Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pff nega brigád...mindjárt az eldőlés....Ez egy igazi túrabicaj azoknak akik a járt utat...a kevésbé járhatóra.....neeeeeem
Egyszer sikerült elbillentenem, de nem okozott különösebb nehézséget a felállítása. Nem éreztem nehezebbnek, mint a GS-t felállítani. Bár lehet, hogy azóta erősödtem és ezért...
Nézd meg szemből... nem találok rá szavakat, mennyire ronda szegény, de én is nézegettem. Ezekkel a gülü szemekkel max Zoli32-nek tetszene
Felállításkor nehéz a nehéz motor. Utálom ha eldől az enyém. No meg a lejtőn parkolás is csak egyféleképpen tanácsos
Lehet buzi vagyok, de nem bírtam ki ... tele van a temető srácokkal, akik hallgattak a jófej haverokra.
Menet közben nem igazán tűnik fel a dolog, nagyon kezes gép. Igaz, hogy én csak aszfalton megyek vele.
..hö hö..én maradok laikus:)
laikusként még nekem is tetszett a boci.. már nem.
Szépek ezek az új hondák...tetszenek...a harmadából elmotorozgatok még néhány évet...az a néhány év amit kibír a szarom...az már nekem is a vége lesz...
..bár erre most rágerjedtem..
Jó nehéz... nehezebb mint a sima 1.2 BMW GS
Akkor az F-es simán lehet több. Az idomok is plusz súly, a fejkonzol is, a fényszóró is... Aztán fene se tudja. Szerintem nem vészes a 193kg-os menetkész tömeg, tekintve, hogy a gixef 240kg körül van teletankolva...
még 100 ló sincs... bicikli
voltak neki vicces hozzászólásai régebben. mostanában nem nézegettem miket ír
Szvsz. a 900 már megfelelő méretű "fasz"
az...
Nekem mérték, amikor forgalomba állítottam, most 183kg van a forgalmimban, de emlékszem, hogy valamit nem hozott gép és hákolgattak, meg is kérdezték, mennyi benzin van benne
Csak azért fogok venni majd egyszer egy minimum 1200-es.. de inkább 1300-as gépet, hogy adjanak a szavamra
MOst elolvastam én is, de ha beleszólok akkor jogos a visszaduma, hogy azért beszélek, mert nekem "csak" GS500-asom van.
Én konkrétan szvsz. azért élek, mert csak GS500-asom van
Nekem a forgalmiban az F-esnél 193kg száraz tömeg volt írva. Az menetkészen olajakkal, benzinnel együtt simán van 210, de ha valakinek van megfelelő mérlege hozzá, érdemes lenne megnézni!
a népzenész?
a nagy tanácsos csávesz a GSR vételénél a Ducatis fórumot is felforgatta,,,
A GS 180-190kg menetkészen, gyári adat szerint 182kg.
A bajom annyi, hogy 23 évvel később nehezebb egy gép 20-30 kg-al?
Olvastam, de inkább nem szóltam bele... ki vagyok én ahhoz
Nem ismerem se a vásárló, se a javaslatot adó(k) szintjét, de ezúton szeretnék a hitközség nevében gratulálni a döntéshez, és hosszú boldog életet kívánni... Az a lóerő már autóban sem rossz...