Azért nem volt ilyen egyszerű a helyzet. Viszont most már tudom, hogyha hideg van akkor csak garázstól garázsig fogom használni a motort, és nem fagyasztom jégkockává az utcán parkolva.
7 órát parkoltattam a motort a nyílt utcán, mielőtt haza akartam vele jönni. Indítási kísérletkor tekert párat az önindító, de lényegében semmi se történt.
Nagy tragédia nem ért, mert karácsonyi házibuliból akartam hazamenni, így viszont ott maradtam és ittunk hajnalig
Reggel minden hófehéren pompázott a fagyban, a motort is. Láttam hogy esélytelen lesz indítani.. így két haveromat megkértem hogy mielőtt szétbombáznám a motort a nyílt utcán, próbáljanak meg betolni.
Indítási kísérlet kettő.. tolás. Egy két halk puffanáson kívül nem történt semmi.
Ekkor jó, nincs gond..hátratolom a motort a tömbház mögé és majd a házigazda kocsijáról bebikázzuk. Itt jött a ráeszmélés kettő. Szerintem a hidegben a kardánban lévő olaj is megdermedt, mert úgy kellett tolni a motort, mintha az szándékosan ellene tenne.
A reggeli ébredéskor letöltöttem egy manuált, mert még nem néztem rá az akksira mióta megvan a motor..mégis hol található. Nem mintha nem találnám meg, de jobb célirányosnak lenni.
Lényeg hogy a -5 fokban le kellett bontani a doboztartó konzolt és majdnem a komplett faridomot ahhoz hogy elérjük az akkut.
Hiba kettő, lecsapódott a pára akksi saruinál, a csatlakozók kupakja alá..kicsit csattogott szegény. Úgyhogy törlés következett.
Mikor minden klappolt jött a bikakábel és beindult. Öröm és boldogság, hazamotoroztam. Csak a kezem fázott piszkosul, ami részben a hidegben történő szerelés következménye volt. Egyébiránt motorozni nem volt rossz.
A hibát pedig nem az akksi okozta, hanem az olaj a gépben, a manuál tanulsága szerint. Néha nem árt olvasni
Remélem nemsoká bővíthetem a GS500 tulajdonosok körét és a fórumozók számát, hiszen ha minden jól megy akkor januárban tulaja lehetnék egy sárga-fekete F verziónak.
Üdv és Kellemes Ünnepeket Zalaegerszegről
Értem, köszönöm! Én is így tudtam, de tegnap komoly nepperrel hozott össze a sors :). Pedig fel voltam készülve, hogy 120 km-ről lábon hozzam haza a gépet... :(
Szeretnék feltenni egy kérdés olajszint ellenőrzéssel kapcsolatban. Videó és user manual alapján ha jól vettem le, akkor sima talajon, kerekeken állva (vagyis nem sztenderren) kell ellenőrizni az olajszintet oly módon, hogy a sapkát a pálcával csak a beöntőnyílás tetejére kell tenni és nem kell becsavarni. Így kell korrekt mértéket mutatnia. Jól tudom ugye?
Kb.olyan sporttá vált mára mint síelni. Minőségi felszerelés és megfelelő motor, ezen múlik. Ekkor komfortosan érzed magad zord körülmények között is. Ettől még élvezetesebb lehet mint akár melegben motorozni. Annyira valószerűtlen: úrrá lettél egy lehetetlennek tűnő helyzeten és még jól is érzed közben magad.
Csak tényleg fontos: minőségi cucc és megfelelő motor: minden zord körülményekhez tervezve.
Kurva jó ez az éjszakai motorozás.. de bennragadtam a városban, mert a nagy fagyban nem indul a Divi. Már épp azon voltam hogy ilyen zúzmarás motorral még nem mentem sehova..és hát ez így is lett.
Kicsit szkeptikus vagyok azt illetően hogy be lehet e tolni...
Na szóval..... szeretnék rendelni egy kormányvég súlyt, 22mm talal ugye? Valakinek esetleg hasonló kormányvége mint ez? Márkája valami Bike It UK ár alapján nem valami márkás dolog,de a célnak megfelel
Nekem az akkura van kötve (direktbe, 1,5 kvadrátos vezetékkel) egy lengőkábeles dugalj, egy kb 1m-es vezetékkel. Alaphelyzetben az ülés alatt van összetekerve. Kiegyenesítve ez a motor minden pontjára elér és emiatt bármire használható (telefon töltés, ceruza akku töltés, GPS, stb...). Sőt ezen keresztül bikázható is a motor (már kipróbáltam; működik). Mivel nincs szem előtt 1.) senki nem piszkálja, így az akkut, vagy az elektromos rendszer sem tudja senki tönkreteni, 2.) nem ázik be, nem korrodálódik.
Egyébként a világ számos helyén létesítettek "világ vége álló "ojektumot"". Sőt egy község meghírdette, hogy a világ végét is túléli. Volt rájuk kereset...
Köszi, és viszont !
(és " menjen minden jól" )