Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze.

Kormánycsere,futóműcsere,festés-mázolás..............a
próságok.
Most legyek álszerény?
lemaradtam , Te "bántottad" ?
Gyanítom, hogy kevesen tudják ezen a fórumon kimotorozni egy Heidenau gumi határait...
De sok a gondotok.............én már annak is örülnék ha menne.
http://3dtour.eu/
fotelkirándulóknak ...
több mint 20e km-t még tsanyi cserélte. Ő is kiokosít, és az AKMT-sek is b@..gattak ha nem kezeltem !
Én is múltkor mentem bicóval egyet...tiszta instabilan éreztem magam.
Egyébként én meg egy 2006-os vagy fiatalabb 750-es Gixerrel szemezgetek, de én is a télben bízom.

(karbi +hézag 2e km,-el korábban megvolt
Te voltál....%azzeg... csuklani fogsz!
Mennyit bírt a lánc? Emlékszem nagyjából egyszerre cseréltünk legutóbb..
Majd megnézem motorral, utálom a bicajokat, kurva veszélyesek
Bocs!
gyertya, fékbetét ellenőrzés, karbiszinkron, szelephézag ellenőrzék
pár napja már beszéltem a szerelővel. ez is fenn van már a listán.
összejött sok minden. lesz láncszettcsere ,olaj (+szűrő) gondolom légszűrőt is ajánlott...még mire nézzünk oda ?
Ha van lehetőséget, csak a szemléltetés és megtapasztalás kedvéért, próbálj meg ugyan akkora, mondjuk 30km/h sebességgel kanyarodni egy országúti verseny biciklivel, majd ugyan ezt a kanyart ugyan ekkora sebességgel vedd be egy hagyományos MTB-vel.

Ott is a szélesebb kerekűt (MTB) kell majd mélyebbre dönteni.. (hiába azonos a többi feltétel)

(nekem van mind2.. )
Belebuzultam a CBR600F4i-be.... pfff... remélem kialszom a télen
Én erre reagáltam:
"Minél vékonyabb a gumi, annál kisebb döntés szükséges ugyan ahhoz a kanyarsebességhez. Ezért tudnak ők olyan gyorsan menni"
Na ez nem volt igaz, de a mostanival már kiegyezek, logikus.
az a baj, hogy megköti a vizet, meg megeszi/megeheti a tömítéseket, és a fékhatást is rontja...
nem fosás kérdése...csak nem minden nap a manuallal kelek, és idáig nem volt gond vele. a betétekre meg figyelek.
az olajcseréknél is szerelőhöz viszem. (se jó szerszámom se tehetségem)
Nekem ezt nem kell mondani..
Viszont öröm volt a krímen amikor észrevettük hogy az egyik DRZ féke beállt, és elfogyott a betét is meg a tárcsa nagyja.. aztán kiderült hogy a tulaj a legutolsó túrája óta hozzá sem nyúlt.. mert erre a rövidke 5 ezer kilométerre minek (több mint 30k kilométeres túrát nyomott le előtte)

Először volt egy hű.. aztán mondtamegy hát. HA már itt, akkor én lemegyek a tengerpartra, szóljatok ha találtok szervizt (kellett betét). Úgyhogy addig szusszantunk kicsit
Már légnemű volt, nekem csak le kellett szednem a tartály fedlapját.
Na persze ez viccnek jó, de ugyan úgy elég hamar felpuhul intenzív használatnál. Már akkor megvettem a cseréhez a cuccot, csak lusta voltam nekiállni...
mindenki fosik a fékfolyadék cserétől, de se nem drága, se nem macerás, viszont fontos. szerintem. pont. köszönöm.
Van rajta szelep mint a kuktán? Vagy hogy engedted ki belőle?