isten ments! szeptemberben vettem a vasat :) de téli elrakáshoz kellene, mert lusta vagyok első-hátsó kerékállványt hegeszteni, és szeretném felbakolni bár a hátsó gumi csereérett..
A régi tiger pár olyan dolog miatt jön a képbe ami miatt erre tippelek befutónak.
Első hogy olcsó és ahogy nézem tartós is (láttam 100e felettit is 2000 euro alatti áron)
Tehát nem drága strapabíró és nagy a teljesítménye.
Ezt a gépet olyanra szánom ahol rossz az aszfalt meg néha van nem túl terepes földút.Keletre.Nem akarok egyhengeres 50 lovas géppel szüttyögni.
Olyan is kell amit ha otthagyok az úton nem fáj az ára.Nagyon.
Tehát nagy rugóút,nulla elektronika,nem ráz,elbir sok pakkot,olcsó,strapabíró és triumph.
hülyeség de ez van.Van rá még 3-4 évem KB addigra talán végigjárom a jó aszfaltot nyugaton.
Ha, szabad belevau, ahogy megismerlek nem a te stílusod a tiger, pláne nem a régi tiger. Szerintem pénzt spórolsz és csalódást, ha nem bonyolódsz bele. Az új 800 tigerrel mentem, kiváló futómű, de a direkt visszajelzést felépítéséből adódóan nem tudja mint a street. Már csak súlyából adódóan, egy horror /régi Tiger/. Óhatatlanul összehasonlítanád vele és csak bosszankodnál, mert a felhasználási területe sztem számodra a streetnek jobban és többet kiaknázható, a streetes utakon a tiger csak egy long face vesztes. Egyébként a 800 nyomatékleadása nem egyenletes, még az újból is inkább a nagyot ajánlanám. Beszélgettem a kereskedővel és az ő ízlése szerint első a speed, 2. a street, a tigerről csak zárójelesen beszélt, egyáltalán nem hatotta meg. Ráadásul nem a régi tiger.
Csak elmélkedek nem a beleavatkozás miatt. Remélem nem baj, te döntesz.
Éves bontásban szerintem még talán 10 000 forintba se kerül egy újonnan vásárolt jóféle, amúgy első ránézésre drága dobozszett, amit folyamatosan lehet vinni egyik motorról a másikra 10-15 éven keresztül..vagy még tovább
Ilyen Trax dobozpárja van az egyik ismerősömnek. Elég jól néz ki élőben is.
Amúgy szerintem a konvo.ro dobozhoz legyártja a koma a platnit/felfogatást, maximum a karokat kell majd az aktuális motorhoz magad legyártanod, vagy valakivel megcsináltatnod itthon
Első hogy olcsó és ahogy nézem tartós is (láttam 100e felettit is 2000 euro alatti áron)
Tehát nem drága strapabíró és nagy a teljesítménye.
Ezt a gépet olyanra szánom ahol rossz az aszfalt meg néha van nem túl terepes földút.Keletre.Nem akarok egyhengeres 50 lovas géppel szüttyögni.
Olyan is kell amit ha otthagyok az úton nem fáj az ára.Nagyon.
Tehát nagy rugóút,nulla elektronika,nem ráz,elbir sok pakkot,olcsó,strapabíró és triumph.
hülyeség de ez van.Van rá még 3-4 évem KB addigra talán végigjárom a jó aszfaltot nyugaton.
Csak elmélkedek nem a beleavatkozás miatt. Remélem nem baj, te döntesz.
Inkább nem normális,beteg,hülyeség..............
Valami pofás használttal, olcsóbban biztos jól járnál
Akkor inkább vitetném valakivel a cuccot.
Éves bontásban szerintem még talán 10 000 forintba se kerül egy újonnan vásárolt jóféle, amúgy első ránézésre drága dobozszett, amit folyamatosan lehet vinni egyik motorról a másikra 10-15 éven keresztül..vagy még tovább
Értem én hogy strapabíró meg ha világkörüli út...........................nade ha évi 1 hetet kever az ember nagytúrára miaffenének?
fél év múlva vissza térek rá
az gagyi ha középen műanyag doboz van oldalt meg alu?
http://www.hpmotor.hu/index.ph...
Amúgy szerintem a konvo.ro dobozhoz legyártja a koma a platnit/felfogatást, maximum a karokat kell majd az aktuális motorhoz magad legyártanod, vagy valakivel megcsináltatnod itthon
mármint cbf meg fémdoboz
http://motostyling.hu/webshop/..." target="_blank">http://www.google.hu/imgres?q=...