Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldtem a fotókat...
Az átalakítás 80-as években volt nagy divat Magyarországon, a hiánygazdaság és a nyomor okán. Mi pl. orosz versenykerékpárból csináltunk mouintain bike-t egyenes kormánnyal, teleragasztottuk a legjobb nyugati cégek reklámmatricáival és mi voltunk a királyok: szó szerint. Beszopták, hogy valami csodagép, mi pedig csak röhögtünk! Mások motorokat alakítgattak át, ......... akkor szerintem inkább indokolt volt.
Most viszont olyat veszel, amilyet akarsz, ha pedig egyéniség kell, akkor, amiből kevés van, vagy veterán. A Jawat többet nem ajánlom már senkinek: úgy veszem észre egyre csak megy fel az ára, nehogy én legyek az oka. Ez olyan lenne mintha saját magamat rúgnám tökön!
Na az a link az nagyon gáz az engem is taszít. Az ülés cserét csak tank cserével és ülésidommal lámpával együtt lehet. Ha valamelyiket kihagynám akkor faragnom kellene
Eljen a alakitas,faragas.Kar hogy nincd tuntetos smile.
Ami nem teccik kukaba.
Tby: Nem neked szánom!

http://www.sportmotor.hu/motor... -------------------------- de én se vagyok átalakításpárti. És hogy miért: a képek magukért beszélnek. Egy motor lehetőleg legyen gyári, vagy ha változtatás akkor inkább motorikus, vagy telo stb., az eredeti látványt kevésbé változtató. Vagy valami gyári kiegészítő. / Egyébként ennél a GS- nél nem találom az átalakítást olyan tragikusnak, nem annyira kult motor, hogy ez annyira számítana. Egyébként a régi design sztem is egyértelműen szebb. Különben az üléscsere hasznos, mert összehasonlíthatatlanul kényelmesebb az új. / Az átalakításos őrület hibájába sok gyár is beleesik, számtalan példa van, hogy az "új " motor sokkal trágyább lesz mint a kiindulás.
Igazad van neked is, a vételnél nekem is döntő a gyári érintetlen állapot. Utána megpróbálok egy kis egyénit belevinni, amitől kényelmesebb talán szebb lesz számomra. A típushibákra megpróbálok megoldást találni
Krissal, te a tiédet már átalakított kormánnyal vetted, vagy te cserélted le a csutkát szarvkormányra?
Talán mert a többség még egyszer el szeretné adni a motorját, és nem akar felesleges magyarázkodásokba belebonyolódni, hogy miért nem gyári a motor.. meg egyébként is, minek hozzányúlni valamihez ami működik, és még gyári is. Én szeretem ha látszódik egy motoron a kora, és annak a kornak a lenyomata amikor készült.

Reneszánsz festményt se szokás megvétel után Barokk stílusjegyekkel ellátni..hogy kicsit fiatalítsunk rajta
Vissza mégsem akarja alakítani senki
Kormány egy Hornetté volt
Gondoltam hogy gyári és régi.. épp ezért is tetszett az jobban. A tipográfia meg a csíkozás is valahogy jobban egyben van mint az újabb modelleken.
Azért a kormány fasza, nekem tetszik.
A régi fényezés, valóban szebb, szerintem is, ez jogos.
A kényelem is közrejátszott a cserénél, ez sokkal kényelmesebb. A színe ugyanaz csak sokkal szebb a fényezése ugyanis az még a gyári 90-es. A lecserélt dolgok biznisz tárgyát képezi. Fekete hátsó rész érdekel.
Elsősorban a fényezésre gondoltam
Csak az a koskormány nem egy kényelembajnok, elég hülye ötlet volt, illetve az új ülés is kényelmesebb.
Szerintem sokkal szebb és igényesebb megjelenésű volt a régi dizájn
Megfiatalítom jó öreg Gs-emet néhány alkatrész cseréjével. Kormány, villanyak, tank, ülés. Most következik a hátulja. Az eddigiekkel elégedett vagyok.
dobtam egy visszahívós sms-t!
Szia!

Nekem van, épp ma hoztam fel anyáméktól!
Csörögj rám, visszahívlak és megdumáljuk: 30-645-8706

L.
Még csak terv.

A másik egy teherautós valencia kis marokkóval decemberi hidegben streettel.
Sztem ezek a gépek nagy utazóknak készültek, akik bejárják az egész földet úttalan utakon szinte életformaszerűen.
hát az enyém az GS 500 F,használtan vettem,de csak oldalsztender van rajt,a középsztendernek csak a helye van meg.
Létezik GS, amin nincs középsztender?