Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még így se látom a 3-4 kilós költségvetést.

De nosza rajta.Had szóljon.

Ha rozdás a tank belül egy oldtimerperfektes kezelést javasolnék.

Legalább lesz referencia és én is belevághatok egy ilyenbe.
Aprilia Tuareg Rally tankja például rátehető... és azokat egy-két tízezer forintért szokták az ember után hajítani

Van erre is már széleskörű tapasztalata másoknak, hiszen a 10 literes gyári tank nem elég senkinek se
BIKE-R posztjából részlet, a RIDE to Mongolia 2012 oldalról

Természetesen DRZ 400 S

"Lánccsere után jelzem nekik, hogy a motornak valami fura hangja volt itt a városban araszolgatáskor. Beindítjuk, a hang már múlóban, mondom nézzük olajszintet, hiszen még mindig az ulaanbaatori "minőségi" Motul 10W40 van benne. Olajszintellenőrzés: nincs olajszint. Hozznak egy doboz Motul 5100 10W40-et, van benne kb. 5 dl olaj, töltsem bele. Beleküldöm a motorba, szintellenőrzés: semmi. Hoznak egy újabb doboz olajat (bontatlan Yamaha olaj, 1 liter), beletöltöm a röfögőbe, és így 1,5 liter olaj után sikerült a minimum szintig olajszintet mérni. EZ SZÉP... A kis olajfaló 7000 km alatt úgy befalta a mongol Motult, mint kisgyerek a nápolyit..."

A motor kibírta, pedig 100-as tempót mentek vele

Az másik kérdés hogy kicsit balfékség rendszeres olajszint ellenőrzés nélkül motorozni
Hogy a jó bánatba raksz fel más motor tankját?
Az E nem utcára való, mert ez a kihegyezett verzió.. vízhűtéses ez is, de ennek még hűtőventilátora sincs... és ez tulajdonképpen üzemórás, míg a gyengébb S az megelégszik a 6000 kilométerenkénti szervizzel is, ha arról van szó
Az ülésátalakítás sanszos... mert ahhoz hogy a kellő hatótávolság meglegyen, eleve tankot kell cserélni... és ha nem lesz pénzem acerbis túratankra ami 100 000 forint körül van, vagy safari tankra ami még ennél is több, akkor valami másik motor legalább 16-20 literes tankját kellene használnom, és ahhoz az üléshez is hozzá kell nyúlni.

Amúgy egy ilyen ülésátalakítás nem egy nagy dolog.. és lehet kapni felfújható popipárnát is az ilyen keskeny nyergekhez...szóval van megoldás, ha nagyon zavarna

A fogyasztását meg a saját szememmel láttam a nyáron... Sárkányé 4,1-4,3-at evett, Martonáé meg 3,6-4 között A legjobb az volt hogy amikor én 19 litert tankoltam a Divibe, addig a kevesebbet fogyasztó DRZ-be nem ment bele 12 se , és ez egy döntő pillanat volt az elhatározás megszületéséhez
Mivel a koma 5000 Km jó 80-90%-át födutazva tölti úgyis állva teszi meg.

Akkormeg nemmindegy milyen az ülés a maradég 20%-on?
Mo meg az a 7 literes fogyasztás...
Az előző jobban tetszett (3,8-5,2), ez amolyan GS-es.
Ezt a szöveget nem nevezném tesztnek...... Ez egy idióta barom.
Itt az E-s is, kicsit jobb, de a gond ua., kényelmetlen:

DRZ400-E teszt
Én az ülés kényelme miatt azért aggódnék:

DRZ 400-SM teszt
Vonzó kis gépes, az egyszer biztos!
Egyilyen DRZ lenne a cél.. vagy valami nagyon hasonló DR vagy XR
Utcán is jól használható enduróból nem nagyon van két ütemű

