Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.hasznaltauto.hu/motor/buell/buell_1125_cr-6269218 ------------ Ez is egy állat motor. Ilyet vezettem is, elképesztő egy gép. 5.-ben csak gázra egykerékre áll gondolkodás nélkül és mindössze 180kg.
MT 03 ugyanaz a blokk mint a Pegaso 650 ie újabb,xt660 és még pár talán derbi mulhacén satöbbi.
50 ló és ahhoz képest drága.

Egy henger semmi faxni.
Nekem is tetszett, versenyben volt a DL-lel. Aztán ráültem.... és nem volt semmi a lábam közt. :-) Annyira karcsú.
Szerintem is passzolna, annak tényleg van egyénisége, ma pont én is nézegettem, persze nekem nagy is, meg drága, de cserébe nem is érzem...viszont nagyon kemény karaktere van.
BT 1100? Az egy állat motor lehet
...én imádom a szaromat...de tény ,hogy néha elgurul a gyógyszerem..és mivel volt már erősebb motorom...olykor jó lenne ha még pár pacival több lenne benne.
..bár ennek az MT-3 ellent mond....de az MT-1 még túl drága ..viszont tetszik az idióta formája.....pont passzol hozzám
Akkor én tutira defektes vagyok...nekem tetszik a Versys....és már túl vagyok egy vívódáson az R-6-al kapcsolatban is. Azaz majdnem belenyúltam egy ilyen cuccba...csak hál.Istinek (nem az 55-ös verzió ) kiderült ,hogy már fizetett érte a biztosító....de az tény ,hogy szépen megcsinálták...
Nyugodtan offolj, pont ez a jó ezen a fórumon. Mindenki szereti a GS-ét, de mégis a helyén értékeli és gondolkodik más motorban is. Emiatt érdekelnek minket más motorok is. Nálunk nincs ez a : Csak a GS500, másról egy szó se, mert különben fejvesztés. Meg hogy csak Suzuki, más motor nem, efféle baromságok. Többiek nevében merem írni : csupa fül vagyok minden motor iránt, amiben van fantázia. Annál is inkább, mert furcsamód ettől még nem csökken legtöbbször a GS500 iránti vonzalmunk, mert hibáival együtt megragadja valamiért az embert : GS szindróma !
Az hogy ezen az oldalon van élet, szintén erről szól: jó a viszonyunk egymáshoz, a GS-hez, de a többi motorhoz is, érdeklődőek vagyunk! .
Hát a guzzi nem egy izgi inkább túrás.
Hamán bugi, guzziból van jobb is mint a Griso
Nyugodtan offolj engem is megtűrnek.
azér' kéne olyan, amiről már lebontották a plasztikot... futóműves okoskodás, kicsitszűrő, kicsitáttétel, és már van egy kis bugi...

de nem offolok tovább, mert a GS-es kolegák fejemet veszik
Jó-jó de semmi váááá nincs benne.

Ha igen akkor max az ER 6n de az is KB SV körüli szint.
mi lehet benne rossz?
Pucér létra, de létra.


Mondjuk ettől még lehet jó motor
idomsérült volt, amit az ára is mutatott... elindult a vezérhangya... supermoto-naked építésére... de aztán kattogtam két éjjel az ebayen. Nem jött ki a matek a végére.
Csak ne úgy nézne ki mint egy létra
elcsábultam valamelyik nap a versys felé...

élhető masina...
Versys sorkettes 650-es és igen csúnya ám jó túramotor.
Az MT 03 meg egy XT660-as egyhengeres jópofa naked ruhában.

Ha fontos hogy picit combosabb legyen mint a GS akkor inkább a versys.
A Versys milyen motor?....és az MT-3?
Most ezek tetszenek...
Én még 5ezerért vettem 2008-ban

Ha úgy nézzük hogy nyári csizmában tudtam benne 2 telet is végigmotorozni, és hogy nem ázott be.. igen.

A váltást nem nehezíti. Ha kilazul a pántja, amivel a cipődhöz szorítod, akkor lehet meglepi, mert csúszkálhat benne a lábad, ez főleg a motor megtámasztásakor lehet érdekes.
...há vazzeg ezt megadom!
Nem is beszélve arról ha jó cikket fogsz ki elkésel.