Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hazai építésű velorex hondát láttad már? Az igazán kellemes gép lehet, mert abban már erő is van
Már láttam, de köszi! Nem rossz. De ettől jobb egy velorex bőregér. Nekem volt olyanom is 0km-es gyári blokkal. ... Na az még egy élmény,megjártuk vele a Tatra-t. Lábunkat a sárvédőkön pihentettük menet közben, mert pillanatok alatt leszerelhető a két ajtó, vagy akár a bőr is, hogy cabrioként funkcionáljon.
Olyanból vagy gagyi kínai vagy drága márkás van....140 ccm-től kezdődnek a használható kínaiak.....a gaygival ugye az a baj, hpogy gagyi és javítás vár rá állandóan igaz olcsón.......a márkás viszont többszázezerbe kerül még az 50-es is...
Az ismerősöm Pit bike-ot szeretne venni a csemetéjének...van valami tippetek a típust illetően? Nem túl drágán max 50 köbci.
Talán, mintha jobb alul lenne, vagy bal... ott fut egy kábel, de a motorom sajna messze, de rémlik valami ilyesmi...
Hol van a vázhoz kötve a testkábel a Gs500e-n?
Festés,kisplexi,váltókar,fék és kuplungkar kell már csak de az várhat.
Gumi má van hátra előre meg januárban.
Azért maradjon pénz a tripla szépítésére is!
Uhh még most úgy vagyunk hogy 2 födémet törtek át átraktak egy tetőgerendát felhúzták a rohadtdrága kéményt kijavították a sérüléseket,festettek egy komplett szobát és megvan a kazán.
Még van egy komplett szerelvényezés és 1 vagy 2 ezerliteres puffer.
10! 15-össel már úgy nézne ki a ház mint egy beöltözött eszkimó.
Egyik fűtésszerelő ismerősöm eljött hogy fúrjon egy szellőzőt a ház oldalába (kell lennie ) és rákérdeztem mennyi lenne újrahúzni a házat rézcsövekkel, új radiátorok szerelvények. Azt mondta sacc per kb 700 000...és akkor döbbentem rá hogy milyen szép is a régi lemezradiátor acélcsövekkel.
10 vagy 15 centis a szigetelés?
Ha nincs kémény az sokba fáj.
Az még nem. Azt még meg kell álmodnom hogy hogyan legyen. Ha az egész rendszert mindenestől cserélném, abból vehetnék egy Gixert.
Majd meglássuk mennyit fogok a gázon. Az biztos hogy már most alig jár a kazán.
Vegyes tüzelésű rendszer is bennvan?
Részvétem, én nem tudtam befejezni, most már túlélő üzemmódban vagyunk
Kibaszott gáz... durva, nem csinálnám meg, gyáva szar vagyok.
Ezek tényleg betegek!
Kész van minden (tető/ablak/szigetelés...) Holnap redőnyös elvégzi az utolsó simításokat, de ahoz én már nem kellek.
A tökömet elhagytam...meg a megtakarításaim egy jó részét. Jövőre a motorozáson kívül nem kívánok semmivel sem foglalkozni. Na persze azért még a munkába eljárok hogy legyen lé lére.
csak az ugrást figyeltem ! ( lehet csak a találmányi hivatalba cipelik levédetni az ötletet .
Te hogy állsz a tetőddel ? Kész van ?
Nem biztos hogy olyan olcsó, mert az egyiket el is vitték a szervek, vagy kik azok a sötét alakok...
olcsó költségvetésű extrém sport ? avagy, "Nagy az Isten állatkertje ! "
Pontosan nem tudom, mert nem én szereltem. A lényeg az hogy egyszer menet közben minden elektromosság elment a gépből, és akkor ki lettek mérve a vezetékek, és akkor talált a szerviz egy olyat ami sérült volt (nem tudom hol.. valahol bal oldalon ahol a relé meg a feszszab is van. Mivel lófaszt se konyítok hozzá, hülyeséget meg nem szeretnék mondani ) azt kicserélték és utána nem volt indítási problémám se.
És azt melyik vezeték okozta? Gs 450-en hol van a fő testkábel?