Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A service manual szerint 10-14 bar közt van a normál érték és 8bar a bontási határ.
Hali!

Én idény elején mértem kompressziót. Szelepállítás után, hidegen 12 bar volt mid két henger. Akkor volt 38000 Km benne. Az Álmos Könyv szerint ez még jó!
Tby:köszönöm a választ további szép estét
ganjaninja:Nagyon szép a motorod,vigyázz rá.
Meggyőztél, tavasszal cserélem. Addig összespórolom valahogy azt a két rongyot.
Bár én sosem éreztem hogy tökéletlen lenne az égés...
A tökéletlen égés árthat a motornak...mert akkor ugye sokkal több korom marad bent..ami..a kokszosodás alapja..
..de ez csak szerintem van így...
..amúgy a fene tudja..
A kocsinál vettem észre ,hogy a 60-e-re kiírt gyertya...20 ezer után már nem úgy teszi a dolgát....de lehet ,hogy csak egyedi mutatványról van szó...Minden esetre azóta 20 ezrenként cserélek..és mindig kontrasztos az eltérés..
De most komolyan, az nem olyan mint a motorolaj, hogy ha nincs időben cserélve akkor ártasz a motornak. Vagy de?
Gyilkos!
Éljen a Japó! Mégis csak kicsi szorgos kezek rakták össze
Néhány csavartól, kisebb fémalkatrésztől meg a leömlőtől eltekintve, amik hajlamosabbak berozsdásodni semmi különbség köztük.
És ha hamis akkor mi van?
A gyárit 18 000-nél cseréltem ki. Nem volt semmi baja, csak leszedtem az oldalidomot, és gondoltam ha már itt járok cserélem. Most 41 000 van benne, és még mindig a legelösször cserélt NGK van benne és semmi baja.
Már egyszer itt elmeséltem:
A japóban összeszerelt blokkot Miguel spanyol barátunk becsavarozza a helyére, majd felszereli a japóktól érkező Mitsubishinél gyártott elektronikát, kábelkorbácsokat. Bár a tükröt a japánok biztos szebben illesztik a helyére...
Nem értem mi jobb a japánon! A spanyolban, összeszereléshez használt csavarok is lehet abban a svéd acélgyárban készülnek, mint a japóké.
Nekem, meg Atának is spanyol Gs van/volt, és 40.000 km alatt még karbiszinkron meg szelephézag se kellett neki. Pedig az enyém néha a rendeltetésszerű használat határait is átlépte.
Itt meg már hallottam betegeskedő japán Gs-ekről. Persze pici hibák voltak.
Várom, hogy miért jobb a japán!
GS-nél az nem sok.
Nahallod..............visszahívás,triumph................ni nyeklik meg?

A japo generátor.
55.000 egy Babettába sok. Gondolkozz reálisan!
Már megint kezdik a japánozást!
BAROMSÁG!
"ami nem kínai, az hamis"
..persze az ngk-t is hamisítják
Ami nálunk 990 Magyar pengő Forint.
NGK DPR8EA-9 ez a belevaló
Szép estét mindenkinek:Suzuki gs 500e 2003-as év járatú motorba milyen gyertyát tegyek? Mit ajánlotok?Most,NGK van benne.Köszönöm a válaszokat további szép estét. .
Hát jah...Nem is beszélve az el nem motorozott benzin áráról.
Győztes vagyok
Még 10 évesen bele fog férni a bűvös 30 ezres határba, aztán megspórolsz vagy egy 10-est, mert nem kell majd visszatekerni
Ha valaha banditot vennék biztosítalak hogy nem fogok ferde szemmel nézni................................miután megvettem.
Csak előtte.

Meg alkudni.............emiattis.
Hát én úgy adtam el a GS-t hogy

-Minimum 135ezer kilométer van benne (de lehet hogy több.. csak 65 után vállalok felelősséget)
- Normálisan hajtva 3 Deci olajat eszik 1000-ren, ám amikor ki van nyomva a szeme, akkor tankolásonként utána kell tölteni. De ennek ellenére nem füstöl.. egyáltalán nem
- Hidegen nem volt hajtva, olajcsere periódus és minden szerviz szigorúan betartva
- Vétel után kell neki egy telószimmering, meg meg kell hegeszteni a bukócsövet.. fékbetét elöl a végét járja

Mindezt tetéztem azzal, hogy nem csináltam titkot a patakos akcióból sem

Nem adtam olcsón, mégse alkudtak belőle sokat..

A mostani motoromat is ilyen szellemben árulom, aki megveszi ezzel is elégedett lesz