Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

isten ments! szeptemberben vettem a vasat :) de téli elrakáshoz kellene, mert lusta vagyok első-hátsó kerékállványt hegeszteni, és szeretném felbakolni bár a hátsó gumi csereérett..
Ha 3 napra elindulok alaphangon 1300-1500 Km.
Értem már! De sztem akkor érdemes, ha több ilyen túrát is tervezel sok-sok 1000km, olyan utak stb., hogy ki is tudd használni.
A régi tiger pár olyan dolog miatt jön a képbe ami miatt erre tippelek befutónak.
Első hogy olcsó és ahogy nézem tartós is (láttam 100e felettit is 2000 euro alatti áron)
Tehát nem drága strapabíró és nagy a teljesítménye.
Ezt a gépet olyanra szánom ahol rossz az aszfalt meg néha van nem túl terepes földút.Keletre.Nem akarok egyhengeres 50 lovas géppel szüttyögni.
Olyan is kell amit ha otthagyok az úton nem fáj az ára.Nagyon.

Tehát nagy rugóút,nulla elektronika,nem ráz,elbir sok pakkot,olcsó,strapabíró és triumph.

hülyeség de ez van.Van rá még 3-4 évem KB addigra talán végigjárom a jó aszfaltot nyugaton.
Hirtelen azt hittem, hogy van-e GS500 eladó? ......... Mert annyira szeretjük a GS-t, hogy ez nálunk elképzelhetetlen!
Ha, szabad belevau, ahogy megismerlek nem a te stílusod a tiger, pláne nem a régi tiger. Szerintem pénzt spórolsz és csalódást, ha nem bonyolódsz bele. Az új 800 tigerrel mentem, kiváló futómű, de a direkt visszajelzést felépítéséből adódóan nem tudja mint a street. Már csak súlyából adódóan, egy horror /régi Tiger/. Óhatatlanul összehasonlítanád vele és csak bosszankodnál, mert a felhasználási területe sztem számodra a streetnek jobban és többet kiaknázható, a streetes utakon a tiger csak egy long face vesztes. Egyébként a 800 nyomatékleadása nem egyenletes, még az újból is inkább a nagyot ajánlanám. Beszélgettem a kereskedővel és az ő ízlése szerint első a speed, 2. a street, a tigerről csak zárójelesen beszélt, egyáltalán nem hatotta meg. Ráadásul nem a régi tiger.
Csak elmélkedek nem a beleavatkozás miatt. Remélem nem baj, te döntesz.
sziasztok,valakinek nincs esetleg egy eladó GS 500 középsztendere?
Ami szintén elég drága dolog
Fura?

Inkább nem normális,beteg,hülyeség..............
Mondjuk fura lehet egy ilyen cuccal motorozni...
Mindkettő a hullámon át.
Megoldás a motor kuli:)
Talán majd a tigerre ha lesz ingerenciám olyanra.
Ja, és oldaldobozon könnyebb átlendíteni a lábad, mint egy hátsó pakkon

Valami pofás használttal, olcsóbban biztos jól járnál
Namost olyan kényelmes sosem leszek hogy ezt a randát tegyem a triplára 3 kilóért.

Akkor inkább vitetném valakivel a cuccot.
Kényelmi szempontok miatt...mondjuk

Éves bontásban szerintem még talán 10 000 forintba se kerül egy újonnan vásárolt jóféle, amúgy első ránézésre drága dobozszett, amit folyamatosan lehet vinni egyik motorról a másikra 10-15 éven keresztül..vagy még tovább
Most komolyan...............hihetetlen randák ezek a valóvilágostáskák.

Értem én hogy strapabíró meg ha világkörüli út...........................nade ha évi 1 hetet kever az ember nagytúrára miaffenének?
A kecskeméti aludobozra gondolsz?
Beütöttem még az éjjel. 1 db használhatót találtam..jóindulattal kettőt. Azt hittem hogy könnyebb lesz találni.
Itthon bármilyen méretű és formájú aludobozt legyártanak 15-20-ból, békazárakkal együtt! Az összes DL-es és BMW-s haverom ezt csinálja!
Úsd be a google-ba hogy békazárak!
jó ez a Traxos cucc, bejön
fél év múlva vissza térek rá

az gagyi ha középen műanyag doboz van oldalt meg alu?
ennek nincs is vészes ára
http://www.hpmotor.hu/index.ph...
Ilyen Trax dobozpárja van az egyik ismerősömnek. Elég jól néz ki élőben is.

Amúgy szerintem a konvo.ro dobozhoz legyártja a koma a platnit/felfogatást, maximum a karokat kell majd az aktuális motorhoz magad legyártanod, vagy valakivel megcsináltatnod itthon
na találtam egy képet vele, sztem egész jó
mármint cbf meg fémdoboz
http://motostyling.hu/webshop/..." target="_blank">http://www.google.hu/imgres?q=...