Tesztvezettem Honda Transalp-ot: kíváló motor, kíváló futómű. Motorkarakterisztikában nagyon hasonlít a GS-hez és egyáltalán nem érzed erősebbnek, se nyomatékosabbnak, pedig én már az új blokkossal mentem. Persze ez nem a Transalpot minősíti le, hanem a mi drága GS-ünket becsüli .
természetesen összességében a Transalp viszi a pálmát, de több erőt dinamizmust ne várj tőle. Ebben az érzetben lehet, hogy az is belejátszik, hogy magasabban ülsz. Különben nagyon kényelmes is. Nem véletlenül legenda.
De merem állítani a GS "beéri " egy-két ponton és ez már nem kevés.
egyre jobban kezd érdekelni a Honda Transalp, több helyre tudnék vele elmenni túrázni mint egy cbf-el, Keleti túrákra meg kényelmesebb is lenne, érdekelnek azért engem is a könnyebb földúti túrák, de tényleg csak egy salakos útra gondolok
ez valami óriási, nagyon nagyon tetszik.... nagyon komoly felkészülés után teljesíthető... a motoros hólánc mi lehet? az autósat fel lehet rakni rá? vagy csak egy sima láncdarab van végig tekerve a kereken?
egyszer ha úgy alakul elfogok menni erre a találkozóra
Vallomás : Mind a mai napig néha rosszul alszom, hogy eladtam! Mert valójában zseniális motor! Csak nem nekem, mert legtöbbet városozom és oda más kell szerintem, nem ez a fő felhasználási területe.
Ha valaki arra használja amire kitalálták, akkor nagyon nyerő gép:
szeresd elforgatni rendszeresen 8-10.000-ig és ezt az útviszonyok engedjék is meg és közben tudj is felváltan 6.-ig, ne csak kettőig, mert ott egy k.rva bkv busz.
használd országúton és szeress tartósan 130 körül menni, mert szinte kéri, ott kezdi jól érezni magát, 100-nál még azt mondja: " milyen töketlen lovasom van, halvérű " ; Ez az üzenet annyira megaláz, hogy belehajszol olyasmibe, hogy 150-el mész ott, ahol csak 60-al szabad és magad sem érted, hogy mi ütött beléd.
5000-ig nyomatékszegény;
De különben csak jókat tudok írni róla: gyönyörű, könnyű, kiváló futómű, könnyen terelgethető, pl. szerpentinezés 5-ös. Fogyasztása a legjobb a kategóriában: tartós 90 : 4-4,3l. Autópálya tartós 150 : 5-5,5l.
Ez egy dr Jekyll és mr Hyde : egyszerre túl finom 5000-ig és aztán 8000-től mint egy gyilkos. Sajnos nekem mindig a túl finom alsó fordulatok jutottak, mert olyan helyeken motorozok, ezt képtelen voltam feldolgozni, mert nem tudtam kihasználni ennek a motornak a lényegét. Számomra csak egy soha be nem teljesülő ígéret maradt és ebbe belefáradtam.
Ha neked harmonizál a felhasználási területed ahhoz, amire ezt kitalálták, akkor sok örömed lesz benne.
http://www.onroad.hu/cikk/motorral-satorral-meteres-hoban.html --------------- Azért ez nem lehet semmi! Motiváció a ruhához! Egy jó aksival vacogás helyett végigröhögném az egészet. De gondolom, ők is el vannak látva egy két jó cuccal, és mára nem is kell különösebben tökösnek lenni egy ilyen túrához. Egy ilyen bulit megfelelő felszereléssel szívesen végigcsinálnék. Pedig gyűlölöm a hideget. Pont azt élvezném, hogy mégsem éreznék belőle semmit. Persze azért a jó "öreg" pálinka is bejátszana a helyszínen.
Akkor valamelyik részét ki kell húzni. A Varadero az szép nagy, és már egész olcsó is. Az igaz hogy van bennük már 80-120k kilométer.. de még 60-80-at, ha nem többet biztos elszaladnak nagy gond nélkül
Csak míg egy bőrruhát adott esetben 6 hónapon keresztül is tudsz használni, addig egy ilyen fűtött ruhát elég kevésszer. Nyilván annak éri meg aki egész télen minden nap motorozik, vagy van olyan hülye hogy télen indul motoros túrára (ismerek ilyet.. most fog pár nap múlva rajtolni 1 hónap és 9000 kilométer, brit szigetek meg egy kisebb kör nyugat európában.. valamikor decemberben fog visszaérkezni)
Szerintem kicsit magasan van a lábtartója.. vagy az ülés alacsonyan a lábtartóhoz képest. Legalábbis nekem ez volt a legszembetűnőbb ergonómiai különbség anno amikor vezettem GS 500-at a saját GS-em után.
