Jt? Esetleg van más márka elfogadható minőségben és nem horror áron?
Néztem a könyvet, de sajna sem fékbetétre, sem féktárcsára nem írja, milyet érdemes venni, csak azt, hogy szakszervízben cseréltessem... Olajnál legalább írja, hogy milyet, de itt... pfff...
Nekem meg 1000.. szerintem valamikor április május körül lesz a csere..
Megvétel után bő 3000 kilométeres olajat cseréltem le, mert 1 éves lett. (mondjuk így is jobb volt mint egy ismeretlen motor, mert azon egyből cserélhettem volna az olajat.. biztos ami biztos alapon)
Mondjuk ha ott a csereperiodus én nem állasztanám benne a sok most még lebegő szemcsét és kopadékot hanem frissel tenném el.
Ha még van bőven benne Km akkor maradhat.
Nekem most 3300 ami lepörgött.
Így marad.
500km után már el van színeződve, szóval ez nem jelent semmit. Szerintem a vagy egy év, vagy 6ezer km-es csereperiódus tökéletesen megfelel, kicsit túl van spirázva a dolog.
Én szeretek céltalanul motorozni, mindegy hova és mennyit. Ha jó idő van úgy érzem mennem kell, mindegy hova. Ez már így megy 35-éve 6-700ezer km-en át. Többnyire egyedül.
Lehet szerencsésebb tavasszal lecserélni az olajat, mert az állás nem tesz neki jót. Legalábbis az enyém a tavaly novemberi csere után kicsit sötét volt tavasszal, pedig nem sokat gurultam közben...
Én ilyet soha se csináltam , de lehet hogy idén ennek is vége szakad
Legutóbb (2 hete ) nagyjából 1 hónap állás után elég nehézkesen indult a Divi.. mondjuk beindult, csak nem úgy mint amikor napi használatban volt. Úgyhogy lehet hogy rászánom magam arra hogy kiveszem belőle az akksit is.. mert nagyon nincs időm vele menni. Csak ne kéne hozzá a fél motor lebontani
Cél nélkül utálok motorozni, a 20-100 kilométeres környékbeli átmozgató motorozások után még letargikusabb állapotba kerülök mintha csak szimplán nem is mentem volna sehova. Helyben járatni meg megint semmi értelme...
Szerintem függő vagyok, mert a kis dózis már nagyon nem elég.. ezer kilométereket szeretnék motorozni.. csak hát erre nincs olyan sűrűn lehetőség
Első tárcsa: 4.5 +/- 0.2 Limit: 4.0
Hátsó tárcsa: 6.0 +/- 0.2 Limit: 5.5