Na ja.A kanadai bomberdier által indított victory vette meg a nevet.
Evvel az erővel én is gyárthatnék cetkát a keeway vagy loncin blokk köré épített bölcsővázzal és vennék marazocchi villákat meg marchesini kerekeket és brembo fékeket.
Minden tavasszal karbiszinkron, két vagy három olajcserénként (6000 km a ciklus) szelephézag ellenőrzés, szükség esetén állítás. Nekem ez vált be anno.
Ha ennél többet mész egy évben akkor lehet több karbiszinkron is
Ha olyan világszinvonal lett volna a termék eladta volna magát.
De nem.
Gyakorlatilag 30 éve csak a régi fényben élnek a tulajok.
Ez olyan KB hogy ha nem kistarcsán születek hanem Palm Bech-en és a faterom milliomos lett volna én is az lennék.
Most az van hogy a jawa mint cég nagyon-nagyon döglött és a gyárépület is roskadozik.
Ergo átlépett rajta a csúnya rossz világ.
Ahogy az Indian-on a BSA-n és még sorolhatnám a cégeket.
A Jawa, amikor a motorkerékpár gyártás kibontakozott eredeti megoldásaival és kíváló minőségével úttörőnek számított, ötletadó más országok motorgyárainak.
Ha a ruszkik nem foglalják el őket, és szabadok maradnak mint Ausztria, a kiváló cseh nehézipar alapjain ma ugyanolyan szintű motorokat gyártanának mint a KTM vagy jobbakat.
Még ellenszélben is sikerült nekik világszínvonalú gépeket előállítani a szovjet időkben 2-3 évtizedig, ami szintén ezt bizonyítja.
MZ 1000ST, számomra felfoghatatlan hogy egy ilyen modellel hogy nem tudtak újra sikeresek lenni. Szerintem állat motor.. 1000 köbcenti, sor2.. nyamnyam
...a himba rendszer (futómű) kenése miért nincs meghatározva?...pedig nem egy ártós dolog....főleg ,hogy berágódásra hajlamos...ha száraz!
Evvel az erővel én is gyárthatnék cetkát a keeway vagy loncin blokk köré épített bölcsővázzal és vennék marazocchi villákat meg marchesini kerekeket és brembo fékeket.
Ha ennél többet mész egy évben akkor lehet több karbiszinkron is
A GS500 minden szerviznél kér szelep állítást és karbi szinkront?
Köszönöm.
De nem.
Gyakorlatilag 30 éve csak a régi fényben élnek a tulajok.
Ez olyan KB hogy ha nem kistarcsán születek hanem Palm Bech-en és a faterom milliomos lett volna én is az lennék.
Most az van hogy a jawa mint cég nagyon-nagyon döglött és a gyárépület is roskadozik.
Ergo átlépett rajta a csúnya rossz világ.
Ahogy az Indian-on a BSA-n és még sorolhatnám a cégeket.
Magamból kiindulva arra azért már lehetne alkudni :(
De tényleg, fékhatás tekintetében (szigorúan GS-en) mennyire lehetne érezni a kettő között a különbséget?
Most chat-elek haverral, Ő meg azt mondja, ne vegyek szinterest, mert szétzabálja a tárcsáimat...
Ááááááááááááá! Megőrülök!
GS-nek mi a gyári betétje? Sunstar?
Ha a ruszkik nem foglalják el őket, és szabadok maradnak mint Ausztria, a kiváló cseh nehézipar alapjain ma ugyanolyan szintű motorokat gyártanának mint a KTM vagy jobbakat.
Még ellenszélben is sikerült nekik világszínvonalú gépeket előállítani a szovjet időkben 2-3 évtizedig, ami szintén ezt bizonyítja.
http://youtu.be/HVWr9G-YCkU
Lásd mennyit nyűglődnek az MZ-vel.
Bár meg kell találni a vásárlóréteg igényét.
Ezt szerintem a sorhárommal érték el John Bloor-ék.
Lehet bármilyen jó és egzotikus meg ilyenek ha nem kell a kutyának sem akkor kanyec.
És a jawa nem kellett akkor.