Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ingázás, ügyintézés, rokonlátogatás.
Tavasszal Ausztria innenső széle és 48 órás, augusztusban Tátra, meg közben pár kisebb kiruccanás.
Így tartok idén 16 ezernél. Mondjuk olyan nagyon sokat már nem teszek rá, ilyen időben jobbára csak a kötelező utakat pipálom ki. Bár szerintem lesz azért még olyan idő, amikor élvezettel lehet menni amolyan egy-két-háromszázas kis karikákat.
A többnapos túrák megnyomják ám.
Én is 12 ezer körül mentem, de én csak egynaposakat. Szinte minden hétvégén gurultam, amikor ráértem és az időjárás engedte.
Sosem tudtam felfogni hogy minek tartja,szervizeli,fiet rá kötelezőket ha nem használja.
Simán ingázással és két ványadt 3 napos nyaralással elértem 12e-ret.
Egy hasonló kelt el rokonságomból 890-ért. Az tuti pöpec állapotban volt nem sok km-el.
Ránézésre ez is jó állapotúnak tűnik, lehet a km több benne. De azért ez sem az a motor, aminek sok lenne akár az 50-60 ezer!
Tényleg mondtam volna ilyet (mmint hogy cbr-t kell venni )

Amúgy az őszinte motorokat jobban szeretem mint a lutrit. Jobb megvenni valamit olcsón, úgy hogy tudni mi nyűgje volt eddig, vagy van éppen.. mint venni drágábban valamit amiről utána derülnek ki a turpisságok.

Évi 10 ezret tettek bele átlagosan évente... a második tulaj meg inkább olyan 12 körül. Ez teljesen reális.
Én nem tudom elképzelni (vagy inkább nem akarom) hogy lehet ennél kevesebbet motorozni (főleg tartósan), mert idén is mentem 10 ezer kilométert úgy hogy se időm, se pénzem nem volt motorozni.. (gyakorlatilag augusztus óta nem is nagyon nőttek a kilométerek)

Amúgy mennyivel olcsóbb ez mint a többi?
Valami köcsög biztos felpiszkálta az agyát...
Krissal! Annyit igérj meg, ha megveszed kipróbálhatom. Mégis csak én találtam rá.
Rápörögtél a CBR témára.
Dipshit, valahol írtad, hogy te ezt vennéd, na ez legalább egy reális motor, nem is 24ezer van benne
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-6243143

93
000 km
Mi volt összetörve?
Tank, villa, első kerék, elemek.
Honnan való a motor?
Magyar, mondta elfelejtettem, 11 ezer volt benne vételkor.
Mennyit etettél vele?
4,2 a legkevesebb, de ha húzta neki és dobozok, sima 7 liter.
Mennyit ment vele?
82000 km (micsoda matematika van bennem )
Vezérműlánc még nem csörög, de nem is volt még cserélve.
Érdeklődni lehet a szervizben, ahova hordta:
Reál motor győr a Zirc-i 600-as.

Szóval, ha ez egy XJ lenne, azt is mondanám, hogy ok, szinte patika, de egy CBR-ben azért nem vagyok biztos, de alapnak jó lesz, majd ezekhez tudom a többit hasonlítani.
Ezekről a csavarokról csak annyit, hogy a 4 kormányrögzítő, meg a 4 tükörrögzítő a hozzá való kis imbuszkulccsal együtt nem volt egy ezres rozsdamentes változatban.... És csak nagyon minimális felületi rozsdáról van szó, ami inkább esztétikai okokból cserélendő...

Nem is értem miért ilyen tételen spóroltak, dehát megtették.
Köszöni a motorom..és igyekszem vigyázni rá..de hát ember tervez....a többit tudod
Úgy hallottam, hogy ha szar, akkor mindenképp szar, ha meg jó, akkor mindenképp jó. Minimális eltérés lehet, de sok nem. Persze nem vagyok szerelő.
Nem bizony! És bár úgy tartják, hogy teljes folytószelep nyításal kell mérni, az sem számít ha nem. Én mértem ígyis-úgyis, ugyan az lett a végeredmény.
1-2 tizednél nagyobb eltérést sztem nem tud így produkálni.
Azt tapasztaltam, hogy a kompresszió akksi és önindító függő is. tehát jobban forog magasabb érték. Fontosabb adat inkább a hengerek közötti különbség.
Az első Skodám motorjában a végén talán 3-4 bar lehetett, de még akkor is meg tudtam csapatni a farát, csak már nem olyan könnyen.
Tudom nem vigasz, de 8-al is pöcre fog indulni. Csak esetleg már nem fog úgy húzni, meg esetleg enni fogja az olajat. De amíg 10 addig jó!
Én 10bar nyomást mértem hidegen. Pöcre indul hidegben is.
Láttam bontóban 2005-ös spanyol vázat, siralmas volt, rozsda hegyek. A kormányon lévő imbusz csavar krómozás ellenére tiszta rozsda
Henger főtengő gyári... mert az bontott volt. Csak a csapágyak lettek meg a gyűrűk gyári újra cserélve

Váltó is gyári.. meg a hengerfej is az volt.
Hacsak nem bontott motyó került bele.
Akkor akárhogy is nézem, az a 135000km csak 65000, már ami a blokkot illeti...
fórumosnak eladom 400 alatt ,
Vétel után közvetlen. Olajhiány miatt főtengő meg úgy minden ment a levesbe

Jó volt
az első az enyém
És nem km-t veszünk hanem állapotot, főleg gsnél.. ahol semeddig nem tart órát tekerni, de te tudod
Jól emlékszem, hogy a blokkod egyszer fel volt újítva?