Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gáztolattyút nem tudom átrakni egyikből a másikba. Az én régi karbimon ennek hátulja egyenes, ezen az újfaján elvileg domború.
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Az elektronika szerepéről eddig nem találtam sehol írást. Fotót majd teszek fel róla, az egyik részéről találtam képet a neten: http://www.href.hu/x/jeev ide kellene csatlakozatni azt ami nincsen az én 2001-es motoromon és ezen kívül is jön még ki egy kábel a karbiból.
Persze, hogy nem nagy dolog, csak felesleges! A többi úgy is hiányzik belőle.
Ha valaki tud kapcsolási rajzot a spanyol gs-hez, akkor könnyű kitalálni a karbi elektronika szerepét. Valószínűleg nem nagy dolog.
Ataaa manuelje alapján, folytó szelep poti van rajta, meg vákuum csövek-dobok. Lehet,hogy jobban jársz ha csak a vákuum tolatyút rakod át meg a fúvókákat esetleg.
Egy találkozónak én is örülnék. Csak egy ötlet: sokat járok a kalocsai reptérre siklóernyőzni és gyakran jönnek motorosok is. Van kint egy csomó régi gumi. Kirakják a pályát azt tolják neki. Szerintem ha nem valami komoly rendezvény (mert néha az is van) nem fizetnek semmit. Simán be lehet menni nincs kapu.
Róna, most volt téma.Róna fék
okkké. okkké, csak agyalgatok...
idáig is szórakoztattak bennünket !
Látom a fékbetét választásban nem nagyon akartok segíteni
Az esti műsort Dipshit és Fisi szolgáltatja.
szóval "amit lehet egyszerűen csinálni azt nem... "
A pályát nem kell kibérelni (egész napra egyébként is 300+áfa a bérleti díja hétvégén..de akkor nincsenek idegenek)... csak simán oda kell menni. Rizikó nulla. Legrosszabb esetben kevesen leszünk és még az alku halvény esélye se lesz meg.

A bugaci tanya pedig olyan hogy ha csak 8-an jövünk össze akkor se lesz több a szállásdíj egy főre leosztva mintha 40-en lennénk. ...előleget pedig nem kell fizetni a tanyáért.
Amit nem lehet egyszerűen csinálni azt én nem bonyolítom meg
csak tippként: szállásfoglalásos , pályabérléses tali necces mert sok az "ismeretlen" tényező... (elvégre nem ismersz senkit)
lufifújóverseny, tréfás lángosevést hagyjuk a harlisoknak -szerintem-
Mondjuk nekem egyik olyan mint a másik..de ahogy most jobban nézem neked drag star kellene nem virago.
Ismerek egy eladó XV 1100-at, az egyik ismerősömé... XT660R-t szeretne helyette
Ganja! Akkor is várunk!
Sajna ami nekem van, abban még nincs benne. Le tudod esetleg fotózni, és fel rakni. Akkor kitaláljuk, meg, hogy mit tudsz vele csinálni!
Lehet ,hogy mire találkozó lesz már motortalan földönfutóvá válok...vagy egy 1100 XVS boldog tulaja....vagy egyik sem
A tököm tele ezzel a téllel...mehetnékem van...
Ha jól emlékszem akkor alapjárati mágnest kaptak az újak, de megnézem a manualben nemsokára neked és megmondom! Igen, nagy labdát dobtam fel!
Tudni kéne mert ha csak mondjuk karbifűtés akkor no gond de ha valami más akkor lehet gebasz.
Fogalmam sincs mit vezérel, de akinek 2004 után GS van a birtokában, lehet vágja, esetleg a kézikönyv lehet tesz valami említést a dologról.
Szerintem mivel nuku a kábelkötegben a delej kivezetése elég gyászos a helyzet.
Tudni kéne mit vezérel az elektromos csati.
És esetleg kiépíteni azt.
Motorozni szeretnék.
A csevégés-henyélés megy itthon fotelből neten.
Sok a tél.
Üdv!

Kicsit elsikkadt, a kérdésem, pedig fontos lenne választ kapnom rá. Ha kicserélem a 2001-es gépemen a karbit egy 2006-osra, amin már elektronika is van működni fog az rendesen?