Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valami cserét emlegetett...hö hö...csere nincs...egyben vihető....ha viszik a motort...
..de ahogy nézem szerintem nem igazi érdeklődő..
Szerintem Isti arra gondolt, hogy ha a vevőnek a gyári cucc kell, akkor ő rámozdulna a 150-esedre felnistől, gumistól...ha jól értem.
ui: a gumi nem lenne jó a vékony hátsóra...csak a felnivel passzol..
A gyári felnim is meg van...tehát két polírozottal adom el....az ..x-f felni akkor külön kótyavetye..
Csak nehogy valami alu szart tegyél föl helyette!
Szia. 2ezer körűl van az ára,itt találtam például egy oldalt http://www.futarmotorosbolt.hu...

Én karbon színüt szeretnék venni,de itt nállunk egy ezressel drágább . Ez a karbon színű pl 3200-ba jön(átszámolva)+posta költség http://piesemoto.achimoto.ro/c...
bocs a belevau !ha a felnid "akadály" lenne mint extra, én szívesen átveszem cserével. (enyim 2006-os matt gyári fekete.) gumiátcsere, felár természetesen a zén saram !
gp@vipmail.hu
Ha nem gond, akkor ezt nem nyílt fórumon beszélném meg.
Mennyi a max. amit szánnál egy 2003-as japó Gs-re?...Hö hö..csak mert a pageres riasztót nincs kedvem kiszerelni
abszolút extrák nélkül! nem azért mert nem tetszik, hanem, hogy fussa a kassza (azokat majd később megveszem darabonként ). Bár szerintem nem az én kategóriám, de azért egy kérdést megér . Az még nem fáj senkinek. Szóval ha nem fáradság, akkor légyszi dobj egy levelet az anyagiakról.

