Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg cser 150-160/70/17
(azért eladó mert keskeny nekem
A GS miért nem jó nagyon nagy túrára? Félted a kilométerektől? Nem lenne vele semmi gondod
elado continetal 130/70/17 95% AZ ÁRA 10E
TEL:06307316232
Sulyiék is olyan DRZ-kkel mentek Afrikát kerülni..és tényleg nagyon jó a célra. Nekem is a listán van.. 1 henger nagy tank, egyszerű konstrukció

Amúgy ha megnézed a krími galériát, ott is ilyen DRZ-je volt a két útitársamnak
Mivel én is nagyon nagy túrán gondolkozok, és ehhez keresek motort. Sok sok gondolkodás után arra jutottam, hogy a Mező Jani átalakított DRZ je a legmegfelelőbb motor erre. Azt kell megvenni. Vagy a licencét. :) Nem hiába van ilyen saját motorja. Pedig ő már kipróbált egy pár motor hosszabb távokon is a tartós teszteken stb.
DR zebra ojeee
3 mázsa körül már nem sokat számítanak a plusz kilók.. nehéz ez mindenhogy. Viszont egy ilyen csővel nem érne le semmi a motor elejéből. A GSA-kon is ilyen jellegű mindent körbeölelő bukócső van

Földúton szarakodás közben, 0-10km/h között napjánban egyszer szokásom lefektetni a motort, úgyhogy biztos hasznos lenne.

De még nincs tiszta elképzelésem arról hogy ez milyen vastag csőből kéne megcsinálni, meg még a rögzítési pontok is homályosak. Annyi biztos hogy a fejidomot nem, a hasidomot lehet hozzá alakítani ha azon múlik.

Ha pedig tisztán anyagi oldalról nézem, valószínű jobban járok a motorcserével
Hy!

Ne csinálj rá ilyen bukócsövet. Így is elég hatalmas ez a motor. Próbálgasd az eladását, és majd a DR400. Csak türelem. :) Úgyis jön a tél.
Szerintem egy jó árral el fog kelni a motorod.

Más.
Mai nap lehet, hogy veszek ide kintre egy GS500-t. :) Azért szépeket lehetne kirándulni Angliába is...
No majd írok a fejleményekről.

üdv
Kobra
A múlt héten azt hittem vége a motorozásnak erre az évre, szét is szedtem a gépet átalakításra. Ebben a jó időben nem bírtam megállni és összeraktam (kicsit hiányos) és menni kell egy kicsit. Ti bírjátok?
Ohh sokat gondoltam arra ,hogy levágom a hátsó traktust...utálom ha mögém akarnak pofátlankodni...de aztán..ha mégis eladódna...gyanítom hátrányomra lenne...ezért kell a "púp"!
Az "A"..de kurva nehéz lesz a motorod!
Hát a kollégának igaza van.

Nézd meg a motorbgyó hatkilós irtóronda donaldkacsaszín stuntborzalmát.
Azt el tudnád készíteni segítséggel.

Ez nem és tényleg szart sem ér.
brrr...!
(szerintem)
Sokat, többet mint gondolnád. A rögzítési pontok is érdekesek lehetnek, hogy hova? Nagy, nehéz, Ha nem tudod rendesen rögzíteni, akkor ez a monstrum töri szét az idomot bukásnál. Felejtős, légy optimista nem perecelsz, és kész.
sztem fasza
ehhe

ahoj földim

Ilyesmi irányban képzelem el a cuccot.. ez még csak afféle első ötlet skicc

Egyelőre egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy saját kezecskéimmel meg tudom csinálni
Mennyit kérhet el egy lakatos egy ilyen munkáért?

A képen nem tudom mennyire látszódik, de a középső rész az kiáll a motor síkjából, ha eldől a motor azon támaszkodna meg
Minnél kevesebb a hegesztés annál szebb és jobb.A hegesztést ha lecsiszolod ott elvékonyodik az anyag és nem lesz egyenletes.
Ha marad a hegesztés ott szépnek kell lennie.
Kevés hegesztés és azok is illesztéseknél.
És a csomópontok meg az erővektorok inkább nyomásra kell tervezni.
De építészként lesz fogalmad róla.
Na igen, a szimmetria volt az első ami bennem is felmerült.. meg hogy talán egyszerűbb sok kisebb szegmensből felépíteni a bukócsövet, mint kevés nagy, többször hajlított cuccból

Mivel tulajdonképpen nulla érdeklődés van a Divire (egy-két csereajánlattól eltekintve) lehet hogy építés lesz a dologból és nem eladás
Igazából a Safety Hungarysok bukócsövét a GSA 1200 bukócsövét szeretném valahogy összekombinálni, úgy hogy a fejidomot is védje, valamint legyen rács a fényszóró előtt

Persze fontos hogy a bukócső csak akkor érjen le amikor már minden mind1..
GSS volt ukrajnában.Egy telószimering bánta de az BMW volt.

