Vázcsere minden műszaki előtt?
Én arra is lusta voltam hogy a full lefóliázott autómhoz csere oldalsó szélvédőket vegyek műszakira. Pedig ezt sokan csinálják. De a vázcsere elég meredek.
Bár szerintem ha minden a helyére kerül, (index, féklámpa, rendszámtábla...) akkor nem tudom mi problémás lehetne. Műszakin ezeket nézik először, meg a fékeket, aztán már írják is a számlát...
Ganja! Szerintem meg ha mindenképp le akarod tiltani a 2 személy szállításának lehetőségét, akkor flexeld le és csináld meg úgy a hátulját, mint amilyen a Kawáknak van a Mad Max-ben. Ott is el van távolítva a hátulja, és hátrafele kilóg a hátsókerék. Nagyon kakas!
Majd vesz ő is egy, amúgy a célra alkalmatlan ólomnehezéket, aminek jó a marketingje..aztán rájön hogy mégiscsak a 20-50 ló közötti egyhengeres szüttyögő az igazi ilyen célra.
Érdekes módon akiket ismerek, és több motort tartanak fent, mind ilyen max 50 lovas egyhengeressel szüttyögnek keletre, vagy délre.. de lényeg az hogy jó messzire, sokszor földutazva.
..és az is érdekes hogy az első számú, vagy civilizált országokba használt motorja mindegyikőjüknek 1000 ccm feletti Aztán mégis elvannak a szüttyögőkkel ha a célország megkívánja.
Általában a kezdők és azok akik nem akarnak, vagy tehetik meg hogy több motort tartsanak mennek kalandozni ezeknél az egyhengeres szüttyögőknél nagyobb motorokkal.
Na föladtam, beütöd a google-ba, hogy "cowl cover gs500" és a képtalálatok között azt is megtalálod (így ni ), amit legelőször linkeltem, de sajna nincs hozzá vásárlási lehetőség...
Ha a "seat cover gs500"-at ütöd be, akkor meg ilyen ülésre húzható csúszásgátló okosságot tudsz találni, és venni is:
Birja ezt az egyhenger 50-ló 2-300 Km-es etapokban egésznap?