Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a vicc hogy annyira nincs időm motorozni, hogy simán sanszos hogy ferde szemmel néznek majd rám ha el akarom adni a gépet. 5éves lesz
jövő februárban, és van benne 14000Km...
A többiek gyorsabban mennek kanyarban...na de az egyenesek...a belét kitaposom....cserébe megkap mindent..sőt...túlzásba is viszem a pátyolgatást
Mért már valaki kompressziót? Mekkora a jó érték?
az sem jó ha tulaj túl becsületes, nem baj hogy egy kicsit lódít csak olyat mondjon amit hallani szeretnénk.
pl. ugye nem volt hajtva?
á dehogy!
Az viccesebb amikor 20-25 ezer km van a 10 év fölötti motorokban...
Az enyém szervizkönyves...de manapság már az sem probléma
Occóééé újat :)
Az én szarom az átvétel pillanatától nálunk volt..és valóban sokáig csak állt a garázsban...meg aztán szerintem jóval kevesebbet megyek mint a többiek...mégis 43-e fölött vagyok...
Rétes túra..+ a múltkori Mecsek burger meeting mindjárt ezer km.fölötti futás..kis kiruccanások 250-300 km Idén 5000 körül mentem...pedig többet szerettem volna..
Eddig nem volt vele gond igaz kb 2500km mentem csak. Ebben főleg Mátra volt.
visszatekerjük 15re? megbeszélem a tulajjal, de szerintem belefér még ebbe az árba
Mire? Meg miért? Ezt most nem értem
Az általános elvárások szerint, nagyjából így kellene kinéznie egy "motort keresek" típusú hirdetésnek

"Keresem azt a madarat, aki eladná újonnan vásárolt 10 éves motorkerékpárját, lehetőleg az új ár harmada alatt. További feltételeim a motorral szemben, futása ne legyen több mint 15 000 kilométer, ez is lehetőleg havi egyszeri 100 kilométeres átmozgató motorozások alkalmával begyűjtött kilométerekből legyen, továbbá legyen garázsban tartott, vezetett szervizkönyves és teljesen KARCMENTES.

Amennyiben önnek ilyen motorja van és eladná, keressen meg! Ugyanakkor felhívnám a figyelmét ha a fenti kritériumoknak nem felel meg a motor, kifizetettem önnel a leutazásom költségeit.. ha akadékoskodik az aznapra kiesett munkabérem is!"

ha esetleg akad köztünk kezdő motoros...sok okosság van benne! haladóknak is érdemes elolvasni
http://users.atw.hu/motocross4...
veszélyesnek tartom mert így fékezésnél túl nagy csavaróerő hat a konzolra és ne agy isten......
Én így vettem
No meg az ezekkel harmonizáló ár
Amit az utóbbi időben az NKH-nál tapasztaltam , abból kiindulva semmi gáz nem lesz!
Olyanokat láttam ott, hivatalos vizsgán gond nélkül átmenni hogy csak néztem.
Mond GSS-nek.
"Nemdohányzó, garázsban tartott idős hölgy tulajtól!"....
Ettől függetlenül jól mondja a tetovált angyal! Állapot és nem km az ami számít.
cube667.
Még ilyen kormánymagasítást nem láttam, nem tudom mennyire vizsgaképes
Őőőőő egy 11 éves járgánytól mennyit várnál reálisan?

Vagy ha kicsit gonoszkodó akarnék lenni mennyivel parancsolja kérem?
Megóggyuk hogy annyi legyen.
Nem azzal foglalkozz, hogy mit mutat a km óra, az esetek többségében úgyis tekergetve van. Amivel viszont foglalkozz, az az általános állapot és a kompresszió! Ha ez a kettő jó, akkor nagyon nagy gáz nem lehet a motorral! Egyébként az első 420-ért egyáltalán nem rossz vétel, úgyis lehet belőle valamennyit alkudni.
Ne csutkakormányost mert nagyon kényelmetlen, én is most alakítottam át
Szerintem ha mondjuk 2003-2004-ben gondolkodsz akkor inkább az előbbi mert az még japán.
Semmi gond
A lószart sok...
Köszi! Bocs én voltam a hibás, egy kicsit tágan adtam meg az igényeimet. Az első még jó lenne csak sok benne a km, a második meg picit régi. Max 10 évesig gondolkodok...