Köszönöm!
Ott van a galériámban....eladó! Extrákkal..vagy extrák nélkül kéred?
Papiros..nem gány..stb. új korától a családban van..
Aki ilyet keres és nézi a hirdetéseket, az jó eséllyel rá fog ismerni. Ha bizonytalan és ír a mi.ano kukac freemail.hu-ra, fogok neki segíteni. Ugyanide várom eladó, papíron max 25kw-os gs500-as ajánlatokat is .
Tavaly ősszel hasonló sztorim volt, 200 km-re tőlem megnéztem egy SZR660-at.A szitu hasonló volt, azzal a különbséggel, hogy én még a gyenge valagamat se tettem rá, mert a karbi is tele volt dugulással, és még abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán meg lehet vele állni.
Ha nem lenne plexi nem a fejedre nyomná az air-t.
..mondjuk ha fos a cucc..és te megszívtad...legalább más ne pazarolja rá a napját és a pénzét...de te tudod..
Krissalnak van egy magas plexije.....de arra én stipi stopi lecsaptam...
..mondjuk az általánosan elterjedt Puig plexinél egy min 15cm-el szélesebb..és egy 20 cm-el magasabb már érne valamit.....de ekkora cucchoz már kevés a lámpa mellé felcsavarni...
Univerzális plexiket nézz...
üléspozíció ,fejmagasság a kormánytól mérve...talán támpont lehet..
Nem szeretném. Legyen annyi elég, hogy egy észak-dunántúli kereskedésben van, és "szép" a színe.
? Szertnék egy magas plexi- t a gs -re. Turtam a fórumot de nem találtam olyan hozzászólást, hogy ez vagy az a típus jó. Amit néztem eddig 43 cm magas volt, en 181 cm vagyok de lehet hogy ez még kicsi lenne, félek, hogy pont a fejemre fogja terelni a levegőt.
Valakinek van ilyen tapasztasztalat ossza már meg velem . köszönöm.
Esetleg belinkelhetnéd a hirdetést is, hogy azok még véletlenül se akarják megvenni, akik olvassák a fórumot!
Ne add fel! Vannak itt eladó "igazi gazdás" gépek. Mondjuk ha látom ,hogy patika a gép..és a tulaj nevén már több éve van...az talán bizalmat ébreszt. A "Mióta van a neveden?" sok mindenre választ ad
Igazából semmi extra. Mondhatnám azt is, hogy segítőkész volt a srác, de ahogy figyelmeztettek, mindenre volt azonnal válasz . Telefonban minden szép, tényleg probléma mentes a motor, nem csörög, nem zörög, nem füstöl (ha áll, benzint sem fogyaszt ), gumik f@szák, lánc, fékek okés, szóval egyben van a gép. Talán még nem is csúsztak vele soha, mert a kipu is sérülésmentes. Aztán kitolták. Tankon kis horpadás, hátsó idomon csúszásnyom és lötyög(?), fékolaj tartály sarka gondolom reszelővel lehúzva a jobb légellenállás miatt, a kipufogó saválló burkolatát pedig cserélték, mert elég hitványan volt szegecselve. Szóval azért látott ezt-azt a gép. De nem gond, senki nem számít patikára, ettől még nagy kívántam a motorkát. Aztán mondom kukkantsunk rá az olajra, hogy hát mégis mi folyik ott. Hát nagyjából semmi... mondom ez egy kicsit üres.
- Tényleg? Muti! Ááá, az középen van.
- Te melyik pálcát nézed? Ezt itt a kezembe?
- Na add ide, hadd nézzem. Ja, le kell tenni középsztenderről (meg egy kicsit rád is borítom ha nem baj, hogy valami kence folyjon már oda ).
- Te, szerintem a sapkát nem kell rácsavarni.
- De! Ezt így kell nézni.
- Jah, értem....
És így sikerült összehozni egy középen álló olajszintet... Magyarul a kb 0 olaj van a gépben. Gondolom így még éppen nem fog világítani a visszajelző a következő 10 km-en, de a bolt előtt sem lesz csúnya, büdös kék füst minden...
Azért mentem még egy kört is vele (mondom, nagyon megkívántam ). De az már botrányos volt. Motorikusan szolgált még szegény így is, de az úttartása... . Nem, tudom. Talán túlhúzták a kormányt, hogy egy kormánycsapágy hibát elrejtsenek vagy ilyesmi, de egyenesben is mintha állandóan figyelni, tartani kellene. Ficergett az egész. Kanyarban pedig elindultam és azonnal mintha maga alá akarná csavarnia kormányt. Szinte ellent kellett tartani. Aztán valamelyik féket behúzva csodálatos, kerregő hang jött valahonnan (lehet, hogy az ABS? ). Összességében nem éreztem biztonságosnak a gépet. Visszamentem, elmondtam, a válasz az volt, hogy mivel tiszta gyári a gép(...) ezért valószínűleg a guminyomás... Hát motorozok már pár éve, igaz egy kicsit kisebb motorral, mentem laposabb gumival is, de ilyen nem volt. Elköszöntünk, letörtem mint a bili füle és hálát adtam az égnek, hogy nem vettem meg.
Jah, és a félig levált tankpad elszakította a gatyámat. Szóval elmondhatom, hogy a gatyám is ráment, pedig meg sem vettem.
Hát így nem lettem gs tulajdonos. De nem adom fel! Most hogy kipróbáltam, egyértelművé vált, hogy a gs az én motorom. Tényleg nem tudtok valahol egy jó honda cb500-at?

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Balesetmentes, Kilométerekben, Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok kedves Mindnyájatoknak!
Na mesélj a nepperes sztorikat bírom
Nagyon kis puha, nem nagyon ismerek olyat, aki bevállalná, kis125-ösön láttam, ott bírta, de mi hamar elkoptatnánk, én is azt gondolom. Viszont előre a 100/80-at ...nem erőltetném, oda a 110/70 a tökéletes.
Olvass vissza és válassz bevált gumit, Bt45, Sportdemon és ne válts méretet, max hátul lehet szélesebb picit, de erről is olvashatsz, sok sikert!
2 nap alatt elkopik.