A Divivel nem tudom megállni, hogy falutábla után.. legalább csak egy kis szakaszon ne gyorsítsak ki teligázon legalább 180-ig.. akkor egy Busával szerinted majd 5-6 ban fogok alacsony fordulaton gyorsítani mondjuk olyan kellemes 110-ig?
Amilyen gyorsan megenné a használt gumikat, olyan gyorsan nem is lehetne betárazni belőlök. Meg ott a macera, hogy már megint gumishoz kell menni.
Ha pályán tették bele a 48-at, akkor már úgysem az első motor van benne, ha nem utcán akkor nem olyan sok az
Szerintem az is vezetési stílus kérdése. Bár ha Busád van hogy tudnál ellenállni a kigyorsításoknak? Be kell vásárolni használt gumiból.
Engem jobban elriaszt a fogyasztás/teljadó./biztosítás...
A múltkor itt elkezdtük számolgatni a sportgépek egyéb költségeit, amivel vásárláskor nem mindig számolnak az emberek.
Szerinted egy 750-es Gsxr ha használt gumikat vennék mekkora költségekkel járna évente (gumit leszámítva)?
És mennyire számít soknak a 48 000 km? Gixer750
Ha nem kéne rá egy olajcsere ciklus alatt két hátsó gumit venni, még őszintén mondom tetszene is. Talán ez tart vissza leginkább egy 99 körüli busa vásárlásának gondolatától.
Egy évben rohadtul nem lenne kedvem csak hátsó gumira 2 kilót elkölteni
Az üléspozíció viszonylag mélyen van, nem is olyan hasalós a kormánypozíció sem. Teljesen ergonomikus a kialakítása. Egyesek szerint nem szép, de kényelmes...szerintem nem is csúnya.
Menettulajdonságai meg nagyon jók. Rossz aszfalton jól tompít, ha nem húzod neki békés. Bőven el lehet vele túrázni.
A lényeg hogy semmi bajod! Nekem is volt több ilyen megdobós szitum. Ez nem kátyú, azon átslisszan, ezeket bukkanó okozza. Nem egyszer kötöttem ki a szembe sávban, még jó hogy nem jött senki.
Még jó hogy fater nem látta, lehet szolidaritásból ő is eldobta volna...
TattoidAngle is javíttatott F-es idomot, nem is drágán. Ha felnéz lehet ellát pár hasznos infóval.
Jövőre szezonkezdésre meg sem találjuk majd a sérüléseket úgy megcsinálják, aztán majd a rutin megszüli az ilyen szituációk kezelését!
Hát igazából csak azért érdeklődtem az idom árak felől,hogy melyik az olcsóbb? Kérdés h a műanyagos mennyit kér+azt fényezni is kell,és a matrica is kell..de sztem jah,így olcsóbb lesz.
Majd ha minden mindegy lesz, veszek Gixert
Amilyen gyorsan megenné a használt gumikat, olyan gyorsan nem is lehetne betárazni belőlök. Meg ott a macera, hogy már megint gumishoz kell menni.
Ha pályán tették bele a 48-at, akkor már úgysem az első motor van benne, ha nem utcán akkor nem olyan sok az
Engem jobban elriaszt a fogyasztás/teljadó./biztosítás...
A múltkor itt elkezdtük számolgatni a sportgépek egyéb költségeit, amivel vásárláskor nem mindig számolnak az emberek.
Szerinted egy 750-es Gsxr ha használt gumikat vennék mekkora költségekkel járna évente (gumit leszámítva)?
És mennyire számít soknak a 48 000 km? Gixer750
Egy évben rohadtul nem lenne kedvem csak hátsó gumira 2 kilót elkölteni
Menettulajdonságai meg nagyon jók. Rossz aszfalton jól tompít, ha nem húzod neki békés. Bőven el lehet vele túrázni.
Még jó hogy fater nem látta, lehet szolidaritásból ő is eldobta volna...
TattoidAngle is javíttatott F-es idomot, nem is drágán. Ha felnéz lehet ellát pár hasznos infóval.
Jövőre szezonkezdésre meg sem találjuk majd a sérüléseket úgy megcsinálják, aztán majd a rutin megszüli az ilyen szituációk kezelését!
Én a Divire nézegettem még a javítás előtt mennyi a matrica. Két szaros 900 felirat, genuine parts természetesen több mint 100 euro lett volna