Motorozok. 51. h.sz. Csomagküldő szolgálat 10 euró. Ha öten beültök egy autóba akkor max. 5000/1 nap Bécsben..min. 3 motoros áruház aprólékos böngészése! A maradék 15 ezer jó magyar forintból pedig veszek két jó seggű ribancot..vagy egy napot urasan motorozok....vagy elviszem az aktuális \"darabot\" vacsizni!
Tény ,hogy üzletet fenntartani nem kis balansz játék de a gyártói beszerzési ár biztosít némi lehetőséget. Sajnos itthon az esetek többségében pont azt a méretet/színt,stb
GS500 topic, akik imádják a GS-t, de nem szégyellik bevallani, hogy szemezgetnek más géppekkel is. Sztem nem baj, sőt, pláne, hogy az adatlapon általában mindig GS500 szerepel. Általában a többi gép összehasonlításra kerül a GS-el, ezzel jobban megismerve a saját gépünk határait is, tehát tulajdonképpen a másik motor is egy kicsit a GS-ről szól. Érdemes megnézni egy-két vaskalapos fórum oldalt: nulla élet, tiszta nihil, a tulajok kínjukban a másik szülinapjára küldenek jókívánságokat stb., siralmas. Csak elmélkedek.
Igen hasonló a váz a két XJ-n a leömlő körül. Én arra gondoltam hogy az olajhűtő alatt a váz két csövéhez lenne rögzítve a bukócső felső csöve, ez kimegy oldalra, lejön mint ahogy az előbbi képen a Jawan is látszódott, és utána vissza jön középre, úgy ahogy felül is.. csak itt egy ponton lenne odarögzítve az alsó, keresztben lévő vázmerevítő csőhöz.
ja, ma pont nézegettem hogy lehetne minél egyszerűbb bukócsövet feltenni.
A múltkori, a fantázia szülte bukócsőszörny drága megvalósíthatósága miatt arra jutottam hogy mindenféle faragás nélkül egy ehhez hasonló bukócső lazán elhelyezhető lenne a motoron, és nem is kerülne túl sokba, a vázhoz 3 ponton lenne felfogatva. Arra pont jó lenne, hogy ne ropogjon az idom amikor elfektetem..meg talán még egy egy lámpát is elviselne a belső oldalán
Azért azt is vegyük figyelembe, hogy DRZ-t 550 alatt nemigazán kapni (értelmeset) míg jó, nagytankos XL-t már 300ért, vagy esetleg még ez alá alkudva is meg lehet szerezni.
Mondjuk a DRZ mellett szól hogyha a fullgasban venném, akkor járna hozzá fél év garancia is
Sztem egy drz kategóriás motor nagyobb élmény mint egy xl600 féle enduró / nekem volt /, hacsaknem a kényelem a cél. De egy ülés tuning ezen is sokat javíthat a DRZ-n.
és hazudik, mert arra hivatkozik, hogy azt állítottam, nem érkezett meg, holott a "not arrived" és "not as described" között azért van egy árnyalatnyi különbség
Az lenne a kérdésem, hogy valaki nem tud-e eladó középsztendert?
Szóval ezzel lekéstek...idén vettem szép új..jó erős láncot
Tény ,hogy üzletet fenntartani nem kis balansz játék de a gyártói beszerzési ár biztosít némi lehetőséget. Sajnos itthon az esetek többségében pont azt a méretet/színt,stb
A múltkori, a fantázia szülte bukócsőszörny drága megvalósíthatósága miatt arra jutottam hogy mindenféle faragás nélkül egy ehhez hasonló bukócső lazán elhelyezhető lenne a motoron, és nem is kerülne túl sokba, a vázhoz 3 ponton lenne felfogatva. Arra pont jó lenne, hogy ne ropogjon az idom amikor elfektetem..meg talán még egy egy lámpát is elviselne a belső oldalán
Mondjuk a DRZ mellett szól hogyha a fullgasban venném, akkor járna hozzá fél év garancia is
és nem érti, mé' nem teccik...
és hazudik, mert arra hivatkozik, hogy azt állítottam, nem érkezett meg, holott a "not arrived" és "not as described" között azért van egy árnyalatnyi különbség
Ez akkor lesz 3-4 kiló ha el akarom adni
Ha 3-4 kiló akkor XL600LM és slussz.