Valójában nem vagyok óvatos, csak óvatosabb, kb. azóta, hogy husszal reflexből befékeztem az fz6 első kerekét, elcsúsztam, és ez elég volt ahhoz, hogy a térdemre essek és szilánkosra törjön. Orvosi bravúr, hogy egyáltalán tudok járni rajta. / A térdspecialista volt pont az ügyeletes./ Csak a frontokat érzi.
Különben pályafutásom alatt lassan 4 évtized kb. hússzor kellett volna, hogy meghaljak vagy tolókocsiba kényszerüljek. Ebből 5 autós 15 motoros sztori. 30%- ban én lettem volna hibás. Mindegyiket megúsztam, elkerültem a balesetet. Úgyhogy az, hogy élek, csak grátisz.
nem kell ahhoz olyan messzire menni. van az fejér m.-ben is egy kettő ,igaz kicsibe. kis alattomosok! tip-top összerakod. sebesség , dőlésszög ugyebár . minden OK-nak tűnik ,csak valamiért mégis támad a vége felé a felezővonal !
Nekünk a téglakémény mellett fut fel az alu gázkémény, így nem kell semmit bontogatni és ha egyszer kondenzációsra cserélnénk, az sem jelent nagy bonyodalmat.
Számítógép vezérelt? Csak vigyázz, nehogy öntudatára ébredjen!
529-re mindenképp menni akarok én is még párszor! Idén voltam először, nem is tudtam hogy ilyen fasza, csak azt az útvonalat választottam hazafelé a Szlovák paradicsomból. Majd összeállítok egy olyan 600-ast hogy beszarsz! Ez is benne lesz, meg pár masszív szakasz, csak tavaszodjon már ki!
Nekünk egy kis szenes kazán volt amit átállítottak olajra egy olajégővel anno.Semmire nem mentünk volna vele.........kisebb volt mint a gázkazán.Így kuka lett.
Annak a kéménye lett átbélésezve gázra.
A gázkéményt ujra kellett volna bélelni vegyesre.............ammeg annyi mintha új kéményt gyártottak volna.
Így nem bántom a gázt.
Kap egy leiert a vegyes és már csak be kell kötni.
Lesz puffertartály meg számítőgépes vezérlés is.
Így eccre reggel megpakolja az ember és reggelig nincs gond.
Nincs azzal baj, ha nem tegnap óta és ésszel motorozik az ember...
Én is hagyok azért mindig némi biztonsági tartalékot közúton, hogy lehessen ha muszáj még dönteni, bár igaz, ha nem először megyek aznap az adott kanyarban, gyanús, hogy nem sikerült betartani..
Jegyezd meg, Békés megyei mondás: " kutya kanyar ". Az ilyen finom íven kezdődő, majd kb. a felénél bedurvuló hirtelen erősebben beforduló kanyar. Ez a kutya kanyar. Ilyen van pl. az Egér úton is. Van is egy-két kereszt az út szélén.
Mondjuk az új gumikat nem is gyilkoltam annyira, hagy kopjonak le egy kicsit, mielőtt rendesen csapatnánk, meg ugye volt jópár nedves-nyálkás szakasz, ahol kevésbé jutott át a napfény a lombokon...
Basszus, de szép is volt, muszáj vennem a következő ilyenre egy headcam-ot..
Nem.
Amikor bevezettük a szenes után a gázfűtést, a szerelők levágták a p...ába a vegyes kazánt a rendszerről, mert hogy azt úgy nem lehet.
Nem a ló....t nem, minden megoldható pár csappal, egy nagyobb tágulási tartállyal, meg egy plusz szivattyúval.
É nem mondtam le a dologról hogy majd visszaállítom, és akkor napközben pislákol a gáz amikor nem vagyunk otthon (mégse hűljön ki a ház teljesen), aztán ha hazaérek csak áthajtom és bedörrentek fával/szénnel. Putyin meg bekaphatja a golyómat!
Beleesel egy sebességgel.............mondjuk szép nagyívű gyors..........mész a sziklafal mentén nem is látod a végét de küldöd neki mert jóaz..........és akkor pff megtöri az ívet még jobban.
Van egy gyárad, vagy minek akkora?
Nyár elején tetőt is cseréltünk, és én csak a kilógó részt rakattam újra szép fehér mészhomok téglákkal (1,5 m), mert az passzol az antracit tetőhöz. A tető alatt 600 éves kisméretű téglák vannak, mondjuk semmi bajuk, mert azoknak a nagy része a ma méreg drága király tégla.
Pl. mikor főútról keresztező felüljáróra kanyarodsz fel emelkedő ugyanakkor törtívű kanyarban...
A második részt még rohadtul nem látod, az eleje meg tiszta, persze hogy belemész a 40-esbe 80, vagy akár 100-zal is (simán vihető még többel is), aztán jön a meglepi, mikor a második részen az út közepéig fel van hordva a kavics, természetesen a külső íven...
Nálunk Szolnok mellett van pár ilyen, szívták is meg néhányan, de szerencsére nagy bajok még nem voltak belőle...
Különben pályafutásom alatt lassan 4 évtized kb. hússzor kellett volna, hogy meghaljak vagy tolókocsiba kényszerüljek. Ebből 5 autós 15 motoros sztori. 30%- ban én lettem volna hibás. Mindegyiket megúsztam, elkerültem a balesetet. Úgyhogy az, hogy élek, csak grátisz.