(meg talán a GS 500 kormánya szélesebb is volt mint a 450-é)
150.000 ből megvan az egész szett, tényleg nem vészes, egy komolyabb bőrruha is ennyibe fáj, mire mindent megveszel meg tegyük fel kifizeted a varrónőt, meg az idő nem jössz ki sokkal jobban.
Egyébként asszem akmt.-n olvastam hogy csináltak fűthető pulcsit egy autós utángyártott ülésfűtésből
marha jó cuccok tényleg, és viszonylag elfogatható áruk is van, komoly téli túrázónak kell lenni aki ilyet vesz, de tuti nem fázna bent, itt kint a Aldiba volt tavaly télen fűthető talpbetét, szintén aksis volt mint itt a kabát, nem gondoltam volna hogy jól jönne
Amúgy ha már motor csere, nekem egy bajom van a GS-el igazán, hogy alacsony. Vagy én vagyok magas? És nálam is igaz, hogy kéne egy nagyobb, de pár éjszaka alatt kialszom. Mégis csak szeretem ezt a kis vackot!
Ezek a fűthető cuccok teljesen igényesek. De szerintem egy kis ügyességgel meg egy jó varrónővel simán kivitelezhetők! Mindenbe lehet egy kis cekászt rakni.
http://www.szallerbeckmotor.hu... ------------------------ kihűlés helyett. Nagyon profinak tűnik, szerintem az árak is elfogadhatóak. Ha nem magyar fizetésekből indulunk ki, ezt nem tétel megvenni.
Gyanítom a futóműve még jobb lehet, vagy valami tuti.. különben nem tartaná olyan veszettül az árát
természetesen összességében a Transalp viszi a pálmát, de több erőt dinamizmust ne várj tőle. Ebben az érzetben lehet, hogy az is belejátszik, hogy magasabban ülsz. Különben nagyon kényelmes is. Nem véletlenül legenda.
De merem állítani a GS "beéri " egy-két ponton és ez már nem kevés.
El kell dönteni mi fontosabb, a sebesség, a kényelem, vagy a terepképesség (és annak foka).
Amúgy ott kint az alpokban egyáltalán létezik olyan hogy burkolatlan út... és azon szabályos motorozás?
egyszer ha úgy alakul elfogok menni erre a találkozóra
Ha valaki arra használja amire kitalálták, akkor nagyon nyerő gép:
szeresd elforgatni rendszeresen 8-10.000-ig és ezt az útviszonyok engedjék is meg és közben tudj is felváltan 6.-ig, ne csak kettőig, mert ott egy k.rva bkv busz.
használd országúton és szeress tartósan 130 körül menni, mert szinte kéri, ott kezdi jól érezni magát, 100-nál még azt mondja: " milyen töketlen lovasom van, halvérű " ; Ez az üzenet annyira megaláz, hogy belehajszol olyasmibe, hogy 150-el mész ott, ahol csak 60-al szabad és magad sem érted, hogy mi ütött beléd.
5000-ig nyomatékszegény;
De különben csak jókat tudok írni róla: gyönyörű, könnyű, kiváló futómű, könnyen terelgethető, pl. szerpentinezés 5-ös. Fogyasztása a legjobb a kategóriában: tartós 90 : 4-4,3l. Autópálya tartós 150 : 5-5,5l.
Ez egy dr Jekyll és mr Hyde : egyszerre túl finom 5000-ig és aztán 8000-től mint egy gyilkos. Sajnos nekem mindig a túl finom alsó fordulatok jutottak, mert olyan helyeken motorozok, ezt képtelen voltam feldolgozni, mert nem tudtam kihasználni ennek a motornak a lényegét. Számomra csak egy soha be nem teljesülő ígéret maradt és ebbe belefáradtam.
Ha neked harmonizál a felhasználási területed ahhoz, amire ezt kitalálták, akkor sok örömed lesz benne.
(meg talán a GS 500 kormánya szélesebb is volt mint a 450-é)
Egyébként asszem akmt.-n olvastam hogy csináltak fűthető pulcsit egy autós utángyártott ülésfűtésből
Ezek a fűthető cuccok teljesen igényesek. De szerintem egy kis ügyességgel meg egy jó varrónővel simán kivitelezhetők! Mindenbe lehet egy kis cekászt rakni.