Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább a hondára.
GS-re elég amit linkeltem előre, hátsó meg nem kell, elég a csizmád hozzá.
Na azért lásd be az én technikám sem olyan rossz, még egy kis fejlesztés és ollá:) Nobeldíj meg lesz pár év múlva
Pedig a szinter sokkal jobb.Sose tennék organikust motorra.
Enyém nem csökken, csak finoman nő. Én szépen bánok vele.
Hajtsad vízzel! Aki ilyen nagy koponya már rég összehozhatta volna!
a csökkenő szelephézagnak nem lesz hangja.. azt várhatod
azé mert kevés benyát tudok csak egyszerre hugyozni vaze .
Szelep csattog, aszinkron karbinál meg jelentősen gyengül a teljesítmény.
Pl fogyasztás, esetleg szarabbul megy? Miért szted hogyan? Bár ha szerszámod sincs, gondolom fölösleges kérdeznem.
Ez így van, nekem még se szelep, se karbi állítás nem volt, és nem is hiányzik.
Ő a Tátrába? A Mecsekbe is alig megy ki, pedig a tövében lakik!
..és hogyan fogod azt érezni?
A minden tavasszal karbiszinkron is sztem hüleség, nekem aszt mondták, h majd érzed ha netán kell, amúgymeg ami jó azt ne baszogassuk, hallottam már olyat, h rosszabb lett tőle. Igaz nekem nem Suzukihoz tanácsolták, na de na..
A nagyon eszi a tárcsát történetet.. ezt kb úgy kell elképzelni, hogy ha organikus betéttel elment volna a tárcsa 100k km akkor szinter betéttel csak 70-et fog.

6 ezer kilométer alatt nem kopott a tárcsám (hátsó) 1 tized millimétert sem a szinter betéttel.. úgyhogy én már nem is fogok más milyet venni.
De nem ám!
Nem vagyok én szerelő. Szerszámom is csak annyi van amennyi nagyon muszáj. Szervizbe hordom a motort mindig
Csak motorféket használok, mert drága a betét
Köszi, de kenyában van....

Akkor már elviszem a XIII-ba, csak félek ezektől az utómunkáktól...
Bár ha haver 1000-es Hondájára jó, csak jó a GS-re is, főleg 3eFt-ért...
Ha egy ilyennel tudsz utánam jönni a Tátrában, ráteszem b@szod
Múltkor leírtam...Kecskéden a Schmuckéknál rátesznek egy puha réteget oszt csá
Kössze

Ha már organikus, Neked melyik márkával van jó tapasztalatod?