Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hö hö..telefostam a fórumot
Nem vennék szintereset....eszi a tárcsát...az organikus is bőven elég..
Ui: Mondjuk ha állítanak szelepet...érdemes a szinkront is megnézni.


...a himba rendszer (futómű) kenése miért nincs meghatározva?...pedig nem egy ártós dolog....főleg ,hogy berágódásra hajlamos...ha száraz!
Szelep ellenőrzést kér 12 ezrenként...az állítás az értékek függvénye..
Csak ne lenne olyan baxott drága!
Na ja.A kanadai bomberdier által indított victory vette meg a nevet.

Evvel az erővel én is gyárthatnék cetkát a keeway vagy loncin blokk köré épített bölcsővázzal és vennék marazocchi villákat meg marchesini kerekeket és brembo fékeket.
Lehet kérdeztem már: Magad csinálod, vagy csináltatod?
Minden tavasszal karbiszinkron, két vagy három olajcserénként (6000 km a ciklus) szelephézag ellenőrzés, szükség esetén állítás. Nekem ez vált be anno.

Ha ennél többet mész egy évben akkor lehet több karbiszinkron is
6000km-enként "vizsgálat és tisztítás, beállítás, csere, vagy kenés szükség szerint"
Na ja ha az MZ sikeres maradt volna, a mostani fórumcím TS500 lenne és az lenne a legjobb motor a világon
Nekem úgy tűnik, hogy feltámadt az Indian
Hölgyek, Urak!
A GS500 minden szerviznél kér szelep állítást és karbi szinkront?
Köszönöm.
Ha olyan világszinvonal lett volna a termék eladta volna magát.
De nem.
Gyakorlatilag 30 éve csak a régi fényben élnek a tulajok.
Ez olyan KB hogy ha nem kistarcsán születek hanem Palm Bech-en és a faterom milliomos lett volna én is az lennék.

Most az van hogy a jawa mint cég nagyon-nagyon döglött és a gyárépület is roskadozik.
Ergo átlépett rajta a csúnya rossz világ.
Ahogy az Indian-on a BSA-n és még sorolhatnám a cégeket.
Ja, csak ha meglesz mondjuk nyárig, nem akarom tavasszal megetetni vele a tárcsát...

Magamból kiindulva arra azért már lehetne alkudni :(

De tényleg, fékhatás tekintetében (szigorúan GS-en) mennyire lehetne érezni a kettő között a különbséget?
Szerintem nem fogja szétzabálni. Amúgy meg nem mind1? Eladó a motorod
és az szinteres vagy organikus?
Szétvág az ideg!

Most chat-elek haverral, Ő meg azt mondja, ne vegyek szinterest, mert szétzabálja a tárcsáimat...

Ááááááááááááá! Megőrülök!

GS-nek mi a gyári betétje? Sunstar?
A Jawa, amikor a motorkerékpár gyártás kibontakozott eredeti megoldásaival és kíváló minőségével úttörőnek számított, ötletadó más országok motorgyárainak.
Ha a ruszkik nem foglalják el őket, és szabadok maradnak mint Ausztria, a kiváló cseh nehézipar alapjain ma ugyanolyan szintű motorokat gyártanának mint a KTM vagy jobbakat.
Még ellenszélben is sikerült nekik világszínvonalú gépeket előállítani a szovjet időkben 2-3 évtizedig, ami szintén ezt bizonyítja.
ami neked "retro" az nekem megélt történelem. furi kis ország volt ( meg most is az !) nem egy svájci dögunalom !
Bírom ezeket a retro filmeket
Ma reggel már éreztem, hogy az átmeneti kesztyűm kevés, mikor beértem az irodába. (Hóesés is kicsit zavart)
1974-ben készült dok. film a magyar mkp.-gyártás megszűnése előtt (1/6 ):
http://youtu.be/HVWr9G-YCkU
Drága volt és voltak bajai...fejleszteni kellett volna még bőven, de utána biztos jó lett volna....
MZ 1000ST, számomra felfoghatatlan hogy egy ilyen modellel hogy nem tudtak újra sikeresek lenni. Szerintem állat motor.. 1000 köbcenti, sor2.. nyamnyam
Pont megjegyzem ezét jó és sikeres a márka.Ha jól meg van csinálva.Akkor életképes.Ha szar akkor nem.
Lásd mennyit nyűglődnek az MZ-vel.

Bár meg kell találni a vásárlóréteg igényét.

Ezt szerintem a sorhárommal érték el John Bloor-ék.

Lehet bármilyen jó és egzotikus meg ilyenek ha nem kell a kutyának sem akkor kanyec.

És a jawa nem kellett akkor.