Kecskéden van egy kuplung és fék felújító műhely...ott csináltattam a skodához is a betéteket...azóta nem nyikorog...nem darálja a tárcsát..és fog mint az állat. Igaz kevesebbet bír mint a jól hangzó cégek betétei...de cserébe a tárcsát lényegesen kevésbé koptatja.
560 e. km alatt kipróbáltam szinte minden itthon forgalmazott vackot...de egyik sem volt kiemelkedő..nem fogott jobban csak a neve volt más..és volt doboza.
Gondolom a 48 pacihoz tökéletesen megfelel majd.
Tárcsából pedig a legdrágábbal szívtam a legnagyobbat. A magyar utángyártott Váli féle volt a legmegbízhatóbb .Azt soha nem kellett felszabályozni Brembó az első pocsolyától akkorát deformálódott ,hogy nem a fékbetét...hanem az élettartam alatti 2x felszabályozás vitte a sírba. Az árából 3 garnitúra Váli jött volna ki.
Jelzem nem vagyok egy autó gyilkos!
Sose mondtam nem jo.viszont pusztan kereskedelmi dontes.mire koncentral a gyar.gixxer fogy,bandit ja azis sv ? Kevesbe.na kebe lapatolni bele kis kp.t......na akkor huzzuk ki.amcsiban meg elmegy oszt anyi.
Ne feledd mikor kinyirtak mndenki a gixxerbe volt belepusztulva.a turas kozonseg kevesebb volt.plane a vekettobe buzult fazon.azok vtr-t vagy rsv-t vettek.
Nem is ellenkeztem. Csak kijelentettem hogy az SV, az bizony más.
A GSXR az egy vérbeli, akár tovább is faragható sportmotor, a Bandit az meg inkább egy erős sporttúra gép. Az SV meg egy funbike féleség.. amivel csapatni épp olyan jó mint kirándulni, vagy csak a városban terrorizálni a többi polgártársat.
Picit sportosabb mint a bandit de KB ugyanaz.Talán nyersebb.Nézed az eladási darabszámot és ha nem fogy a bandiból meg igen húzol egy vonalat és mész arra amerre a vásárló akar.
Pláne ha a töködre lép az emisszió miatt a piac.
Meg a zaj stb.....tényleg a normák miatt, máshol még az SV1000-et is kapni csak ezekből nem fogyott annyi, hogy értelme lett volna nekik átalakítani úgy mint az SV650-et.
Fogyasztásban lehetnek még nagyon jók, meg egy fasza futómű, de valsz pont azon is spórolnak, eddig nekem tetszik, de kicsit olyan, mintha feltalálták volna a hideg vizet
Back to the future.
560 e. km alatt kipróbáltam szinte minden itthon forgalmazott vackot...de egyik sem volt kiemelkedő..nem fogott jobban csak a neve volt más..és volt doboza.
Gondolom a 48 pacihoz tökéletesen megfelel majd.
Tárcsából pedig a legdrágábbal szívtam a legnagyobbat. A magyar utángyártott Váli féle volt a legmegbízhatóbb .Azt soha nem kellett felszabályozni Brembó az első pocsolyától akkorát deformálódott ,hogy nem a fékbetét...hanem az élettartam alatti 2x felszabályozás vitte a sírba. Az árából 3 garnitúra Váli jött volna ki.
Jelzem nem vagyok egy autó gyilkos!
a márkáról meg még nem is hallottam... nem túl bizalomgerjesztő...
EBC sajna 20960, azt már sokallom...
TRW-Lucas (15500) vagy Brembo (17700)
Ne feledd mikor kinyirtak mndenki a gixxerbe volt belepusztulva.a turas kozonseg kevesebb volt.plane a vekettobe buzult fazon.azok vtr-t vagy rsv-t vettek.
Most már tudom minek van a villán az az üres lyuk
Amúgy lehet nem hülyeség
(gondolom ua. van hátul is?)
A GSXR az egy vérbeli, akár tovább is faragható sportmotor, a Bandit az meg inkább egy erős sporttúra gép. Az SV meg egy funbike féleség.. amivel csapatni épp olyan jó mint kirándulni, vagy csak a városban terrorizálni a többi polgártársat.
Pláne ha a töködre lép az emisszió miatt a piac.
Minek két célra 3 féle járgány?
Gyújtás típusa: Elektronikus gyújtás
Back to the future.