Mindenesetre szimpatikus hirdetés. Látszik, hogy nem csak magára gondol: ez egy gesztus és ezt díjazza egy érdeklődő is a nagy használt motoráradatban. Úgy van előadva, hogy szerintem hamar megveszik tőle és könnyen lehet, hogy ráadásul egyben ki is teszik rá a pénzt. Azt is meg teheti, hogy mégis: csak annak adja el, aki kp. fizeti ki. A motor is egyben van szerintem, az 50000km is reálisnak tűnik.
Ehhez vagy nagyon szar gumi kell, vagy nagyon brutál kigyorsítás. Nekem a 4 év és közel 36000km alatt nem sikerült ilyet elérnem, pedig nem közlekedtem vele lassan...
Még büszkébb csúszás, hogy az alacsonyan ébredő nyomaték miatt, gyorsításra is nem egyszer elpörög a hátsókerék és nem is kell, hozzá magas fordulatszám.
Úgy kell az adás-vételit fogalmazni, hogy csak üzembentartó lesz, amíg az utolsó részletet ki nem fizeti.Ha pedig nem fizeti a részleteket, akkor mész a motorért, és az addíg fizetett részletek pedig átminősülnek bérleti díjnak! Én is így adtam el, és nem is volt probléma!Sőt, még mindíg nem iratta át, mert az pénzbe kerül, de hát úgy is Ő az üzembentartó. Majd ha lesz pénze átiratni, akkor írunk egy új adásvételit, mintha aznap vette volna kp-ért, a másik papírt meg eltépjük!
Ha a hátsód csúszik meg akkor szerintem az még nem a világ vége. GS-nél előfordul.
Nekem is néha el-elmászkál a hátulja intenzívebb visszaváltásoknál. Sőt néha még farolni is szoktam melegebb helyzetben. Az első ne csússzon meg az a fontos.
Nem értek hozzá, de ha benne van az adásvételibe és alá van írva...vevőnek akarok kedvezni, hátha valaki ez alapján venné meg. 650Banditot szeretnék venni tavasszal :)
Nekem csak elöl volt lasertech gumim.. ha azt amivel vettem a motort (nagyon kopott) nem számítom, akkor kettőt használtam el. Hátra Metzeler ME 77 Perfectet használtam hozzá. Esőben nagyon jó volt, egyébként meg kiegyensúlyozottan viselkedett. Volt már jobban tapadó gumim, de én azért szerettem. Amikor újat vettem az elment elöl 30 ezret és hátul is 25 körül.
Ennek a guminak a szöges ellentéte volt a Pilot Activ, mert az esőben nem volt a helyzet magaslatán (nem volt tragédia) de a többi szituban viszont nagyon jó volt, tapadt is és nem is kopott nagyon.
a zenyim szárazon is ! lehet vezetéstechnikai " problémáim" vannak, de nem tekintem versenypályának a közutakat. azért ne kelljen már tojáshéjon közlekednem !
Telefonáltak hogy kész a ruhám.Ha sikerül a két ünnep közt de legkésőbb január elején elhozom.Ha valaki szeretne lemenni itt az alkalom.
Ha nem úgy is jó.
"megnyugodtam" hogy nem csak nekem vannak negatív élményem a Metzeller L...-ről. egy-egy kevésbé finom visszaváltásnál (pl. 3-2), vagy "dinamkus " körforgmi szituációnál igencsak megcsúszik nálam.
nedves aszfalton, nagy sebességnél már nem is merem tesztelni a határokat.
Hát,ténleg jobb ha az ember összegyűjti azt a pénzt,és vesz újat. Az valahol természetes h a vélemények megoszlanak a márkákról,de nekem csak erről a 10éves bt-ről van tapasztalatom:)),de nyáron,ősz végéig használtam,és tapadt,igy nem volt különösebb bajom(3e km tettem bele)! Persze nem Rossi vagyok az úton,normalisan,ép ésszel megyek mindig:D Tehát legyen az metzeler,bt,vagy pirelli nekem bármelyik megteszi,de árakat is nézve a metzeler elegendő lessz úgy gondolom!
ganjaninja, bízom benn, hogy megtaláltad az embered. 1 feleség, 1 gyerek, 36 év. Imádom a 2 henger "zakatolását" és rosszul vagyok az üveghangtól. A sornégyes nekem túl rövid lámpafüzért jelent a karácsonyfán, és nem lájkolom ha valakinek az jelenti a szórakozást, hogy leszabályzásig forgatja a gépet a tescoparkolóban. Hiszem, hogy egy motornak lelke van és arra született, hogy a gazdájának hű társa legyen.
isti55, ha korrekt az ajánlat, akkor az még Dunántúl! :)
Nekem nem túl jó véleményem van a Metzeller Lasertech-ről. Amellett drága is. A Bridgestone BT 45 elég jó árban vehető és szerintem igen tapadós gumi. A Dunlop Arrowmax-ról is jó a véleményem főleg az első gumiban. Tapad, hosszú életű, viszont drágább kategória, a Lasertech viszont nekem érzésre bizonytalanabb gumi volt mint az előzőleg felsoroltak.
Nekem is néha el-elmászkál a hátulja intenzívebb visszaváltásoknál. Sőt néha még farolni is szoktam melegebb helyzetben. Az első ne csússzon meg az a fontos.
Aznap amikor elvitték még mentem vele kb 2 kilométert a faluban, aztán annyi.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ennek a guminak a szöges ellentéte volt a Pilot Activ, mert az esőben nem volt a helyzet magaslatán (nem volt tragédia) de a többi szituban viszont nagyon jó volt, tapadt is és nem is kopott nagyon.
Ha nem úgy is jó.
nedves aszfalton, nagy sebességnél már nem is merem tesztelni a határokat.
isti55, ha korrekt az ajánlat, akkor az még Dunántúl! :)