Én a mostani konfiggal fogak nélkül végezném olyan kemény lesz a cucc.

Mint mondtam a tigerrel KB úgy mennék mint a mostani legtöbb osztrákos GSA-asok.

Kivétel hogy nem fog megdögleni a szöghajtás és a komplett gép olcsóbb lesz mint eme szöghajtás javításának a fele.

És mindezt majd 4-5 év mulva mikor a speeddel játszadozom nyugaton ami nem másfél hanem 2-2,5 milla lesz.


Csőhajlító:
Nem egy olyan nagy dolog.De pár buktató akad.Az egyik hogy pont ugyanazt a szöget és ívet lemásolni egy olcsó hajlítóval irtó nehéz.
Tehát két ugyanolyan csak szemre lesz ugyanolyan,vagy arra sem.
A másik hogy ha túlhúzod berogy a cső.

És a vékony cső sem a legjobb mert az mindíg berogy.
Részemről lezártam a témát

Egyszer menj el egy ilyen "szüttyögős" társasággal motorozni, akkor majd talán leomlanak a falak.
Én is baromi szkeptikus voltam a kategóriával szemben, de már mint ahogy a helyzet is mutatja.. megtértem, mert láttam mit lehet a kategória egyik leggyengébb motorjával (DRZ400S) is csinálni, és nekem átjött az üzenet. Nagyobb szabadságérzést mint amit ez a kategória nyújt, semmi más nem tud adni a motoros túrázásban

Amúgy keletre és a balkánra nyugodtan mehetsz a triplával is, ez ne tartson vissza. Max nem tudsz majd egy-két szép helyet megnézni mert elfogy az út


Más

Régebben hajlítottam rézcsövet napkollektorhoz (nem volt nagy dolog).. viszont most elgondolkodtam azon hogy magamnak hajlítanék csőből bukókeretet, körbe a Divi elejére (védené az idomot, és lenne rajta hely kiegészítő lámpának)

Mennyire nehéz egy egyszerű csőhajlító cuccal bánni (szinte totál keződként), hogy jó is legyen a végtermék?
Hibás gondolatmenet.
Nem földútra kell hanem az átlag osztrák aszfaltnál rosszabra és olyan helyre ahol ha ottmarad a kramanc egyéb gond miatt nem leszek idegbeteg az összeg miatt.
3-4 kiló közti motor nem másfél kétmilla.
És szeretek sietni.
És a 120-130 max az nem 120-130 átlag.Már mondtam.
Két, inkább aszfaltos motort tartani fölösleges ha úgyis túrázásra lenne használva mindkettő.

Keleten nem fogsz átkötő szakaszon huzamosabb ideig 140-150-nel menni, mert ahol arra alkalmas az út, ott ott lesz a traffipaxos rendőr is, ahol meg nem lenne alkalmas rá az út (többség az ilyen) ott meg bőven elég a 110-120 amit egy átlag enduró tud. Meg most érted.. elmész túrázni, rászánod az időt a kalandra, akkor nem kell sehova sietni, és nem kell 150-nel menni.. lehet menni a kertek alatt a látványosságok között (ami mellesleg többszörös élmény mint átrohanni egy tetszőleges átkötő szakaszon a két pont között..két pont közötti közlekedésre különben is az autó való. A motorral két pontot élménnyel szokás összekötni, nem a legrövidebb útszakasszal..kivéve ha a legrövidebb út azt jelenti, hogy toronyiránt )

Akárhány komoly túrázót megkérdezel, kis könnyű endurót fog ajánlani nem teljesen aszfaltos túrákra, mivel van már rendes utcai motorod. Ezek a köztes megoldások a melák állatoknak, meg 1 motort mindenre használóknak valóak.

Meg az se mind1 hogy 50x6 vagy 50x4 liter amit a két hét alatt elpöfög az ember.

Azt meg ne magyarázd be hogy 120-150-es tempót rendszeresen meglépve 6 liternél kevesebbet eszik egy tigris
Hű!
Vagy nem akarnak földutazni.

Mert nem és kész...............földút mindenhol egyforma................földes.Azért nem megyek 4-5e Km-t.
Ha vágja, fúrja a vázat, és nincs átalakítási engedély, akkor bukta, meg leveszik a rendszámot...