Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt írja a GS500/F Supplementary Service Manual:

Első tárcsa: 4.5 +/- 0.2 Limit: 4.0
Hátsó tárcsa: 6.0 +/- 0.2 Limit: 5.5
Nem sos, csak a hátsó már nem túl egyenes...

Mérni még nem mértem. A tűrést már írtad, de mennyi egyébként a gyári vastagság (mennyiből kell számolni a tűrést)?

Most nézem a TRW még több is mint 100e (akciósan) és a Grimeca-val sem oldható meg 70e alattt
Miért kéne féktárcsa? Még 30ezer sincs a motorodban.

Én is lehidaltam az áraktól tavasszal, vettem bontottat 5ezerért.. ha évente cserélem is olcsóbb.
Nézem az EBC, hát halál... előre és hátulra együtt egy 100-as
Féktárcsából mit ajánlotok?

Jt? Esetleg van más márka elfogadható minőségben és nem horror áron?

Néztem a könyvet, de sajna sem fékbetétre, sem féktárcsára nem írja, milyet érdemes venni, csak azt, hogy szakszervízben cseréltessem... Olajnál legalább írja, hogy milyet, de itt... pfff...
Mindig számított a fogyasztás a választásnál mert motorozni szeretek
nekem az őszi csere jött be....
Augusztusi olajat nem dobok le márciusban.Addig lepörög a maradék 4000 Km.
Nekem meg 1000.. szerintem valamikor április május körül lesz a csere..

Megvétel után bő 3000 kilométeres olajat cseréltem le, mert 1 éves lett. (mondjuk így is jobb volt mint egy ismeretlen motor, mert azon egyből cserélhettem volna az olajat.. biztos ami biztos alapon)
Mondjuk ha ott a csereperiodus én nem állasztanám benne a sok most még lebegő szemcsét és kopadékot hanem frissel tenném el.
Ha még van bőven benne Km akkor maradhat.
Nekem most 3300 ami lepörgött.
Így marad.
500km után már el van színeződve, szóval ez nem jelent semmit. Szerintem a vagy egy év, vagy 6ezer km-es csereperiódus tökéletesen megfelel, kicsit túl van spirázva a dolog.
megtaláltátok a "TABUFÁT" ?
http://youtu.be/Yp-1dBhmHJg
20000km/év?

nem sámli
Én szeretek céltalanul motorozni, mindegy hova és mennyit. Ha jó idő van úgy érzem mennem kell, mindegy hova. Ez már így megy 35-éve 6-700ezer km-en át. Többnyire egyedül.
Lehet szerencsésebb tavasszal lecserélni az olajat, mert az állás nem tesz neki jót. Legalábbis az enyém a tavaly novemberi csere után kicsit sötét volt tavasszal, pedig nem sokat gurultam közben...
Én ma Mecsekeztem egyet, 514km.
Én ilyet soha se csináltam , de lehet hogy idén ennek is vége szakad

Legutóbb (2 hete ) nagyjából 1 hónap állás után elég nehézkesen indult a Divi.. mondjuk beindult, csak nem úgy mint amikor napi használatban volt. Úgyhogy lehet hogy rászánom magam arra hogy kiveszem belőle az akksit is.. mert nagyon nincs időm vele menni. Csak ne kéne hozzá a fél motor lebontani

Cél nélkül utálok motorozni, a 20-100 kilométeres környékbeli átmozgató motorozások után még letargikusabb állapotba kerülök mintha csak szimplán nem is mentem volna sehova. Helyben járatni meg megint semmi értelme...

Szerintem függő vagyok, mert a kis dózis már nagyon nem elég.. ezer kilométereket szeretnék motorozni.. csak hát erre nincs olyan sűrűn lehetőség
én szívesen pöcsölök ilyenekkel a garázsban, szépen letakarítom, friss olaj, stb. tavasszal meg széles mosoly!
Nem adom fel.Idén még egy ezrest le kéne nyomni.
..megint jön a felbakolás, konzerválás,bugyolálás,zsírozás, olajozás,stb....minden évben ez a procedúra...bahhhh
én holnap gurulok egy lazát, aztán szerintem én is leteszem
örülök, hogy megúsztad... a motor javítható, más nem számít
Piliscsaba és Tinnye között. Szombaton arra mentem haza.
Pilisakárhol. Üvegtigris.