Már láttam, de köszi! Nem rossz. De ettől jobb egy velorex bőregér. Nekem volt olyanom is 0km-es gyári blokkal. ... Na az még egy élmény,megjártuk vele a Tatra-t. Lábunkat a sárvédőkön pihentettük menet közben, mert pillanatok alatt leszerelhető a két ajtó, vagy akár a bőr is, hogy cabrioként funkcionáljon.
Olyanból vagy gagyi kínai vagy drága márkás van....140 ccm-től kezdődnek a használható kínaiak.....a gaygival ugye az a baj, hpogy gagyi és javítás vár rá állandóan igaz olcsón.......a márkás viszont többszázezerbe kerül még az 50-es is...
Uhh még most úgy vagyunk hogy 2 födémet törtek át átraktak egy tetőgerendát felhúzták a rohadtdrága kéményt kijavították a sérüléseket,festettek egy komplett szobát és megvan a kazán.
Még van egy komplett szerelvényezés és 1 vagy 2 ezerliteres puffer.
10! 15-össel már úgy nézne ki a ház mint egy beöltözött eszkimó.
Egyik fűtésszerelő ismerősöm eljött hogy fúrjon egy szellőzőt a ház oldalába (kell lennie ) és rákérdeztem mennyi lenne újrahúzni a házat rézcsövekkel, új radiátorok szerelvények. Azt mondta sacc per kb 700 000...és akkor döbbentem rá hogy milyen szép is a régi lemezradiátor acélcsövekkel.
Az még nem. Azt még meg kell álmodnom hogy hogyan legyen. Ha az egész rendszert mindenestől cserélném, abból vehetnék egy Gixert.
Majd meglássuk mennyit fogok a gázon. Az biztos hogy már most alig jár a kazán.
Kész van minden (tető/ablak/szigetelés...) Holnap redőnyös elvégzi az utolsó simításokat, de ahoz én már nem kellek.
A tökömet elhagytam...meg a megtakarításaim egy jó részét. Jövőre a motorozáson kívül nem kívánok semmivel sem foglalkozni. Na persze azért még a munkába eljárok hogy legyen lé lére.
Pontosan nem tudom, mert nem én szereltem. A lényeg az hogy egyszer menet közben minden elektromosság elment a gépből, és akkor ki lettek mérve a vezetékek, és akkor talált a szerviz egy olyat ami sérült volt (nem tudom hol.. valahol bal oldalon ahol a relé meg a feszszab is van. Mivel lófaszt se konyítok hozzá, hülyeséget meg nem szeretnék mondani ) azt kicserélték és utána nem volt indítási problémám se.
Gumi má van hátra előre meg januárban.
Még van egy komplett szerelvényezés és 1 vagy 2 ezerliteres puffer.
Egyik fűtésszerelő ismerősöm eljött hogy fúrjon egy szellőzőt a ház oldalába (kell lennie ) és rákérdeztem mennyi lenne újrahúzni a házat rézcsövekkel, új radiátorok szerelvények. Azt mondta sacc per kb 700 000...és akkor döbbentem rá hogy milyen szép is a régi lemezradiátor acélcsövekkel.
Ha nincs kémény az sokba fáj.
Majd meglássuk mennyit fogok a gázon. Az biztos hogy már most alig jár a kazán.
A tökömet elhagytam...meg a megtakarításaim egy jó részét. Jövőre a motorozáson kívül nem kívánok semmivel sem foglalkozni. Na persze azért még a munkába eljárok hogy legyen lé lére.
Te hogy állsz a tetőddel ? Kész van ?