Látom megy a Km bizznisz ! Annak idején annyi Km/h tekertem kocsikba, hogy az nosza. Vám előtt fel, utána vissza. Voltak típusok amik mér szinte csukott szemmel mentek. Én is amondó vagyok, az állapot a lényeg és az összkép, nem a kilométer!
Na, a nyári bukásból visszamaradt doboz rögzítési hercehurcám úgy látszódik megoldódik (vagy csak most kezdődik az igazi szopás.. mert innentől fizetős a történet )
Olyan zárat mint ami eredetileg volt, nem találtam... se ebayen se máshol, úgyhogy ezt az utat a kezdeti rendszeres keresések után el is vetettem, és jöttek az alternatíva keresések. Nagy nehezen találtam zárható békazárat, ami csak minimális módosításokat igényel a tartókonzolon. Méret alapján csináltam papírsablont.. elvileg pont jó lesz.. úgyhogy megrendeltem.
Most már csak két dolog izgat, elfér-e az adott helyen, és hogy elég erős lesz e a funkció betöltésére (az eredeti elég masszív darab volt)
Íme a probléma (hátha jár majd még valaki így)
A törött zár, a felfogatása és a doboz az ép zárral, valamint a zárható békazár.
ezek után már nem tudom, hogy megírjam e amit most vettem GS500 ba 24e km van. 11éves. :) A tulaj 45éves kb. megmutatta, és nekem adja, az összes M.O.T-s papírját a motornak. Amin rajta van az évente esedékes angol műszaki vizsgán megjelent motor óra állása. Na persze lehet az, hogy kikötötte az órát amikor messzire ment motorozni. :)
Sajna én leginkább anyagi okok miatt 4-5e km többet sose motorozok egy évben. Pedig van benne többnapos, és egy napos túrák is. :(
A GS450 is megvan már 1.5éve és még 1000-1200 nál tartok vele.. :) Viszont kb. 10 lepedővel van letakarva a garázsba :)
Elég visszaolvasni a fórumon a bejegyzéseidet.. nem kell ide fotó. Ha nagyon akarom minden nap más óraállással tudnám mutogatni a motort, mert mint tudjuk nem egy nagy cucc az óratekerés
Lehet, hogy pont akkora madár, mint az, akitől én vettem a GSX650F-et. Megvett újonnan egy abszolút nem kezdőknek való motort, megijedt tőle, kitalálta, hogy nem neki való a motorozás és most szabadulna tőle.
Nem azzal van a gond...hanem annyi hogy nincs benne 109.. Ne mosdasd magad..71-74 elírás, elnézés lehet.. de a 86-ot a 109-cel nagyon nehéz összekeverni. Úgyhogy ne vetítsél
a lehúzós szerelőt pedig,az anyja hátán kéne..az egész szakmát szétcseszték már..én elkérem a pénzem cserébe meg is kapja amit megrendelt,azt hiszem ez természetes
szabadúszó vagyok,már így annyi időm van amennyit adok magamnak,ez jó és rossz is egyben.nem vagyok milliomos se,de amire kell arra megvan pont a keret.pihenni,wellnessezni megráérek 6láb mélyen
Hát ha faszikám 3 éve végzett a Bivalybasznádi bölcsészfőiskola levelezőjén és még életében nem rakott össze kindertojásos figuránál bonyolultabbat hogyavérbe ossza le hogy a GSX750 az csak 1991-ben volt 5,5 colos 88-ban még csak 5 colos vót ezért törött vót csak belehánytak egy nagyobb kereket?
Nem mindenki bubus.
magam szerelem a vasat jórészt,így van némi belelátásom,illetve lehet olvasni a motor megjelenésében,ki mire használhatta,ez nekem többet jelent mint egy hatjegyű szám
Látom megy a Km bizznisz ! Annak idején annyi Km/h tekertem kocsikba, hogy az nosza. Vám előtt fel, utána vissza. Voltak típusok amik mér szinte csukott szemmel mentek. Én is amondó vagyok, az állapot a lényeg és az összkép, nem a kilométer!