Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát jövő héten lett volna jó, megyünk előadásra Miskolcra. Amugy Marosvásárhelyi vagyok, de gondoltam ha valami kerül megnézném. Itthon is találni néhány darabot, csak ez a méret,mint rájöttem nem a legelterjetteb abroncs! Sajnos, csak más méretben, találtam kevésbé kopott,és jó DOT-u darabokat . Amugy ténleg melyik az a méret,amit még fel lehetne tenni? Nagyobb nem tér el ugye? Az a tavaszi gurulás, nem is volna rossz, találkozni GS-es kolegákkal csak kicsit messze van nekem,de talán egyszer egy találkozón valahol az is összejön
Legrosszabb esetben tavasszal gurulsz velünk egyet Dunaújváros felé és Pumigumi, addig meg nézegesd a hirdetéseket.
Tavaszra hoz be a srác és lesz választék is, most szinte semmi...
http://e107.pumigumi.hu/e107_p...
Pár felesleges abroncs nem lapul sehol?
Senkinek sincs eladó használt gumi Miskolc és környékén?
szeretem az ehhez hasonló szituációkat ! .: nincs elég bajom, ég a pofámról a bőr és még jópofizzak okosürgével ! "aggyá benyát, vagy tipli ! "
( stampedlis pohárral kalkulálsz külömben ? )
Azt hiszem ez a videó is ékes példája annak hogy a karbantartás fontos(állapot) nem az hogy mennyi km-van benne...
Érdemes figyelni a videót:6-7000-es fordulat alatt annyira puha és uncsi lesz a motor járása, mintha nem is működne. Ezt nem bírtam az Fz6-ban.
Lassan az autózáshoz kell inkább fanatizmus. Különösen Budapesten.
Eleve csak a parkolás egy gond, parkolási díj is elég húzós. Araszolni sem egy öröm.
Annyit fejlődött a technika a motoros ruházat, egyébb kiegészítők, gumik stb. terén, hogy manapság már lazán lehet télen is motorozni, csak megfelelő motor és felszerelés kell. No problem at all.
Lehet már beraktam, nekem ez tűnik híitelesnek.

http://youtu.be/gs8I8fYNNG0
Meg volt a kaland a mai napra: kifogyott a benzin a GS-ből. Szerencsém volt 500m-t kellett csak tolnom. Egy ürge megkérdezte: "nem lenne kényelmesebb ülni rajta ?"

/Nem vettem figyelembe, hogy ilyenkor már többet fogyaszt: elkalkuláltam./
Akkor neki sok ideje és pénze is van.
Mondom ha igaz.............mivel nem ismerem.............messziről jött..............
Na most akkor futott 150-et vagy sem?
Lehet ő előre tekeri az órát nagyzolásból.
Ha igaz a vezérműlánc már kikapott egy darabot a blokkból és szét volt már dobva rendesen párszor.
Ergo 150-et bontás nélkül nem fog birni.
Akkor nem olyan rossz gépek azok!
Állatsok cuc megmaradt az előzőből.

Komplett fék,elsőkerék telószárak,Tszár,komplett blokk kábelezéssel.

Most néztem egy zip vázat,elég sok cucc fenn van rajta ha olcsón megszerezném az fasza lenne.
Egy ülés és pár idom kellene hozzá.
20 pénzből szerintem húzós lesz...pontosabban..nem hinném ,hogy össze jön..
Mostanában kezdek törpölni hogy kéne az asztal alatt porosodó piaggio blokkal és komplett SR elsővel kezdeni valamit.
Kéne egy rohadt olcsó piaggio NRG váz meg pár idom.
20k a limit eme manőverre.
Ha látsz ilyesmit sikíts.
..az az igazság ,hogy már régóta tervezgettem ,hogy indulok a moped ralin..és kapóra jött ,hogy 20 pénzért megvehettem (egy kivételével)a létező összes Sliderre gyártott extrát + egy gyári Yamaha dobozt. 10 pénz volt a homok+por festés...már csak terep gumi kell és nosza..
Amúgy furcsa mód én imádok robogózni
Izé a 4-es metrónál dolgozott ha jól vettem ki az építésen. Hogy mit azt passz.............és nap mint nap..............te se gondolod komolyan.
és ez napi 4 rugó kb.. az havi 120k. Az nem olyan húdesok, főleg ha autó helyett is használja.
Honnan tudod hogy átlag muki, dolgozó? Tán ismered? Mert ez most mind csak pusztán rosszindulatú feltételezés... hogy á az nem lehet mert ki győzi ezt pénzzel

Napi 82 kilométer megy átlagban az év minden napján.. ez kb napi bő 1 óra motorozás.
El akarsz esni?