Így vettem és ez volt a legnagyobb ötlete az előző tulajnak, ültem szarvoson és nagyon nem az igazi....most jól terelgethető és nagyon barátságos, nem véletlen, hogy a ráncfelvarrás után már ilyen kormányt kapott.
a hsz.odat :
" Egy motor lehetőleg legyen gyári, vagy ha változtatás akkor inkább motorikus, vagy telo stb., az eredeti látványt kevésbé változtató. Vagy valami gyári kiegészítő."
ganjának is magyarázd el !
Tby -nek ! szép lett a géped ! (farokidom azért lessz ugye ?!)
Így van. Feltudtál váltani 4.-be: 80 utazó. A motor megélhette magát, bizonyította mit tud, és ebben a teljességben jól érezted magad rajta. Manapság pedig sok motornál 2-3nál tovább nem jutsz a hatból 80-100 körül, és a motor kihasználatlanul búslakodik alattad, aztán előbb utóbb az utasa is, vagy belekergeti magát valami fatális szabálytalanságba.
A TS125-öst nagyon szerettem. 2,3l volt a rekordom 100km-en, de átlagosan 2,7-3,5l között. 105 volt vége, és úgy terelgethető mint egy cross gép! Kell ennél több? Állítom, hogy az egyik legjobb gép, óriási motortörténeti múlttal, ami egészen a németi hitleri wehrmachtig nyúlik vissza. Ehhez képest ezt még tényleg fillérekért lehet kapni, nem is értem. Nem véletlenül volt postásmotor. Csak ajánlani tudom.
Becsülöm a megszállotságodat. Gondolom azért van neked is GS-ed mert nagyon hasonlít egyszerűségével a veteránokra és nagyon kellemes vele motorozni. Én MZ párti voltam
Akkor pedig várj vele pár évet, addig szép lassan csináltasd meg, így észre sem veszed a kiadásokat, nem is fáraszt le stb.,és ...... utána nagyot szakíthatsz rajta.
" Keresnék rajta" ?!? --- ne sértegess! Látszik, hogy nem mentél még ilyennel, vagy rosszul volt beállítva. Különleges élmény, eladni vétek. Ha más betolni a nappaliba dísztárgynak!
Nem is az, csak ha elkezdem számolni, hogy mindent újrakrómozni, új akksi, új gyertyák, újrakábelezés, új papucsok, rozsda eltüntetése, újrafényezés, bowdencsere, folyadékok cseréje, ....
A végén ott lennék, hogy nem biztos keresnék rajta...
egy másik haverom a Pannóniákat gyűjti kb. 30db van neki lepukkanva, adja veszi őket, felújítja. A múltkor egy rendőr P21-est restaurált 1milla körül ment el
Nekem Ts125-öm volt azonnali átalakítással a hátsósárvédő végének megmetszésével onnan, ahol találkozik az ülés alatti borzasztó küllemű öntvénnyel. Baromi pofás lett tőle a hátulja, de az egész gépet feldobta.
Sajnos egyre többet. Ha kitartó vagy nagyon: lepukkant 150.000, de a jellemző 2és 3 kilo között és elég lepukkant. Ráadásul alig van. Egy jó inkább 4-5kilo körül, de a németeknél 3-5000 euro lazán. A 250-esek is egyre drágábbak: egy jó 250-300.000 Ft körül megy, kint pedig megint horror ára van már. Itthon 1-2 éve még filléres tétel volt. Élveztem, hogy milyen jó gép, mégis olcsó. Ált. nem így szokott lenni.
Nem is szívesen írok róla. Mondjuk én már bebiztosítottam magam: 5db-vel rendelkezem, de akkor is.
Így van Csaba, Én is abban a korban nőttem fel alakítgattam is a motorjaimat. Megvettem az új MZ-t rögtön azon filóztam mit kéne rajta változtatni. de az ízlésesség határain belül. A veteránokat nézni szeretem, motorozni már nem annyira. Van egy barátom akinek van egy 250-es Jáwája, minden csavarja felújítva, évente egyszer előveszi.
" Egy motor lehetőleg legyen gyári, vagy ha változtatás akkor inkább motorikus, vagy telo stb., az eredeti látványt kevésbé változtató. Vagy valami gyári kiegészítő."
ganjának is magyarázd el !
Tby -nek ! szép lett a géped ! (farokidom azért lessz ugye ?!)
bár ilyen állapotban lenne az enyém is
A végén ott lennék, hogy nem biztos keresnék rajta...
Nem tudom érdemes-e egyáltalán hozzákezdeni, nagyon sok munka lenne vele...
Nem is szívesen írok róla. Mondjuk én már bebiztosítottam magam: 5db-vel rendelkezem, de akkor is.