Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát............normál átkötőn ahol jó az aszfalt nem ritka a 140-150-es tempóval loholás.
Birja ezt az egyhenger 50-ló 2-300 Km-es etapokban egésznap?
A segédváz kialakításba senki nem köthet bele.

Legyen rajta fény szabványosan oszt csá.
Vázcsere minden műszaki előtt?
Én arra is lusta voltam hogy a full lefóliázott autómhoz csere oldalsó szélvédőket vegyek műszakira. Pedig ezt sokan csinálják. De a vázcsere elég meredek.
Igazából ha vesz egy alakítható segédvázat, akkor kétévente széria fenékkel viheti műszakira
Bár szerintem ha minden a helyére kerül, (index, féklámpa, rendszámtábla...) akkor nem tudom mi problémás lehetne. Műszakin ezeket nézik először, meg a fékeket, aztán már írják is a számlát...
Te nem láttad hogy az enyém milyen első gumival ment át a műszakin. Páran itt látták.
Aztán szegény az életben nem műszakizza le!
Ganja! Szerintem meg ha mindenképp le akarod tiltani a 2 személy szállításának lehetőségét, akkor flexeld le és csináld meg úgy a hátulját, mint amilyen a Kawáknak van a Mad Max-ben. Ott is el van távolítva a hátulja, és hátrafele kilóg a hátsókerék. Nagyon kakas!
Ilyenem volt. Lemaradt a vidi alól.
És felújítás nélkül szerinted mit lehet érte kérni?

Kaptam már többször is 80e körüli ajánlatot, de keveselltem érte...
Eltévedt figura......
A veteránon pont nem lehet keresni!
Majd vesz ő is egy, amúgy a célra alkalmatlan ólomnehezéket, aminek jó a marketingje..aztán rájön hogy mégiscsak a 20-50 ló közötti egyhengeres szüttyögő az igazi ilyen célra.

Érdekes módon akiket ismerek, és több motort tartanak fent, mind ilyen max 50 lovas egyhengeressel szüttyögnek keletre, vagy délre.. de lényeg az hogy jó messzire, sokszor földutazva.

..és az is érdekes hogy az első számú, vagy civilizált országokba használt motorja mindegyikőjüknek 1000 ccm feletti Aztán mégis elvannak a szüttyögőkkel ha a célország megkívánja.

Általában a kezdők és azok akik nem akarnak, vagy tehetik meg hogy több motort tartsanak mennek kalandozni ezeknél az egyhengeres szüttyögőknél nagyobb motorokkal.
Igazán ez a gond, hogy nem is a stílusom, tehát max. a haszonszerzés lenne a célja!
A 250-es Simsonomra ráment 4 év, és 450000 Ft. Még nem volt kész teljesen! Ne akarj veteránozni!
Erre gondoltam:

seat cover
Na föladtam, beütöd a google-ba, hogy "cowl cover gs500" és a képtalálatok között azt is megtalálod (így ni ), amit legelőször linkeltem, de sajna nincs hozzá vásárlási lehetőség...

Ha a "seat cover gs500"-at ütöd be, akkor meg ilyen ülésre húzható csúszásgátló okosságot tudsz találni, és venni is:
Felnit feketére!
"Nem akarok egyhengeres 50 lovas géppel szüttyögni."
Becsuktam a fülem, és számoltam háromig....
Néhány megoldás: GS upgrade
Itt meg egy R1-ét tették rá, ráadásul narancs árnyalattal
Találtam hasonlót, csak sajnos drága (200$)

TITAN 4
korróziógátló alapozóval szokták lekenni, mivel polír után gyorsabban "rohad".