Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 28e-nél fingott ki.
Vagy lelkiismeretes nyugdíjas orvostól vette
Ha a lánc cserés én nem vennék mérget a 23e-re.
Vagy nagyon megnyúzták.
Igazad van kifelejtettem az is új rajt. Helyesbítek ezeket mind tavasszal vették rá, szóval csak km-ban újak időben annyira nem.
Lehet igazad van, de mikor ezt a motort élőbe megláttam, magamba már tudtam bármi történik nekem az kell. Ha a rác azt mondta nem enged egy fillért se, akkor ugyan sírva, de akkor is kifizettem volna. Szerintem ennyi pénzt simán megért...
Hát........teljesen frisset csak eladáskor tuti nem vesznek.
Gondolom jártak vele valamennyit.
Így még furcsább lehet.
De nem voltam ott..............így minden megtörténhet.
Ja tényleg, láncszett milyen? Nehogy azt mond hogy az se gyári
Igazából azt furcsállom a legjobban hogy új gumiszett 60, új fékbetét 25 körül van.. Ki az aki ezeket eladás előtt megveszi? Ilyen nincs..soha nem látja viszont a pénzét
100 bazz.
Csak furcsállom hogy meg se nézted a 10 rugóval olcsóbbat.Rögtön kihagytad és esélyt sem adtál hogy spórolj egy 100-ast.Mindezt fotelból kép és szöveg alapján.
Végülis ez se rossz döntés.
valamihez igazodni kell.

Én nem láttam az órát míg nem vettem egyet.
Nem csak a km-ek száma miatt vettem, hanem az állapot is számított. 40ezer km el ugyanilyen árba hirdetik a motorokat. Akkor miért ne ezt válasszam?
Nálam 30 fölött. De én köztudottan inkább hátsófékes és kétfékes felhasználó vagyok.. az elsőt önmagában soha nem használom. Első gumi is elment már nálam anno a GS-en 30-at, és a hátsó is 20 fölött jellemzően
Elöl egy GS mennyit megy el fékbetétben?
Régi/gyári gumikat láttad?
Fékbetétet, főleg ha elöl hátul új, furcsállom.

Soknak nem volt sok, de azért vetted meg mert 23k km-rel (ami a lista alapján nehezen hihető) hirdették, és nem azért mert jó. Más gépét meg meg se nézed, mert "sok" kilométerrel hirdetik.

Kérlek szépen te minden bizonnyal vettél egy álmot, és fele ennyire se lennél boldog egy csont ugyan ilyen motorral, aminek mondjuk 40k km lenne az órájában.
8-nál,12e-nél.16e-nél és lassan 21e nél.

Viszont a fék még gyári.Bár tény hogy a balosban már csak 2-3e van.A jobbos mivel benyelt egy valag olajat érintetlen.

De azt meg kell hagyni nem úgy megyek mint egy tipikus GS-es.

Ergo szerintem többet kéne elmennie.
nem, de szerintem 23ezer km után te is cserész gumit. Ha nem akkor ott valami baj van...
Nincs benne új légszűrő, és minden gyári. :-)

Nem erre számítottál?
csak pont a válasz nem jött
már ne haragudj, de én soha egy motoromnak se tekertem vissza az óráját meg nem is fogom...
23e-nél gumi és fék cserés?
Most lehet én vagyok a hülye, de tisztázzuk. Magyarország 2012.
8éves motor
23000km (biztos vissza van tekerve)
szervizkönyv (valószínű hamisított)
új állapotú motor -tényleg az...
plusz plexi, új gumik, új fékbetétek-ezeket látni lehet
plusz még pár új dolog- de azokat nem látni
500ezerért
Sok volt?
Csak egy igent vagy nemet kérek mindenféle megjegyzés nélkül...
Ja,meg olasz.De akkoris.

A mostani fejemmel KB 7-ből lábon van minden cserével.

Neki meg 6-ból átírással egy GS-e lesz PAPÍRRAL.


Most licitháborúzok egy hasidomé.