Én is múltkor mentem bicóval egyet...tiszta instabilan éreztem magam.
Egyébként én meg egy 2006-os vagy fiatalabb 750-es Gixerrel szemezgetek, de én is a télben bízom.
pár napja már beszéltem a szerelővel. ez is fenn van már a listán.
összejött sok minden. lesz láncszettcsere ,olaj (+szűrő) gondolom légszűrőt is ajánlott...még mire nézzünk oda ?
Ha van lehetőséget, csak a szemléltetés és megtapasztalás kedvéért, próbálj meg ugyan akkora, mondjuk 30km/h sebességgel kanyarodni egy országúti verseny biciklivel, majd ugyan ezt a kanyart ugyan ekkora sebességgel vedd be egy hagyományos MTB-vel.
Ott is a szélesebb kerekűt (MTB) kell majd mélyebbre dönteni.. (hiába azonos a többi feltétel)
Én erre reagáltam:
"Minél vékonyabb a gumi, annál kisebb döntés szükséges ugyan ahhoz a kanyarsebességhez. Ezért tudnak ők olyan gyorsan menni"
Na ez nem volt igaz, de a mostanival már kiegyezek, logikus.
nem fosás kérdése...csak nem minden nap a manuallal kelek, és idáig nem volt gond vele. a betétekre meg figyelek.
az olajcseréknél is szerelőhöz viszem. (se jó szerszámom se tehetségem)
Nekem ezt nem kell mondani..
Viszont öröm volt a krímen amikor észrevettük hogy az egyik DRZ féke beállt, és elfogyott a betét is meg a tárcsa nagyja.. aztán kiderült hogy a tulaj a legutolsó túrája óta hozzá sem nyúlt.. mert erre a rövidke 5 ezer kilométerre minek (több mint 30k kilométeres túrát nyomott le előtte)
Először volt egy hű.. aztán mondtamegy hát. HA már itt, akkor én lemegyek a tengerpartra, szóljatok ha találtok szervizt (kellett betét). Úgyhogy addig szusszantunk kicsit
Már légnemű volt, nekem csak le kellett szednem a tartály fedlapját.
Na persze ez viccnek jó, de ugyan úgy elég hamar felpuhul intenzív használatnál. Már akkor megvettem a cseréhez a cuccot, csak lusta voltam nekiállni...
Kormánycsere,futóműcsere,festés-mázolás..............a
próságok.