Ha inkább túrázós vagy és valóban nem érdekel a sebesség mindenképp gs-t vegyél, pakolhatóság stb szempontjából! Mikor lerakod a jogsit valszeg 500 as kéthengeresel fogod de ne tévesszen meg azok a gépen lestrapáltak nem olyanok mint amit esetleg te fogsz vásárolni! Bár nem ismerem pontosan ezt az új jogsi rendszert!
Viszont ha csak napi pár száz km-es etapok érdekelnek, kigyorsításokkal, szerpentinezéssel, szóval ha később inkább a sportmotorozás érdekel sztem a ninját válaszd, papíron a lóerő nem minden! az ilyen fajta motorozást egy ninjával jobban élveznéd !
De mondjuk ha a mindennapokban is használni akarod a motort városban, melóba járni stb... akkor is inkább a gs legyen De persze ez csak egyéni vélemény, hallgasd meg a többieket is
A közeljövőben motor vásárlását tervezem. Mivel nincsen csak autóra jogosítványom így muszáj leszek motor jogosítványt csinálni a nyáron. Az A2-ben gondolkodom mivel az A korlátlanhoz még "kicsi" vagyok.
Nos először azt hittem hogy csak 250-es motort tudok ezzel a jogosítvánnyal vezetni, ki is néztem magamnak egy Kawasaki Ninja 250 R-t. Persze most már tudom hogy nem, tehát nagyobbra is van lehetőségem 35 KW-ig, így most elbizonytalanodtam.
Nagyon tetszik a Ninja, de abban az árkategóriában amiben azt osztogatják még egy GS 500 F is bőven beleférne.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek melyik lenne az ideálisabb ? Nem vagyok egy száguldozós típus de ha ugyan annyi pénzért több teljesítményt kaphatok, akkor miért ne ?
Én is pont a radart nézem. Pont Dobogókő felé tart egy felhő.
Ennyit az előrejelzésről. Egyébként ha sütne a nap le is szarnám ha jön egy kis eső, de így inkább én is passzolom.
Az a baj hogy jövő hét is kiesik. Úgy látszik március még nem hozza el az igazi tavaszt.
Az 5. ilyen szempontból pofás monokey (max 10kg) hátra, az 1. (szerintem ez a jobb) vagy a 2. pedig oldaldoboznak. Ezek szintén monokey rendszerűek, azaz jócskán tudsz így pakolni és a sebességkorlát is magasabb (mármint az ajánlott )
Van rendes endurójuk.. a 250-es CRF
Igazából se a Vara se a Transalp nem volt igazi enduro.. szóval szerintem egyáltalán nem gáz hogy csak az "X-ek" maradtak a "terepes" vonalból.. mert nem nagy a visszalépés. Viszont nem lenne rossz (nem mintha egyelőre érintene) ha kihoznának valami 30 literes tankkal megáldott 21/18-as kerekű könnyű de legalább 48 lovas egyhengerest
Miért nem találom a Honda honlapján a Varaderot vagy a Transalpot? nem gyártják már? meg most komolyan van aki VFR1200X Crosstourer vesz endurónak? mitől enduró ez? rá tud menni a fűre?
Hali!
Már tudom ,hogy mi volt a baja. Mivel elég hideg volt, a 2 hét alatt nagyon kis távokat tettem meg és így jött össze a 100km. Lényegében nem volt üzemmeleg a motor.
Memránt az ebay-on vettem 17 euro/ db volt. Bárhol 2x annyiba kerül. Lehet még ott teljes tömítés felújító szettet vennki kb 30 euroért, de ez csak az úszóházhoz. Ezt akkor érdemes megcsinálni, ha a tújfolyócsőből folyik a benzin a légszűrőházon keresztűl. (A hátsó fékpedálnál.) Ha csak csöpög nem gond de akkor fel kell készülnöd arra ,hogy ez egy előjel és hamarosan(kb3 hónap)múlva ki kell cserélni az O-gyűrűket az úszóházban. Ha hülyén jár a motor( nem bírod beállítani az alapjáratot) és úgy érzed ,hogy teljes gázon kell mennie a motornak ahhoz hogy véletlenül le ne fulladjon. Na! Akkor kell a kis gyűrűt kicserélni a membrán mellett. (Fekete kupak alatt, nagyon pici o gyűrűt)
Valamit az ebayon és valamit motorosboltban vettem.
De ezeket is megpróbálhatod :
Még volt egy link, akitől hallottam ,hogy 20Ft/db áron vett o gyűrűket szemben a suzukitnál 1500Ft/db. Ha megtalálom akkor elküldöm.
Több előnye is van a használtnak, nem csak az ára (új ár fele alatt szoktak mennni)
- Nincs intenzív műanyag szaga véletlenül sem (ha tényleg minőségi darab)
- Vannak rajta karcok, ergo nem fog szétvetni az ideg amikor megjelenik rajta az első saját jogon szerzett sérülés
- Mivel a motor se patika már ha elmúlt 2-3 éves, nem fog kiríni csillivilli új doboz az összképből
- Ha lett volna vele gond, az már kiderült volna az előző tulajnál
- Ha mégsem válik be valószínűleg árában tovább lehet passzolni
Nekem ilyen volt a gs-en, és én is csak azt tudom mondani mint Dipshit "olcsó húsnak híg a leve", ha nem azon akarsz parázni évekig hogy le ne törjön a doboz, akkor felejtsd el, Dpishit mindig azt mondja hogy egy minőségi használt darab a legjobbb és talán így is van
Én így vettem marha drágán dobozt a GS-re... bár ott kereskedésben állt a motor. Mondjuk nem volt sok választásom.. doboz kellett, és csak korhű volt megfelelő.
Mondom, olyat keresek, aki mindenképp árulja a motorját és doboz is van rajta extraként. Az ilyet már nem lehetetlen meggyőzni, főleg ha régóta árulja, hogy figy, ez a pénz már biztosan itt van, az árból is tudsz engedni és talán könnyebben elviszik.
Komplett dobozrendszer szeretnék és most már a pénz is megvan rá, így nézelődök. De szerintem majd felhívok valakit, aki dobozokkal árulja a motorját és megpróbálom rádumálni, hogy adja el külön, mert az neki milyen jó!
Viszont ha csak napi pár száz km-es etapok érdekelnek, kigyorsításokkal, szerpentinezéssel, szóval ha később inkább a sportmotorozás érdekel sztem a ninját válaszd, papíron a lóerő nem minden! az ilyen fajta motorozást egy ninjával jobban élveznéd !
De mondjuk ha a mindennapokban is használni akarod a motort városban, melóba járni stb... akkor is inkább a gs legyen De persze ez csak egyéni vélemény, hallgasd meg a többieket is