S-es DRZ-t szeretnék ha DRZ, az 39 ló, 41 nm nyomaték... talán 150 vagy kicsit kevesebb lehet a végsebessége... 120-at még utazóba nagyjából kibírja csak akkor 6,5 kajál... 100-110nél viszont 4 literrel elvan

400-650 közötti 4T idomoktól mentes viszonylag könnyű enduró a célom

Ha sok időm és pénzem lenne egy 250-es is elég lenne... de mivel nincs, így nagyobb kell

A DRZ elvileg gondos gazdával 100 ezer kilométert lazán elmegy.. ülése magas, egy lábbal érek le róla, de nagyon könnyű, így nem gáz

Ha nem durván bütykös gumival közlekedik az ember aszfalton akkor kb GS-sel egy szinten lehet a fenntartása
Abból is van 2 illetve 4 ütemű is ugye?
Ha endurot vennék, én is abban gondolkodnék.
Mekkorát akarsz? 400, 650?
Egy négyütemű 400-as milyen képességekkel bír?
fogyasztás, végsebesség, utazósebesség, ülésmagasság, megbízhatóság, fenntartási költség...
Figyelgetek más fórumokat is, és elképesztő mennyien cserélik le a komoly motorjaikat azért hogy "adventure" DRZ-t építsenek.. akik meg csak "B" motornak veszik.. mondván komolytalan kis gyösz, azok is hajlamosak "A" motornak előléptetni később. Bizakodó vagyok a váltást illetően... főleg hogy minőségi váltás lesz, már ami az élményfaktort illeti (mert a Divire egy szavam se lehet)
Eszembe jutottál ma csepptankos Jawazas közben élvezvén a könnyű motorból adódó irányíthatóság különleges, különleges előnyeit: ez vár rád a DRZ-vel is: élmény. 80-100-ig a kis tömeg óriási előny a motorozásban!
Szerintem kis enduro vezetése mindig élvezetesebb 400cm-ig / az alatt már nagyon gyenge kezd lenni egy 4ütemű /, mert sokkal kezesebb, könnyebb, rövidebbek az áttételek, ezért nem érzed gyengébbnek sőt, előbb áll egykerékre stb., sokkal szórakoztatóbb, nincs ásítozás, a legapróbb mozdulatodat mint parancsot lereagál. Persze, ha nagy sebesség számít,akkor ott a nagyobbnak pl. XL600 jobb lesz az úttartása. De az endurozás nem a nagy seb.-ről szól, úgyhogy ez is kilőve. Ha szabad jeleznem, szerintem is zseniális döntés a DRZ 400. Adrenalin kis sebességnél is.
Ma gondolkoztam ezen a Jawa-n, hogy miért is szeretem annyira megunhatatlanul ? : mert nagyon könnyű és kompakt. Akkor milyen lehet egy DRZ ugyanezzel a fizikával, de ráadásul modern " előadásban " és + 30Le-vel ?
Ja, és nem mellesleg, jobb mint amit itthon gyártanak. Barátom kocsiába van ilyen"hú de tuti!hú de jó", annyira sz.., hogy szinte fáj. Mentem mögötte és nem tűnt fel a helyzet és a fék közötti különbség, mert alig volt. Azért próbáltam én is bele a hétvégén,hogy milyen a különbség. Nekem tetszett amit láttam. Jóval erősebb a fék/helyzet közötti különbség mint amiket eddig láttam. Csak így első tesztre.
Nézd, azt sem tartom lehetetlennek, hogy a gyári lámpába belefaragni a nyáklapot! Én azért cseréltem komplett mert törött a lámpaburám!
Végső esetben szerintem le lehet fóliázni
Köszi!

Nem rossz, de így átlátszó búrával nem annyira gyere be... Pirossal jobb lenne (szerintem)...
104113 koment! Ucsó kép.
Szerintem megint olyat kapott amit én is vettem tőle! A hétvégén raktam fel képet!
Dobjál föl fotót, megkukkantom
Ismerős történet. A sok szétszedett Astra műszerfal.......