Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az X-es tetszik!
Kecskéden van egy kuplung és fék felújító műhely...ott csináltattam a skodához is a betéteket...azóta nem nyikorog...nem darálja a tárcsát..és fog mint az állat. Igaz kevesebbet bír mint a jól hangzó cégek betétei...de cserébe a tárcsát lényegesen kevésbé koptatja.
560 e. km alatt kipróbáltam szinte minden itthon forgalmazott vackot...de egyik sem volt kiemelkedő..nem fogott jobban csak a neve volt más..és volt doboza.
Gondolom a 48 pacihoz tökéletesen megfelel majd.
Tárcsából pedig a legdrágábbal szívtam a legnagyobbat. A magyar utángyártott Váli féle volt a legmegbízhatóbb .Azt soha nem kellett felszabályozni Brembó az első pocsolyától akkorát deformálódott ,hogy nem a fékbetét...hanem az élettartam alatti 2x felszabályozás vitte a sírba. Az árából 3 garnitúra Váli jött volna ki.
Jelzem nem vagyok egy autó gyilkos!
akkor Brembo
ha jól nézem ez nem szinteres...

a márkáról meg még nem is hallottam... nem túl bizalomgerjesztő...
Thx!

EBC sajna 20960, azt már sokallom...
Brembo............ebc-t kaptan gratiszt a nyergekhez kb otmiliset.
Végső kérdés, melyiket?:

TRW-Lucas (15500) vagy Brembo (17700)
Sose mondtam nem jo.viszont pusztan kereskedelmi dontes.mire koncentral a gyar.gixxer fogy,bandit ja azis sv ? Kevesbe.na kebe lapatolni bele kis kp.t......na akkor huzzuk ki.amcsiban meg elmegy oszt anyi.
Ne feledd mikor kinyirtak mndenki a gixxerbe volt belepusztulva.a turas kozonseg kevesebb volt.plane a vekettobe buzult fazon.azok vtr-t vagy rsv-t vettek.


Most már tudom minek van a villán az az üres lyuk

Amúgy lehet nem hülyeség
Oldal prizma. Hátul piros van. Amcsi szokás
Az első villán az helyzet/elakadásjelző, vagy pótindex?

(gondolom ua. van hátul is?)
Nem is ellenkeztem. Csak kijelentettem hogy az SV, az bizony más.

A GSXR az egy vérbeli, akár tovább is faragható sportmotor, a Bandit az meg inkább egy erős sporttúra gép. Az SV meg egy funbike féleség.. amivel csapatni épp olyan jó mint kirándulni, vagy csak a városban terrorizálni a többi polgártársat.
Picit sportosabb mint a bandit de KB ugyanaz.Talán nyersebb.Nézed az eladási darabszámot és ha nem fogy a bandiból meg igen húzol egy vonalat és mész arra amerre a vásárló akar.
Pláne ha a töködre lép az emisszió miatt a piac.
Azért az SV határozottan más karakter, más célközönséggel.. szerintem
Aki literes sportolót akart a gixxer jobb aki meg literes túrázót az kényelmesebb és jobb az 1250-FA bandit.

Minek két célra 3 féle járgány?
Egyébként elsőre én is, mert annyira akartam
Félreolvastam, azt hittem injection.
Az én ex GS-em még zajosabb mint az 500-asok. Múltkor láttam A váci úton suhanni.. csak úgy dübörgött (ezért is vettem észre)
Mi a kérdés?
Gyújtás típusa: Elektronikus gyújtás
Meg a zaj stb.....tényleg a normák miatt, máshol még az SV1000-et is kapni csak ezekből nem fogyott annyi, hogy értelme lett volna nekik átalakítani úgy mint az SV650-et.
"Ignition Type: Electronic ignition (Transistorized)"
Fogyasztásban lehetnek még nagyon jók, meg egy fasza futómű, de valsz pont azon is spórolnak, eddig nekem tetszik, de kicsit olyan, mintha feltalálták volna a hideg vizet
Back to the future.