http://www.hasznaltauto.hu/motor/buell/buell_1125_cr-6269218 ------------ Ez is egy állat motor. Ilyet vezettem is, elképesztő egy gép. 5.-ben csak gázra egykerékre áll gondolkodás nélkül és mindössze 180kg.
Szerintem is passzolna, annak tényleg van egyénisége, ma pont én is nézegettem, persze nekem nagy is, meg drága, de cserébe nem is érzem...viszont nagyon kemény karaktere van.
...én imádom a szaromat...de tény ,hogy néha elgurul a gyógyszerem..és mivel volt már erősebb motorom...olykor jó lenne ha még pár pacival több lenne benne.
..bár ennek az MT-3 ellent mond....de az MT-1 még túl drága ..viszont tetszik az idióta formája.....pont passzol hozzám
Akkor én tutira defektes vagyok...nekem tetszik a Versys....és már túl vagyok egy vívódáson az R-6-al kapcsolatban is. Azaz majdnem belenyúltam egy ilyen cuccba...csak hál.Istinek (nem az 55-ös verzió ) kiderült ,hogy már fizetett érte a biztosító....de az tény ,hogy szépen megcsinálták...
Nyugodtan offolj, pont ez a jó ezen a fórumon. Mindenki szereti a GS-ét, de mégis a helyén értékeli és gondolkodik más motorban is. Emiatt érdekelnek minket más motorok is. Nálunk nincs ez a : Csak a GS500, másról egy szó se, mert különben fejvesztés. Meg hogy csak Suzuki, más motor nem, efféle baromságok. Többiek nevében merem írni : csupa fül vagyok minden motor iránt, amiben van fantázia. Annál is inkább, mert furcsamód ettől még nem csökken legtöbbször a GS500 iránti vonzalmunk, mert hibáival együtt megragadja valamiért az embert : GS szindróma !
Az hogy ezen az oldalon van élet, szintén erről szól: jó a viszonyunk egymáshoz, a GS-hez, de a többi motorhoz is, érdeklődőek vagyunk! .
idomsérült volt, amit az ára is mutatott... elindult a vezérhangya... supermoto-naked építésére... de aztán kattogtam két éjjel az ebayen. Nem jött ki a matek a végére.
Ha úgy nézzük hogy nyári csizmában tudtam benne 2 telet is végigmotorozni, és hogy nem ázott be.. igen.
A váltást nem nehezíti. Ha kilazul a pántja, amivel a cipődhöz szorítod, akkor lehet meglepi, mert csúszkálhat benne a lábad, ez főleg a motor megtámasztásakor lehet érdekes.
50 ló és ahhoz képest drága.
Egy henger semmi faxni.
..bár ennek az MT-3 ellent mond....de az MT-1 még túl drága ..viszont tetszik az idióta formája.....pont passzol hozzám
Az hogy ezen az oldalon van élet, szintén erről szól: jó a viszonyunk egymáshoz, a GS-hez, de a többi motorhoz is, érdeklődőek vagyunk! .
de nem offolok tovább, mert a GS-es kolegák fejemet veszik
Ha igen akkor max az ER 6n de az is KB SV körüli szint.
Mondjuk ettől még lehet jó motor
élhető masina...
Az MT 03 meg egy XT660-as egyhengeres jópofa naked ruhában.
Ha fontos hogy picit combosabb legyen mint a GS akkor inkább a versys.
Most ezek tetszenek...
Ha úgy nézzük hogy nyári csizmában tudtam benne 2 telet is végigmotorozni, és hogy nem ázott be.. igen.
A váltást nem nehezíti. Ha kilazul a pántja, amivel a cipődhöz szorítod, akkor lehet meglepi, mert csúszkálhat benne a lábad, ez főleg a motor megtámasztásakor lehet érdekes.