Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az, hogy kattog nem sokat jelent....mérj rá, hogy jön-e ki delej belőle bekattant állapotban...ha nem akkor csak úgy magában kattog funkció nélkül....amúgy általában az a baj nem az önindító...,de persze az is lehet rossz...
jah, meg még nagyon régen is volt indítási problémám.. azt vezeték okozta. Akkor lett első próbára kivéve az önindító és betéve egy másik. A kivetett meg elvittem ismerős szakemberhez, aki megállapította hogy jó
Nem figyeltem... hanem betoltam. Én nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget... mivel jól működött a motor, csak mondjuk 10-ből 1szer nem indított (úgy kell érteni hogy 10 indításra 1 indítási kísérlet jutott.. mert akkor kakukk volt.) Szóval passz.
Kövi tulaj betette az új relét, amit a sok kacattal együtt megkapott, és azóta nincs ilyen baja a motornak... sőt, most vesz olyan sisakot amiben kényelmesen tud napi 8-10 órát motorozni... van abban a motorban valami, túrázásra készteti a tulajdonost
És amikor nem indított, akkor neked is csak kattogott?
Csak azért kérdeztem mert a volt GS-emen össze volt égve (új tulaj vette észre) és ezért hol indított hol nem...mondjuk többször indított mint nem indított.
Nem tudom.. :) Az egy relé. Nem lehet szétszedni. Kattog szépen. :)
Nagyon ésszerűen és logikusan van összerakva a GS blokk. Csodálkoztam volna hogyha a mérnökök a fejlesztések keretében feláldoztak volna bármit is a könnyed szerelhetőségből.

Önindítórelé milyen állapotban van?
Igazad volt Dipshit!
Itt is könnyedén kijött az öndinditó motor bontás nélkül.
Ma az összes kábelt széthúztam, befújtam, lepucoltam. De eredménytelen. Az ö.inditót felhoztam, majd este átnézem. Viszont nem találtam a GS 500 fő testkábelét. Hol csatlakozik a vázhoz?
Szerezz olyan állíthatós USD villát és felnit (ésszerű áron) ami a kerékről veszi a sebesség jelet. Ezért írtam a kisSV-t, mert ott ilyen probléma nem merülne fel.
Hameg valami allithato lenn hogy be lehesen loni a sulyra es stilusra........de nem.ha csere az egesz csomagot cserelni kell.
Hacsak valaiki nem olyan hulye mint en.

Bar meg par aprosag es vegzek.
+ a 120-as gumi miatt. Értelme valóban nem sok. De fainul nézne ki az tuti
Bankrablas?
Nincs ertelme......max a dupla tarcsa miatt.de szerintem irtora felesleges.annyi elony nincs mint amit belefeccolne.
Nézegetem, álmodozom és várom az év végi bónuszom, ami nem jön, de majd lesz más.
Nincs mese, venni kell előre mondjuk egy kis SV komplett elejét..
Gondolom vannak F4-esek és nézi őket.
Ugyanaz a helyzet hátul a 140-el, mint elől a 120-al, csak talán még rosszabb. Megfontolandó!
Na na na! Csodálatos 150-es és 160 -as hátsó és 120-as elsőgumik vannak. Még hogy nincs választék...
Egyébként a 150-es hátul nagyon fasza, de elől lehet vissza kéne térnem a 110-re, mert így a torzulás miatt szerintem a felét sem használom ki a futófelületnek, és gyorsabban elkopik. Aztán egyszer a szűk visszafordítókban ezért esek pofára.

Mi a helyzet CBR600 F4 téren?
Elöl egy corsa van.06-os.
Tapad mint atomállat.
Értem.Hát köszi, talán várok a dolgokkal, tavaszig csak kerűl majd valami... De ezeket a BT-ket muszály ledobjam.... Utána néztem a DOT-os dolognak! Meg sem merem mondani,hogy mikori gumik vannak rajta Akkor megsúgom: első 3502 és hátsó 0103 ! Hát igen,csoda hogy kockás?Bárhogy is számolom,kereken 10éves lessz
Tudom.
Csak mondtam.
Ez mind irtó kopott
Hát..................van egy rosso corsám 1,6 milis,egy rossom 1 milis és egy irtókopott Brigi 016-om.
Továbbá egy gáz qualifier első.
Vagy /80-as is felmegy, komfortosabb lesz, de valahogy jobba csúszkál a döntéshatáron, én maradnék a 130/70-nél.
Hátulra 140-eset még fel lehet tenni... ha esetleg akkora méretből akadna.