Az átalakítás 80-as években volt nagy divat Magyarországon, a hiánygazdaság és a nyomor okán. Mi pl. orosz versenykerékpárból csináltunk mouintain bike-t egyenes kormánnyal, teleragasztottuk a legjobb nyugati cégek reklámmatricáival és mi voltunk a királyok: szó szerint. Beszopták, hogy valami csodagép, mi pedig csak röhögtünk! Mások motorokat alakítgattak át, ......... akkor szerintem inkább indokolt volt.
Most viszont olyat veszel, amilyet akarsz, ha pedig egyéniség kell, akkor, amiből kevés van, vagy veterán. A Jawat többet nem ajánlom már senkinek: úgy veszem észre egyre csak megy fel az ára, nehogy én legyek az oka. Ez olyan lenne mintha saját magamat rúgnám tökön!
Na az a link az nagyon gáz az engem is taszít. Az ülés cserét csak tank cserével és ülésidommal lámpával együtt lehet. Ha valamelyiket kihagynám akkor faragnom kellene
http://www.sportmotor.hu/motor... -------------------------- de én se vagyok átalakításpárti. És hogy miért: a képek magukért beszélnek. Egy motor lehetőleg legyen gyári, vagy ha változtatás akkor inkább motorikus, vagy telo stb., az eredeti látványt kevésbé változtató. Vagy valami gyári kiegészítő. / Egyébként ennél a GS- nél nem találom az átalakítást olyan tragikusnak, nem annyira kult motor, hogy ez annyira számítana. Egyébként a régi design sztem is egyértelműen szebb. Különben az üléscsere hasznos, mert összehasonlíthatatlanul kényelmesebb az új. / Az átalakításos őrület hibájába sok gyár is beleesik, számtalan példa van, hogy az "új " motor sokkal trágyább lesz mint a kiindulás.
Igazad van neked is, a vételnél nekem is döntő a gyári érintetlen állapot. Utána megpróbálok egy kis egyénit belevinni, amitől kényelmesebb talán szebb lesz számomra. A típushibákra megpróbálok megoldást találni
Talán mert a többség még egyszer el szeretné adni a motorját, és nem akar felesleges magyarázkodásokba belebonyolódni, hogy miért nem gyári a motor.. meg egyébként is, minek hozzányúlni valamihez ami működik, és még gyári is. Én szeretem ha látszódik egy motoron a kora, és annak a kornak a lenyomata amikor készült.
Reneszánsz festményt se szokás megvétel után Barokk stílusjegyekkel ellátni..hogy kicsit fiatalítsunk rajta
A kényelem is közrejátszott a cserénél, ez sokkal kényelmesebb. A színe ugyanaz csak sokkal szebb a fényezése ugyanis az még a gyári 90-es. A lecserélt dolgok biznisz tárgyát képezi. Fekete hátsó rész érdekel.
Most viszont olyat veszel, amilyet akarsz, ha pedig egyéniség kell, akkor, amiből kevés van, vagy veterán. A Jawat többet nem ajánlom már senkinek: úgy veszem észre egyre csak megy fel az ára, nehogy én legyek az oka. Ez olyan lenne mintha saját magamat rúgnám tökön!
Ami nem teccik kukaba.
http://www.sportmotor.hu/motor... -------------------------- de én se vagyok átalakításpárti. És hogy miért: a képek magukért beszélnek. Egy motor lehetőleg legyen gyári, vagy ha változtatás akkor inkább motorikus, vagy telo stb., az eredeti látványt kevésbé változtató. Vagy valami gyári kiegészítő. / Egyébként ennél a GS- nél nem találom az átalakítást olyan tragikusnak, nem annyira kult motor, hogy ez annyira számítana. Egyébként a régi design sztem is egyértelműen szebb. Különben az üléscsere hasznos, mert összehasonlíthatatlanul kényelmesebb az új. / Az átalakításos őrület hibájába sok gyár is beleesik, számtalan példa van, hogy az "új " motor sokkal trágyább lesz mint a kiindulás.
Reneszánsz festményt se szokás megvétel után Barokk stílusjegyekkel ellátni..hogy kicsit fiatalítsunk rajta
Téli gumi az apróban
Nekem van, épp ma hoztam fel anyáméktól!
Csörögj rám, visszahívlak és megdumáljuk: 30-645-8706
L.
A másik egy teherautós valencia kis marokkóval decemberi hidegben streettel.