Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt már nekem is 25 ezer kilométeres évem.. de akkor még fele ennyibe került minden, pedig nem volt ez olyan régen
örökmozgó,csak néha meg kell tolni van aki nőkre,piára,én motorozásra költöm az összes pénzem.sok túristától hallottam már hogy kicsi az ország,hát a nagy szart,mindig találok új helyeket ahol még nem jártam és szép.ma is letekertem vele 130km-ert,egom dobogókő,csobánka,vörösvár retúrba
Én még Etz-s időszakomban évente mentem 30e km-t. Két Etz-be kb 100e km-t tettem bele egyenként.
Sokan felfujják?

Pfff............létező problem.

Ül egy emberke és inputot érez motort venni.Ha nincs szerencséje fingja nincs az egészről max hogy a talma jól fest rajta.

Há persze hogy a Km-t nézni...............mimást.

Oszt a fórumozók jól leugatják szerencsétlent.
vagy csak épp lopott.. létező dolog a klónozás.külföldről behozzák a "szerzeményt" aztán duplum készül az okmányokból,azonosító számokból,pár hónapja volt is egy cikk róla,sajnos ez a biznisz még mindig fut
Hogy a picsába mentél 35 ezret 7 hónap alatt?

Amúgy meg más a leányzó fekvése ha már ilyen öreg... ott a kilométerek nem nagyon számítanak
gsx750 84es évjárat 109e km-el,74e km-el vettem márciusban.jön megy mint a gyorsvonat semmi komoly baja,és HA eladnám se tekertetném vissza mert holmi laikus pöcsnek nem tetszik a szám.el kell vinni kipróbálni,megy nem megy tetszik akkor meg kell venni.sokan felfójják ezt a km óra dolgot.Alám adnak eggy zzr 1400ast azt is tönkre tudnám vágni (szándékosan) 4-5e km alatt.minden a karbantartás és az éppeszű használaton múlik
tatoo és mi van akkor ha én ezt szivesen csinálom
Nem kell levágni csak a felfogatási pontokat kellett kialakítani.
Az ilyet hívom tipikus magyar hülyének...
Segédváz levág másik felhegeszt.Pontosan.
A GS500 nem az a motor, amire különösebben nagy pénzt érdemes költeni meg átalakítgatni...
Vasárnap még motoroztam egy jót, de ma már folytattam az átalakítást. Nem olcsó dolog, lassan vehettem volna egy fele ennyi időset. Ráadásul teljesen más a váz hátsó része
"Mielőtt luxus dolgokra kezdünk költeni, előbb keressük meg a rávalót!"

Bazz, ez annyira gáz, nagyon sajnálom szegényt! Nem sok öröme lehetett benne...
Igen.
Segesváry Csabáé volt a motor?
Mondjuk vannak kirívó esetek is. A GS-em úgy ahogy van kihagyott majdnem több mint másfél szezont a festés miatt, mert én akartam megcsinálni, meg hát annyit megyek, amennyit éppen erre tudok költeni, az meg nagyon változó. Uh nálam pl az évi 6000 km is ritkán van meg. Órában elvileg most van 29000, állapot alapján sokan reálisnak mondták, de kereskedésből vettem Bp-n németből hozva... Szóval akármennyi lehet. De pl a 4 ütemű családi Wartburgot tavaly ősszel adtam el valós 100ezer km-rel, 4 éves kora óta volt nálunk, sokáig második kocsiként használva, és bár mindenki fikázza, nekünk nem volt vele semmi baj, kellett bele benzin, gumi rá, olajcsere és csók. Szóval közbe-közbe ilyet is ki lehet fogni.
Adja az ég hogy jön és viszi valaki jövő héten.
az 50 euros popipárnáról nem is beszélve , meg a doboz
91-es Gs-t árulnak annyiért mint én az enyém, Táska szettet adom hozzá bent van az árban, csak ez volt 35-ezer, van még 1 hónapom eladni, de csak feszültséget okoz meg teher, ha ez nem vizelet ár akkor mi? még így is ott van hogy alkuképes
Főnök így nehéz lesz.
Sajnos nem az eladó diktál mostanában.
Vagy tényleg széklet-vizelet árban kell kínálni.
Eggyel kevesebb ok az alkudozásra. Szerintem nem lesz kidobott pénz ha csak egy 10-esbe kerül
nem tudom gumit rakassak-e rá, megtérülne-e, 10.000 ft körül van rá, ha van épp gumija
nekem vásárló kell, nem érdeklődő
Igazából nincs időm mutogatni meg ilyenek, meg kedvem sincs, csütörtökön megy állapotfelmérésre a szervizbe, meg megcsinálják a teleszkópot is