Én idény elején mértem kompressziót. Szelepállítás után, hidegen 12 bar volt mid két henger. Akkor volt 38000 Km benne. Az Álmos Könyv szerint ez még jó!
A tökéletlen égés árthat a motornak...mert akkor ugye sokkal több korom marad bent..ami..a kokszosodás alapja..
..de ez csak szerintem van így...
..amúgy a fene tudja..
A kocsinál vettem észre ,hogy a 60-e-re kiírt gyertya...20 ezer után már nem úgy teszi a dolgát....de lehet ,hogy csak egyedi mutatványról van szó...Minden esetre azóta 20 ezrenként cserélek..és mindig kontrasztos az eltérés..
És ha hamis akkor mi van?
A gyárit 18 000-nél cseréltem ki. Nem volt semmi baja, csak leszedtem az oldalidomot, és gondoltam ha már itt járok cserélem. Most 41 000 van benne, és még mindig a legelösször cserélt NGK van benne és semmi baja.
Már egyszer itt elmeséltem:
A japóban összeszerelt blokkot Miguel spanyol barátunk becsavarozza a helyére, majd felszereli a japóktól érkező Mitsubishinél gyártott elektronikát, kábelkorbácsokat. Bár a tükröt a japánok biztos szebben illesztik a helyére...
Nem értem mi jobb a japánon! A spanyolban, összeszereléshez használt csavarok is lehet abban a svéd acélgyárban készülnek, mint a japóké.
Nekem, meg Atának is spanyol Gs van/volt, és 40.000 km alatt még karbiszinkron meg szelephézag se kellett neki. Pedig az enyém néha a rendeltetésszerű használat határait is átlépte.
Itt meg már hallottam betegeskedő japán Gs-ekről. Persze pici hibák voltak.
Várom, hogy miért jobb a japán!
Szép estét mindenkinek:Suzuki gs 500e 2003-as év járatú motorba milyen gyertyát tegyek? Mit ajánlotok?Most,NGK van benne.Köszönöm a válaszokat további szép estét. .
-Minimum 135ezer kilométer van benne (de lehet hogy több.. csak 65 után vállalok felelősséget)
- Normálisan hajtva 3 Deci olajat eszik 1000-ren, ám amikor ki van nyomva a szeme, akkor tankolásonként utána kell tölteni. De ennek ellenére nem füstöl.. egyáltalán nem
- Hidegen nem volt hajtva, olajcsere periódus és minden szerviz szigorúan betartva
- Vétel után kell neki egy telószimmering, meg meg kell hegeszteni a bukócsövet.. fékbetét elöl a végét járja
Mindezt tetéztem azzal, hogy nem csináltam titkot a patakos akcióból sem
Nem adtam olcsón, mégse alkudtak belőle sokat..
A mostani motoromat is ilyen szellemben árulom, aki megveszi ezzel is elégedett lesz
Én idény elején mértem kompressziót. Szelepállítás után, hidegen 12 bar volt mid két henger. Akkor volt 38000 Km benne. Az Álmos Könyv szerint ez még jó!
Bár én sosem éreztem hogy tökéletlen lenne az égés...
..de ez csak szerintem van így...
..amúgy a fene tudja..
A kocsinál vettem észre ,hogy a 60-e-re kiírt gyertya...20 ezer után már nem úgy teszi a dolgát....de lehet ,hogy csak egyedi mutatványról van szó...Minden esetre azóta 20 ezrenként cserélek..és mindig kontrasztos az eltérés..
A gyárit 18 000-nél cseréltem ki. Nem volt semmi baja, csak leszedtem az oldalidomot, és gondoltam ha már itt járok cserélem. Most 41 000 van benne, és még mindig a legelösször cserélt NGK van benne és semmi baja.
A japóban összeszerelt blokkot Miguel spanyol barátunk becsavarozza a helyére, majd felszereli a japóktól érkező Mitsubishinél gyártott elektronikát, kábelkorbácsokat. Bár a tükröt a japánok biztos szebben illesztik a helyére...
Nem értem mi jobb a japánon! A spanyolban, összeszereléshez használt csavarok is lehet abban a svéd acélgyárban készülnek, mint a japóké.
Nekem, meg Atának is spanyol Gs van/volt, és 40.000 km alatt még karbiszinkron meg szelephézag se kellett neki. Pedig az enyém néha a rendeltetésszerű használat határait is átlépte.
Itt meg már hallottam betegeskedő japán Gs-ekről. Persze pici hibák voltak.
Várom, hogy miért jobb a japán!
A japo generátor.
BAROMSÁG!
Győztes vagyok
Csak előtte.
Meg alkudni.............emiattis.
-Minimum 135ezer kilométer van benne (de lehet hogy több.. csak 65 után vállalok felelősséget)
- Normálisan hajtva 3 Deci olajat eszik 1000-ren, ám amikor ki van nyomva a szeme, akkor tankolásonként utána kell tölteni. De ennek ellenére nem füstöl.. egyáltalán nem
- Hidegen nem volt hajtva, olajcsere periódus és minden szerviz szigorúan betartva
- Vétel után kell neki egy telószimmering, meg meg kell hegeszteni a bukócsövet.. fékbetét elöl a végét járja
Mindezt tetéztem azzal, hogy nem csináltam titkot a patakos akcióból sem
Nem adtam olcsón, mégse alkudtak belőle sokat..
A mostani motoromat is ilyen szellemben árulom, aki megveszi ezzel is elégedett lesz