megérkeztünk
az út 10:30tól 19:00 ig tartott, hatszor álltunk meg, indulásnál sütött a nap ezerrel, olyan melegünk volt mint az állat mondom nagyon jó ennél csak melegebb lesz, hát nagyot tévedtem a Linz előtti résztől egészen Bécsig kutya hideg volt, bár a nap sütött de olyan hideg szél fújt mintha nem is lett volna napsütés, meg ugye a menetszél... egyébként 80-100-120-125-el jöttünk forgalomtól függően.
Indulásnál a nagy kapkodásba, mert ugye folyt rólunk a víz a Matricát rossz helyre ragasztottam, és az első megállóig szétbaszta a jobb oldali teleszkóp szimeringét, amit úgy vettem észre hogy 20km/h-nál nem tudtam megállni, ömlött az olaj a tárcsára
A képeken látszik hogy orvosoltam a problémát, annyit pluszt csináltam még hogy a zokni alá papírzsepit raktam
A lábam baromira fázott, meg a kezem is, de a kezemet orvosolta minden megállásnál a forró tea, de a lábam sajnos nem, az 5. megállónál jött az ötlet hogy körbe tekerem ragasztó szalaggal, azzal az erősebbel, de nem a nejlonos, nem ugrik be most a neve.
Életem legjobb ötlete volt, az uccsó 200 km-en isteni volt a lábamnak, kezemen egyébként téli-kesztyű és alá-kesztyű volt.
Ha lett volna kormányzsebem, és fűthető zoknim, a világból kitudtam volna menni...
Felkészületlennek nem mondanám magunkat, csak rutintalannak,
Ja és megittam életem első és remélem utolsó legdrágább teáját, 5 euró volt a két db tea, ja és a másik kedvenc Linznél valahol láttam a pályán egy magyar Wartburgot besírtam rajta
nah pár kép
Az esőruha hasznos volt egyébként de amint meleg helyre mentünk a belsején lecsapódott a pára és folyt bent a víz
Jó utat! Forró teát vigyetek! Pár vastagabb nejlon szatyrot vágjatok kockára...hátha behúz valahol a hideg. Orvosi gumi kesztyű (bár nem tart sokáig...de ha átázna a kesztyű.... És ha kúton megálltok...a blokk jól melegít mindent amit hozzá tudsz érinteni! Amúgy az alvós meleg vizes palackok is jól jöhetnek!
Széles utat!
Végre süt a nap..... de annyira lehűlt a levegő este, hogy csak -1 fok van.... déltől ír csak melegedést az előrejelzés, nah mind1 megyek felcuccolni a mocit
Barátnőm csontra fog fagy már látom
Két utcával arrébb van egy állólámpás merci (ha még nem adta el a bácsi).. kicsit több mint 1 millió kilométer van benne.. valamikor a 70-es évek végén vette, ő a második tulaj. 220D motor van benne, mert a 200D kifingott valahol 1 millió kilométer körül, és akkor már jó ha kicsit erősebb lesz a gép alapon került bele a némileg nagyobb motor.
800-ba odaadta volna tavaly a Misi bácsi, de nem tudtam itthon eladni milyen csudijó takarékos bevásárló autó lehetne
Bátyám egy állólámpás Mercivel közlekedik, diesel, egyszerűen zseniális, ráadásul kuriózum: kormányváltós. Baromi kényelmes, nyomaték, nincs teljesítménykényszered az autód teljesíti, amit tud és úgysem mehetsz gyorsabban. De 130 utazóban vígan.
13-15 éves AT 800ezer-1milla között van... 20 év körüliek meg 700.. döbbenet. Már már mint egy G merci.. azok se képesek emberi árszintre lemenni, kortól függetlenül
Tetszett a husinak, hogy szép fényes!
a nő oda mutatta nekem meg folyt a hátamon a víz, gyors döntés kellet, hát nem sikerült jól
Csak azt nem értem, hogy került kontaktba a matrinya a szimeringe l?
A telószár fényes részére tetted, vagy mi?
gyengébb idegzetűek meg se nézzék
Tisztára, mint az enyém!
Direkt nem ivott szegény semmit, de egyik megállótoll a másikig átment rajta a tea
az út 10:30tól 19:00 ig tartott, hatszor álltunk meg, indulásnál sütött a nap ezerrel, olyan melegünk volt mint az állat mondom nagyon jó ennél csak melegebb lesz, hát nagyot tévedtem a Linz előtti résztől egészen Bécsig kutya hideg volt, bár a nap sütött de olyan hideg szél fújt mintha nem is lett volna napsütés, meg ugye a menetszél... egyébként 80-100-120-125-el jöttünk forgalomtól függően.
Indulásnál a nagy kapkodásba, mert ugye folyt rólunk a víz a Matricát rossz helyre ragasztottam, és az első megállóig szétbaszta a jobb oldali teleszkóp szimeringét, amit úgy vettem észre hogy 20km/h-nál nem tudtam megállni, ömlött az olaj a tárcsára
A képeken látszik hogy orvosoltam a problémát, annyit pluszt csináltam még hogy a zokni alá papírzsepit raktam
A lábam baromira fázott, meg a kezem is, de a kezemet orvosolta minden megállásnál a forró tea, de a lábam sajnos nem, az 5. megállónál jött az ötlet hogy körbe tekerem ragasztó szalaggal, azzal az erősebbel, de nem a nejlonos, nem ugrik be most a neve.
Életem legjobb ötlete volt, az uccsó 200 km-en isteni volt a lábamnak, kezemen egyébként téli-kesztyű és alá-kesztyű volt.
Ha lett volna kormányzsebem, és fűthető zoknim, a világból kitudtam volna menni...
Felkészületlennek nem mondanám magunkat, csak rutintalannak,
Ja és megittam életem első és remélem utolsó legdrágább teáját, 5 euró volt a két db tea, ja és a másik kedvenc Linznél valahol láttam a pályán egy magyar Wartburgot besírtam rajta
nah pár kép
Az esőruha hasznos volt egyébként de amint meleg helyre mentünk a belsején lecsapódott a pára és folyt bent a víz
Most enged ki.
Mindenki a motort pucolgatja a garázsban?
Az AKMT fórum is kihalt, meg ez is.
Széles utat!
Széles utat!
Barátnőm csontra fog fagy már látom
Két utcával arrébb van egy állólámpás merci (ha még nem adta el a bácsi).. kicsit több mint 1 millió kilométer van benne.. valamikor a 70-es évek végén vette, ő a második tulaj. 220D motor van benne, mert a 200D kifingott valahol 1 millió kilométer körül, és akkor már jó ha kicsit erősebb lesz a gép alapon került bele a némileg nagyobb motor.
800-ba odaadta volna tavaly a Misi bácsi, de nem tudtam itthon eladni milyen csudijó takarékos bevásárló autó lehetne