Tényleg, ha publikus, megoszthatnád, mennyit mértetek. Én is majd meg akarom méretni, ha tavasszal megy szerelőmhöz. Kicsit gyanús, h erőtlenebb, vagy csak simán hozzászoktam...
Azért drága hogy ne nála köss. Nekem adóval együtt 8 ezer környékétől 250 ezerig lehet válogatni.. na majd nyilván az utolsót választom, csak hogy jól kicsesszek a biztosítóval
A robogóra viszont ez a cég adta a legjobb ajánlatot....akkor hol a logika?
Jahh a robogós úgyis lelép?..és malusza sincs...meg egy csomóan nem is kötnek rá biztosítást?
Ma is mentem a GS-el. Ma jobban ment mint szokott: biztos a nyirkos idő miatt! Élveztem, hogy 4000-5000 környékén bőven elemében van és nincs fordulatszám hajszoló kényszer, mint egy négyhengeres 600-on, és ami a hétköznapi forgalomban kivitelezhetetlen. Nem való nekem emiatt a négy henger. Ugyanakkor, ha akarom , mégis elforgathatom, nem úgy mint egy egyhengerest. Viszont ha német autópályákon közlekednék, biztos azt vennék.
Tetszett, hogy a motor ki tud bontakozni akár városi forgalomban is / mondjuk azért: Petőfi híd 100, Budaörsi út 130 /, nem kényszerül arra, hogy tudásának töredékét ásítozva eldohoghassa, mint akit aljas módon leszedáltak, pedig élni szeretne. Ettől válhat egy túl nagy gépen való közlekedés olyan unalmassá és kényszeredetté az általános közlekedési helyzetekben. A kisebb motor sokszor izgalmasabb, hiába gyengébb, mert kibontakoztathatja az egoját, megfeszítheti szinte mindig az izmait.
Nem szeretem, ha a motor nem képes nyújtani azt a teljesítményt, amit a közlekedés ritmusa elvárna. Ilyen volt régen a 125-ös MZ-m, aztán el is adtam.
De fordítva is igaz, amit soha nem gondoltam volna, különösen akkoriban: ha a közlekedés ritmusa miatt a nagyteljesítményű gép csak tudásának töredékét tudja leadni, az legalább annyira zavaró és bántó lehet. Egy bodybuilder görnyedt háttal, lehajtott fejjel lógó karokkal ernyedten az emelvényen és félárnyékban.
A GS-en ugyan kevesebb az izom, de az mindig feszül, és rivaldafényben pompázhat.
Az M39-et könnyű motorkerékpárokhoz ajánlja a michelin.. amibe még a GS talán belefér. 12 ezer nem sok egy tényleg vadi új gumi árához képest.
Ha nagyon öreg mondjuk 3-4 évnél idősebb (régi a dot) akkor, vagy alkudj nagyon sokat, vagy ne vedd meg.
Nyilván a legjobb ha elöl hátul hasonló gumi van.. de nem lesz katasztrófa abból ha előre mást teszel. Igazából csak arra érdemes figyelni ha kétféle abroncsot használ az ember, hogy a hátsó legyen mindig a "rosszabb".. vagyis a keményebb, kevésbé tapadós.
Na kaptam egy ajánlatot, gumival kapcsolatosan. Használt ,, új"- mondta az eladó, M39-es, de csak hátsó van, 12ezerért. Elől is fog kelleni cseréljem a régi BT45-öt, csak félek attól hogy más márkájú legyen Mutatott előre is 2darabot, de kopottasak,egy Bt és Dunlop,10ezerért. Vélemények a gumikról? Esetleg hogy különböző márkájuak, érezhető nagyon?(lehet buta kérdések, de el kell nézni, első gumicserém lessz,nincsenek mögöttem 20e kilométerek, soksok tapasztalattal)
Ilyen túrafelszereléssel ilyen kevés kilométer nekem mindig furcsa