Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyahh épül a kis szarom...megjöttek a gyári extrák...homok fúvás..por festés...már csak föl kell rakosgatni.bukó keret
lámpa védő
Tehátr összegezzük.
Dolgozó,átlagmuki,gixxerrel,5 év alatt 150k-t...............

Általában ami túl szép hogy igaz legyen az nem az.

Ez a mondás jut eszembe.

Bár mivel vastyúk is talál szeget.................
Havi ezres jön össze ingázás/szaladozással. Kocsibaq ugyanez kb.
Nem csak sportmotorral.. mert ezeknek a tehetős ismerőseimnek nem csak egy motorjuk van.. de van olyan akinek egy darab kényelmes motorja sincs, viszont az egyik motorja összkerékhajtású
Közel laksz a melóhelyhez. Aki messze lakik annak mindjárt más.

Amikor Pomázról jártam egyetemre az heti 250 kilométer volt (csak a reggeli-délutáni inga) ezen kívül pedig még mentem másfelé is.

Ha teszem azt nem egyetemre hanem dolgozni jártam volna, akkor csak az ingajárat, a legrövidebb úton lett volna évi 13k.. amire még rájön az ide-oda elszaladás, a hétvégi menés.. meg a vidékre utazás

A sok kilométer leginkább életvitel kérdése
Gixxer 600-al?
Ismerek ám olyanokat akiknek nem csak időből de pénzből is legalább annyiuk van mint nekem csak időből.. szépen pakolgatják is a kilométereket a járműveikbe
Gyakorlatilag szarni is járművel megyek.
Évi 20e-25e.És fele kocsi fele motor.
Ehhez drogfutárnak kéne lennie.
Évi 30... kiváltja vele az autót. Egy fanatikustól kitelik
Azt nem vetted még észre hogy aki csóró annak időből van sok aki nem annak meg pénzből?
Azért 150k-t lenyomni nem kis idő 5 év alatt..
..és még annyi, hogy én csóró vagyok, és ugyan ezen idő alatt fele annyit tudtam menni mint ő. Ebből arra a következtetésre jutottam, hogyha nem lennék olyan csóró amilyen, akkor simán össze tudtam volna szaladni ennyit én is 5 év alatt.
Egy 2009-es őszi hozzászólásában a 48-ezres szervizről ír.. amúgy meg elírtam, nem 4 hanem 5 éves a motor. A rákövető tavasszal már 56-ról beszél.
2010-ben már 90 000 kilométeres futásról is szó esik.

Na most vagy megrögzött hazudozó, aki következetesen odafigyel arra mit beszél, vagy igazat mond.
Ma estem egy akkorát (Olyan rajzfilmeset) mint egy medve.
Gyalog ütőfényes napverésben.
Csak megsúgom ,hogy még autóval is vicces volt a tükör jég.....Délibáb pedig nem lehetett...mert ugye a fény viszonyok..
A díleremet lecsukták....teljesen tiszta voltam
Vagy vetít vagy nem. Ha vetít akkor azt nagyon következetesen csinálja
Az képboltgyanús.
Lehet hogy a szobamotorost láttad.. a 4 éves 600-asában már 150k kilométer van
Bakker! Tegnap este Gazdagrétnél GSX-R 600 mászott föl a jégen...mire előkaptam a telefont,hogy lefotózzam már elhúzott..
Az igazi fanatikus...vagy csak nem számított arra ,hogy esni fog..

én tavaly szaladam bele egy "télli" motorozásba. útközben kezdett szállíngózni a hó. a földúton megmaradt pár mm. amikor állítottam fel az esés után, akkor is elcsúzott ! (metzeler ...)
Én inkább bele se gondolok a motorozásba most. A GS-t kivittem a hóba.. 30-40nel még kezelhető volt.. aztán 60-nál eldobtam.

A Diversion meg... hát.
"265kg: azt csinál veled,amit akar."
Ma megint 250-es Jawaztam, ..... amikor a legcsúszósabb volt az út. Paráztam, mert a defekt óta ideiglenesen egy 30 éves kopott gumi van rajta. Ennek ellenére a meredeken is felment, ........ nem akartam elhinni, hogy felmegy, egyszerűen szenzációs: ...... autók csak vergődtek és farolgattak. Azért tesztelgettem mennyire csúszik: elsőre szándékosan ráfékez...... eredmény csúszik ki az eleje, két láb közvetlenül föld fölött, ekkor rátámaszt, és a motor meg van fogva: valójában a két lábadon csúszol az úton, közte pedig egy bicikli, amit megtartasz még akkor is ha nem merőleges az úttal, mert csak 128kg. A 16-os keréknek sok előnye van, leér a lábad a motor szinte mintegy fakutya a lábad között, akár síelhetnél sítalpakon és nem csak lejtőn, mert a két lábad között a motor húz magával. Csúszáshajlama lényegesen kisebb fokú mint egy átlagos mai divatos motoré, az egész motor közel van a földhöz. És alig kell fékezni: a motorfék szinte mindent megold. Egyszerűen zseniális a gép, így télen meg különösen. Nem véletlenül használta sok országban a katonaság, határőrség, erdészet stb. Voltak ebből kimondottan ilyen célra gyártott változatok.
128kg: azt csinálsz vele,amit akarsz.

Holnap autópályázom, ha nem lesz hó, akkor GS500, de előtte fel kell tölteni az aksit.
Vettem Aldiban síruha aláöltözőt, ma próbáltam ki...... fergetegesen tárolja a hőt, nem az a : hát jóó, egész jóó kategória, hanem mintegy cserépkályha: vegyetek ilyet, ha jót akartok. Vannak gondjaim, de ezek a mai tapasztalatok feledtettek mindent.
A GS450-ennél volt pont annyi hely, hogy nem is kényelmesen, de mindenféle bontás nélkül kiszedhető volt az önindító...azt hittem az 500-on is maradt erre elég hely
Sziasztok!
Ahogy utána olvastam a neten, több minden lehet. De remélem, hogy csak testkábel lesz. WD-40-t már vettem is .
Azért hogy hozzáférj az önindítóhoz le kell venni tankot, légszűrőt, karbikat.De mivel rendben volt a motorral minden a lerakáskor, sztem tuti hogy valamelyik kábel oxidálódott el, vagy kontaktos. Angliába csillaggarázs alatt gyorsabban megtörténik az ilyen.
Tegnap vettem automata töltőt a Lidlbe. Majd rádugom. Az megmutatja, hogy cellazárlatos e vagy sem. De biztos nem aksi, mert itt van nálam még egy ami biztosan jó. Azzal is ugyanezt csinálta.
Második esti próbálkozásnál elkapta egyszer.kb.4-t tekert a motor. Aztán megint csak kattogott.
üdv
Kobra
Ha elsőre nincs is meg a hiba, nem egy nagy kaland kivenni az önindítót a helyéről..
Az önindítónak sincs hangja? Mármint a kis motornak.....

Ha van akkor egy nagyon régi bejegyzés itt, hogy valakinek letekeredett a fogaskereke - és ezért nem volt semmi.

Lehet hogy csak egy sima kontakthiba a motor csatlakozójánál

Elsőre ezeket nézd meg egy flakon WD40 kiséretében

Amúgy az akkuban mennyi a szufla?
Mert nekem a GS-nél és a GSF-nél is volt már rá példa, hogy "feltöltött", de mire betettem a mociba, már le is merült (cellazárlat)...