Egyszer sikerült elbillentenem, de nem okozott különösebb nehézséget a felállítása. Nem éreztem nehezebbnek, mint a GS-t felállítani. Bár lehet, hogy azóta erősödtem és ezért...
Szépek ezek az új hondák...tetszenek...a harmadából elmotorozgatok még néhány évet...az a néhány év amit kibír a szarom...az már nekem is a vége lesz...
..bár erre most rágerjedtem..
Akkor az F-es simán lehet több. Az idomok is plusz súly, a fejkonzol is, a fényszóró is... Aztán fene se tudja. Szerintem nem vészes a 193kg-os menetkész tömeg, tekintve, hogy a gixef 240kg körül van teletankolva...
Nekem mérték, amikor forgalomba állítottam, most 183kg van a forgalmimban, de emlékszem, hogy valamit nem hozott gép és hákolgattak, meg is kérdezték, mennyi benzin van benne
MOst elolvastam én is, de ha beleszólok akkor jogos a visszaduma, hogy azért beszélek, mert nekem "csak" GS500-asom van.
Én konkrétan szvsz. azért élek, mert csak GS500-asom van
Nekem a forgalmiban az F-esnél 193kg száraz tömeg volt írva. Az menetkészen olajakkal, benzinnel együtt simán van 210, de ha valakinek van megfelelő mérlege hozzá, érdemes lenne megnézni!
Nem ismerem se a vásárló, se a javaslatot adó(k) szintjét, de ezúton szeretnék a hitközség nevében gratulálni a döntéshez, és hosszú boldog életet kívánni... Az a lóerő már autóban sem rossz...
..bár erre most rágerjedtem..
Én konkrétan szvsz. azért élek, mert csak GS500-asom van
A bajom annyi, hogy 23 évvel később nehezebb egy gép 20-30 kg-al?