Szia!Az Xj-vel tavaly folyamatosan jártam egészen novemberig.Haveromék a múlt héten szedték szét a karbisort,túlfogyasztás okát megtalálni.Aszondta úgy nézett ki belül mintha 5 éve nem járt volna a motor........Ja,a karbisor fél éve (tavaly nyáron) lett tisztítva.Magyar benzin csodákra képes..........
Tudom paraszt, de nekem azt csinálta múlt tavasszal, hogy szétköpte a gyertyát, ömlött belőle a benzin orrán száján, de konkrétan a kipufogómra is, azt hittem felgyullad! Mags volt az alapjárat, de gázadásra fulladt!
Megoldás, felakadt a szívatóm, meg kellett kocogtatni a karbit kalapáccsal, de tényleg csak kocogtatni és rendbe is jött! Egy próbát megér, aztán légszűrő, majd karbi tisztítás, Ganja amit mond az a zöld trutyi az sokakat megviccelt már!
Szerintem pedig a karbit pucold meg..és a tűszelep sem zárhat rendesen... A sokat álló motornál előfordul ,hogy a karbiból kipárolog a nafta..a helyén marad egy zöld trutyi...ami mindent tömít vagy tömíthetetlenné tesz...A motor alól ilyenkor nem folyik a szósz?
Sziasztok...!Volna egy kis problémám....
Tavaly Novemberben betettem a garázsba a GS-emet....
Semmi hiba....Beálltam vele és annyi...
Most kivettem az aksi feltőltöttem (mindíg leszívja...ha jól tudom GS betegség, de még csak tavály Októberbe kapott magyar rendszámod ,eddig nem foglakoztam vele...)
Naszóval....
Minden rendben van elvileg,,, nem nyúltam hozzá 4 hónapot...
Benzín van benne.... tankot leszedtem szűrőt kipucoltam benzínt megszűrtem..... Elvileg okés.....
Szikra van.... Gyertyákat kipucoltam kiégettem próbáltam melegen berakni és úgy indítani..Semmi.... Egy flakon hidegindító segítségével tudta beindítani és járatni egy fél órát....
Fordúlatot nem veszi.... szivató csutkán csak úgy indúlt be hidegindítóval... pedig csak az indításhoz kellet csukán utána visszavettem egyből és jó volt....
Szóval gyertyát "beköpi" elég rendesen.... szikra van.... benzín van.... Értem addig hogy sokat kap vagy mi.... de mi változott 4 hónap állás alatt...?
Valaki tapasztalt már valami hasonlót.....
A motort úgy vettem ismerőstől hogy amerikából hozta ott is ált vagy 2 évett... itthon is... nála 2őt ..nálam kb 1 et ..de akkor már használtam amerikai rendszámmal... na ebből azt akarom mondani hogy amikor 2 év állás után feltöttük az aksit akkor is egyből indúlt...sosem volt eddig baj vele.... 2001 es motor... van benne 9e mérföld kb 14-15 e km...... nem kamú mert kint vette újjonnan és amikor hazajött hozta magával... szóval nem egy bontószökevény.. ..hidegen sokat kapott azt éreztem hogy míg nem melegedett be nagy gáznál puffogot...de indításnál sosem volt baja...
Szóval ha vlaaki tudna segíteni, vagy ötletet adni azt megköszönném... vagy ha volt valakinek ilyesmi akkor hogy mit tudnék még megpróbálni.....Szerelőhöz így nem akarom elvinni...hátha nincs nagy baja 2 másodperc alatt beindítja és elkér érte egy jó kis összeget.....de ha karbi avgy valami más ment szét állítódott el ÁLLÓ ! helyzetben természetetsen nem sajnálnám megcsináltatni....
Köszönöm előre is...Elnézést a regény ért csak meg akartam előzni az esetleget kérdéseket hogy mit csináltam eddig mit nem...
Üdv H.MIKI
Ha eddig nem volt gazdája a motornak...érdemes szétszedni és lezsírozni a hátsó futómű himbarendszerét...és a teló olajat elöl kicserélni 15w-re Sokkal stabilabb lesz a motor.
Napi átlagban több mint 200 kilométert ment... (nyilván néha sokkal többet máskor meg semmit) Szerintem lényegesen kevesebb hideg üzemet látott kilométerre vetítve mint egy átlagbájker "féltett" motorja. Szerintem ez az egyik tényező ami hosszú élettartamot eredményezett.
A linket valaki épp a múltkor nyomta be ide, én elhiszem hogy sok a km bent, de mikor állt vajon fedett helyen tartották? vagy most angliában ennyire leéli a sós levegő a vasakat? Meg írja a Karasnától a csávó hogy a jó melegítést meghálálja, ez persze hogy így van, de kicsit nehezen hiszem el hogy futár motor lévén ilyenekre vigyáztak volna főleg ennyire, meg kitudja hány ember használta, sztem csak a megfelelő szerviz ami életben tartja.....
Amit hát itthon nagyon kevés szerviz ad meg, és sztem ebből egyik sem márkaszerviz! ebből csak azt akarom kihozni, hogy sztem ott kint meg talán nyugatra sem ekkora szar helyek a márkaszervízek
Addigra lehet motorral is menni.Csak kurvahideg lesz ahogy néztem.
Nameg csak délután.